- Waardering
- 1.623
aardige training toch!
en om tot 8 te komen is clen echt overbodig. je kan prima tot 8 of zelf lager zonder AAS. kijk mij maar. stond op 6,5 tijdens de contest. was een maandje of 2 diehard cutten vanaf 8-10
Uhu ik heb al meer dan 2 maanden nodig om naar de 10 te gaan, helaas geen zin om 4 maanden lang te cutten.
---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 23:35 ----------
Hehe trueAls jij een paar weken op 3000cals gaat zitten zit jij op 6.5 procent ja.
Lekkere training.
Mijn vorige comment laat alweer zien hoeveel ik van AAS af weet. Wist wel dat het verboden was maar het valt dus niet onder AAS. Ik ben nog steeds van mening dat het onverstandig is, het is niet voor niks illegaal. Maar als je je er goed in verdiept en er zeker over bent moet je het imo best kunnen proberen. Maar alsnog zou ik nog 1 keer proberen te cutten, in de wetenschap dat je nu al veel minder fouten maakt dan voorheen, wie weet lukt het dit keer wel, dan zit je gebakken![]()
Zoals ik al zei wil ik het echt pas de laatste weken gebruiken, als ik het ga gebruiken. Ik heb paar punten die beter kunnen. Ik denk dat ik kwa cals nog wel iets omlaag kan of cardio omhoog. Meest positieve punt is dat ik kwa spier verlies amper wat merkte, mss net goed gekozen of ik kan nog iets zakken om meer procent te droppen met mss wel met wat meer spier verlies.

heb het ff opgezocht. is idd geen aas maar staat wel op de dopinglijst
..