XXL Nutrition

Dennisik, road to 95kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.141
aardige training toch!

en om tot 8 te komen is clen echt overbodig. je kan prima tot 8 of zelf lager zonder AAS. kijk mij maar. stond op 6,5 tijdens de contest. was een maandje of 2 diehard cutten vanaf 8-10

Uhu ik heb al meer dan 2 maanden nodig om naar de 10 te gaan, helaas geen zin om 4 maanden lang te cutten.

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 23:35 ----------

Als jij een paar weken op 3000cals gaat zitten zit jij op 6.5 procent ja.
Hehe true :roflol:

Lekkere training.

Mijn vorige comment laat alweer zien hoeveel ik van AAS af weet. Wist wel dat het verboden was maar het valt dus niet onder AAS. Ik ben nog steeds van mening dat het onverstandig is, het is niet voor niks illegaal. Maar als je je er goed in verdiept en er zeker over bent moet je het imo best kunnen proberen. Maar alsnog zou ik nog 1 keer proberen te cutten, in de wetenschap dat je nu al veel minder fouten maakt dan voorheen, wie weet lukt het dit keer wel, dan zit je gebakken :)

Zoals ik al zei wil ik het echt pas de laatste weken gebruiken, als ik het ga gebruiken. Ik heb paar punten die beter kunnen. Ik denk dat ik kwa cals nog wel iets omlaag kan of cardio omhoog. Meest positieve punt is dat ik kwa spier verlies amper wat merkte, mss net goed gekozen of ik kan nog iets zakken om meer procent te droppen met mss wel met wat meer spier verlies.

Pft, en je deed al ziek veel cardio...

Als jij een paar weken op 3000cals gaat zitten zit jij op 6.5 procent ja.

:roflol:

ik zat op 1700 voor meer dan 1,5 maand. elke dag cardio op lege maag en s avonds gewoon trainen. die shit sloopt je bigtime

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 23:45 ----------

en als je besluit met een kuur te droppen. pak dan gelijk een goede kuur waar je echt iets aan hebt.

Pfff geen spierverlies dan? Klinkt bizar.

• #3.145
Pft, en je deed al ziek veel cardio...
Zekers, maar wielrennen is wel nice. Als ik de tijd hebt, word helaas moeilijk in feb vind ik het niet erg om 2u te gaan fietsen.

:roflol:

ik zat op 1700 voor meer dan 1,5 maand. elke dag cardio op lege maag en s avonds gewoon trainen. die shit sloopt je bigtime

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 23:45 ----------

en als je besluit met een kuur te droppen. pak dan gelijk een goede kuur waar je echt iets aan hebt.

Clen/Eca = geen AAS.

Met mijn diabetes heb ik klein beetje rekening gehouden, op het einde van mijn cut had ik aardig wat hypo's die wil ik deze cut vermijden en het dus eigenlijk ook zo kort mogelijk houden. Loop de afgelopen dagen ook te k*tten met die t*ring bloedsuikers. Echt sick veel spuit ik in de ochtend en het is nog niet zoals het hoort.

Clen is geen AAS? Dat wist ik niet. Maar het speelt dus niet met je hormoonspiegels? Maar meer de interne functies in lichaam, zoals het vergroten van de hydrolyse van vet bijv.?

Maar nice training, sicke dumbbell press eerst 8x31kg en dan 7x36kg :eek:

clenbuterol??? heb het ff opgezocht. is idd geen aas maar staat wel op de dopinglijst

de hele dag door complexe carbs naar binnen werken?

• #3.148
Clen is geen AAS? Dat wist ik niet. Maar het speelt dus niet met je hormoonspiegels? Maar meer de interne functies in lichaam, zoals het vergroten van de hydrolyse van vet bijv.?

Maar nice training, sicke dumbbell press eerst 8x31kg en dan 7x36kg :eek:
Geen idee of het met je hormonen speelt zover ik weet niet. Is een betere versie van ECA als het ware, dat speelt ook niet met je hormonen.

Dumbbell press is niet zo sick, al 44kg in mijn handen gehad een keer.

clenbuterol??? heb het ff opgezocht. is idd geen aas maar staat wel op de dopinglijst

de hele dag door complexe carbs naar binnen werken?
DMAA staat ook op de dopinglijst en kan je gewoon kopen, hecht er weinig waarde aan.
Het is inderdaad illegaal maar geen AAS.

Ik eet ongeveer al heel de dag complexe carbs, dus zou niet weten wat het zou moeten verbeteren als ik dat niet zou doen?

Geen idee of het met je hormonen speelt zover ik weet niet. Is een betere versie van ECA als het ware, dat speelt ook niet met je hormonen.

Dumbbell press is niet zo sick, al 44kg in mijn handen gehad een keer.

DMAA staat ook op de dopinglijst en kan je gewoon kopen, hecht er weinig waarde aan.
Het is inderdaad illegaal maar geen AAS.

Ik eet ongeveer al heel de dag complexe carbs, dus zou niet weten wat het zou moeten verbeteren als ik dat niet zou doen?

44kg damn..maar je bent niet zo lang aan het benchen dan toch? Want db press staat niet echt in verhouding met je bp.

Ik weet er niet zoveel van af, maar ik ga me er eens in verdiepen. Heb niks met AAS, maar dit valt er dus blijkbaar buiten.

Yohimbine werd aangeraden door die dude van leangains:

This herb may be particularily useful for those trying to get rid of stubborn body fat - such as the fat covering lower abs and back in lean men and thighs and hips in lean women. Hokey as that may sound, there is a valid explanation for how this occurs. Lyle McDonald explains this in great detail in The Stubborn Body Fat Solution. In short, yohimbine inhibits alpha-2-receptors (and lower abs/back has a high density of a2-receptors) which aids with blood flow and fat mobilization from stubborn fat areas.

Yohimbine is another fat loss product that has been proven effective in clinical trials and this is perhaps the most widely cited study on the effects of yohimbine on bodycomposition.

http://www.leangains.com/2010/01/supplements-you-might-actually-find_09.html

Ideaal voor stubborn fat, wat mijn probleem is. In NL niet legaal verkrijgbaar helaas wel via http://www.bodybuilding.com/store/prima/yo.html?CJAID=10409943&CJPID=3776926

Twijfelde het in me 1e cut te gebruiken, maar in sommige fatburners zit dit al 'stiekem' verwerkt. Alleen als ik het ga gebruiken dan dus gewoon de pure Yohimbine HCl.

• #3.150
44kg damn..maar je bent niet zo lang aan het benchen dan toch? Want db press staat niet echt in verhouding met je bp.
Oh ben al lang zat aan het benchen hoor.
Top bench = 1x110kg (Of 3x5x100kg)
Top Dumbbell press = 2/3x 44kg ongeveer, zal het even opzoeken voor je kan het nu niet vinden.

Valt toch opzich wel mee kwa verhoudingen? Denk dat het percentueel hetzelfde is als bij jou
Ik weet er niet zoveel van af, maar ik ga me er eens in verdiepen. Heb niks met AAS, maar dit valt er dus blijkbaar buiten.

Yohimbine werd aangeraden door die dude van leangains:

http://www.leangains.com/2010/01/supplements-you-might-actually-find_09.html

Ideaal voor stubborn fat, wat mijn probleem is. In NL niet legaal verkrijgbaar helaas wel via http://www.bodybuilding.com/store/prima/yo.html?CJAID=10409943&CJPID=3776926

Twijfelde het in me 1e cut te gebruiken, maar in sommige fatburners zit dit al 'stiekem' verwerkt. Alleen als ik het ga gebruiken dan dus gewoon de pure Yohimbine HCl.

Ben het wel paar keer tegen gekomen, maar nog niet echt resultaten van gelezen. Buiten dat kom ik Clen/Eca veel vaker tegen dus lijkt me dat, dat beter is of iig populairder.

Het is niet duur iig. Wat is precies stubborn fat?

Ja dat gaat wel evenredig inderdaad.

Clen is bij uitstek een populair middel en de resultaten liegen er niet om, maar dacht dus dat het altijd een steroïde was. ECA, ook nooit in verdiept eigenlijk.

Spiermassa behoud is een must en ik heb ook niet zin om lang te cutten (kan ik weer een maand door cleanbulken). Wat Tymen heeft gedaan is netjes.
Maar ja een steuntje in de rug dat ook nog eens niet bijzondere gezondheidsproblemen met zich meebrengt?
Ja, daar moet ik wel even research voor doen. Vandaar dat Yohimbine beter in de oren klinkt.

• #3.152
Bench
12x20kg
8x60kg
3x80kg
1x95kg
1x105kg
1x110kg - nice, heel zwaar maar gelukt

Dumbbell Press
8x34kg
8x38kg
5x44kg - nice

Dit zocht ik

---------- Post toegevoegd Tue 22 Nov 2011 om 00:31 ----------

Ja dat gaat wel evenredig inderdaad.

Clen is bij uitstek een populair middel en de resultaten liegen er niet om, maar dacht dus dat het altijd een steroïde was. ECA, ook nooit in verdiept eigenlijk.

Spiermassa behoud is een must en ik heb ook niet zin om lang te cutten (kan ik weer een maand door cleanbulken). Wat Tymen heeft gedaan is netjes.
Maar ja een steuntje in de rug dat ook nog eens niet bijzondere gezondheidsproblemen met zich meebrengt?
Ja, daar moet ik wel even research voor doen. Vandaar dat Yohimbine beter in de oren klinkt.
ECA is vrij makkelijk zelf te maken op de Ephedrine na.

Clen is veel beter geschikt om spiermassa te behouden.

Ach we gaan het zien, zoals ik het nu zie is het slechts een 'storm in een glas water' Heb nog niks gekozen of gedaan, hele grote kans dat ik het ook niet doe hoor. Het duurt iig nog wel 3 of 4 maanden. Eerst maar eens zorgen of ik die bulk goed kan afronden.

• #3.153
Benen, Kuiten

Squat
10x20kg
8x50kg
8x70kg
3x8x80kg

Front squat
3x8x50kg

Leg Curl
10x40kg
10x50kg
10x60kg

- calfes

Note: Opzich wel een redelijke training, gewichten slaan natuurlijk nergens op maar licht was het niet. Had ook niks anders verwacht na weken niet kunnen squatten.
Knie voelde opzich goed aan, slechts beetje onwennig nagenoeg geen last ervan nu ook amper.
Hopelijk kan ik hiermee zeggen dat knie blessure over is en weer rustig kan opbouwen.

Kwa bulk/lichaam het gaat redelijk. Loop nu beetje te k*tten met diabetes en daar word ik moe van, absurde hoeveelheden en waardes zijn nog steeds niet goed.
Taille is ook aardig wat toegenomen, die 2 redenen zijn genoeg om te cutten maar ik zie het wel aan.
Taille zal in de ochtend wel rond de 84cm, nog steeds een stuk minder dan eerst maar stoor mij er nu veel meer aan.

Laatst bewerkt:
Je max bench zou toch een stuk hoger moeten lukken dan 110 als je 3x5 met 100 kan draaien? ???

Ah I see :)

Oh ben al lang zat aan het benchen hoor.
Top bench = 1x110kg (Of 3x5x100kg)
Top Dumbbell press = 2/3x 44kg ongeveer, zal het even opzoeken voor je kan het nu niet vinden.

Valt toch opzich wel mee kwa verhoudingen? Denk dat het percentueel hetzelfde is als bij jou

Ben het wel paar keer tegen gekomen, maar nog niet echt resultaten van gelezen. Buiten dat kom ik Clen/Eca veel vaker tegen dus lijkt me dat, dat beter is of iig populairder.

Het is niet duur iig. Wat is precies stubborn fat?

Stubborn fat is dat lastige vet dat moeilijk er af te krijgen is dus bijvoorbeeld bij je middel, onderrug, onderbuik etc.

Stubborn body fat refers to areas of the body that hold on to fat the longest. Generally speaking, these areas include the lower abs and lower back in men, and the lower body in women. These areas are damn hard to get lean.
http://www.leangains.com/2010/06/intermittent-fasting-and-stubborn-body.html

edit:
Ah ik zie dat Skatermarvin al antwoord heeft gegeven!

Beter dat het squaten goed ging met je knie, das hoopgevend:)

Clen, ephedrine, Ionomine.... bin there done it:)

• #3.160
Interessante discussie! Heb ook altijd gedacht dat CLEN en ECA tot de AAS behoorde:o..

Stubborn fat = hardnekkig vet (onderbuik en onderrug vet bij de meeste mannen):D

Stubborn fat is dat lastige vet dat moeilijk er af te krijgen is dus bijvoorbeeld bij je middel, onderrug, onderbuik etc.

http://www.leangains.com/2010/06/intermittent-fasting-and-stubborn-body.html

edit:
Ah ik zie dat Skatermarvin al antwoord heeft gegeven!
Ah i see, zal die link even doorlezen. Zie al dat yohimbine dat proces kan versnellen. Dat stubborn fat is echt moeilijk irritant, bij de vorige cut ging het amper eraf en nu heb ik er al 'last' van. Motorpak pas ik niet meer rondom mijn middel :fuu:

Beter dat het squaten goed ging met je knie, das hoopgevend:)

Clen, ephedrine, Ionomine.... bin there done it:)
Ah oke, mss kleine review over hoe jij die 3 producten vond? Ben denk zeker niet de enige die hier benieuwd naar is.

---------- Post toegevoegd Thu 24 Nov 2011 om 23:20 ----------

Doordat mijn taille is toegenomen heb ik vrij veel zin om te cutten, maar ik wil dit minimaal nog wel uitstellen totdat ik minimaal 93kg weeg. Anders is mijn winst nihiel.

Terug
Naar boven