LoveBench
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterke stats man, Welke trainingschema/programma heeft voor jou de meeste kracht/massa gegeven?

hvl mcg clen nam je en wat bedoel je precies met trippen?Clen, werkt uiteraard zeer goed maar ik tripte behoorlijk op dat spul dus na 2 weken gestopt.
Ephedrine tabs (lage dosering, 12.5 per 2 tabs) werkt in mindere mate maar ook geen merkbare bijwerkingen. Wel goed merkbaar in energie toename.
Ionomine tabs. Giga droge bek, opgejaagd gevoel en slapeloosheid, werkt tot nu toe het beste voor mij qua vetverbranding maar kost me serieus veel uur slaap... ben er nog niet over uit of ik dit nog een keer ga doen
hvl mcg clen nam je en wat bedoel je precies met trippen?
Dank voor de post! Handig!Clen, werkt uiteraard zeer goed maar ik tripte behoorlijk op dat spul dus na 2 weken gestopt.
Ephedrine tabs (lage dosering, 12.5 per 2 tabs) werkt in mindere mate maar ook geen merkbare bijwerkingen. Wel goed merkbaar in energie toename.
Ionomine tabs. Giga droge bek, opgejaagd gevoel en slapeloosheid, werkt tot nu toe het beste voor mij qua vetverbranding maar kost me serieus veel uur slaap... ben er nog niet over uit of ik dit nog een keer ga doen
Danku!
Danku!bij 6 tabs van 0.5 tripte ik man, dacht dat ik een hardaanval kreeg ofzo. Was gewoon ff leip.
Mooie DB rows Dennis!

haha zijn goedbedoelde complimentjes man !
btw nice presses, de laatste 3 sets zijn werksets neem ik aan?
Opzich wel fijne training, rug moet weer even sterker worden.
nice dat je knie de squat en de fsq houdt! gaat de goede kant weer op!
Dank!
Check 100% pijnvrij is het soms nog niet hoor.Mooi dat squaten pijnloos ging. Ik weet hoe k*t zown LB blessure is.. zeker nu![]()
Dan zou ik nog een oefening (BOR, pendlay rows oid) toevoegen aan DB Rows en Pullups als ik jou was.
Pak je hammies genoeg mee met frontsquat en squats naar jou ervaring? Alleen een curl lijkt me zo weinig voor een relatief grote spier.