XXL Nutrition

Dennisik, road to 95kg

Sterke stats man, Welke trainingschema/programma heeft voor jou de meeste kracht/massa gegeven?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.162
Sterke stats man, Welke trainingschema/programma heeft voor jou de meeste kracht/massa gegeven?

Sterkte stats zegt die, damn ik wil ook wel jou bench :o

Split sowieso, alleen dan moet ik wel een kanttekening maken dat ik niet erg veel andere schema's heb om het te vergelijken. Ik heb UB/LB, Max OT en Split gedaan. Max OT niet over te spreken, UB/LB wel maar herstel ik niet goed genoeg op. Split heeft zich al meer dan 1x bewezen en voor mij werkt het prima.

Clen, werkt uiteraard zeer goed maar ik tripte behoorlijk op dat spul dus na 2 weken gestopt.

Ephedrine tabs (lage dosering, 12.5 per 2 tabs) werkt in mindere mate maar ook geen merkbare bijwerkingen. Wel goed merkbaar in energie toename.

Ionomine tabs. Giga droge bek, opgejaagd gevoel en slapeloosheid, werkt tot nu toe het beste voor mij qua vetverbranding maar kost me serieus veel uur slaap... ben er nog niet over uit of ik dit nog een keer ga doen

Clen, werkt uiteraard zeer goed maar ik tripte behoorlijk op dat spul dus na 2 weken gestopt.

Ephedrine tabs (lage dosering, 12.5 per 2 tabs) werkt in mindere mate maar ook geen merkbare bijwerkingen. Wel goed merkbaar in energie toename.

Ionomine tabs. Giga droge bek, opgejaagd gevoel en slapeloosheid, werkt tot nu toe het beste voor mij qua vetverbranding maar kost me serieus veel uur slaap... ben er nog niet over uit of ik dit nog een keer ga doen
hvl mcg clen nam je en wat bedoel je precies met trippen?

• #3.165
Rug, Schouders, Triceps

WG Pull-up
8xBw/+6/+10

Dumbbell Row
8x30/34/40kg

Shoulder Press
8x14kg
8x20kg
8x26kg
12x26kg
9x26kg

Front raise ss cable raise

triceps

Opzich wel fijne training, rug moet weer even sterker worden.

Lekker hoor, sterke shoulder presses! :D

• #3.168

Dank voor de post! Handig!
Lekker hoor, sterke shoulder presses! :D
Danku!
bij 6 tabs van 0.5 tripte ik man, dacht dat ik een hardaanval kreeg ofzo. Was gewoon ff leip.

Mooie DB rows Dennis!
Danku!

@All, berichten met mooie bench als het niet zo is hoeft van mij niet hoor. 90kg bench bij een 3x5x100kg is niet perse netjes, of een 8x40kg dumbbell row bij een 5x50kg bijv. Veel schiet ik er niet mee op, en ik doe er weinig mee omdat ik het niet als goed interpreteer. No offence hoor, is netjes en lievv dat jullie het doen maar het hoeft niet.

Als je leuk vind mag het, maar van mij hoeft het niet :D

haha zijn goedbedoelde complimentjes man !

btw nice presses, de laatste 3 sets zijn werksets neem ik aan?

• #3.171
Borst, Biceps

Bench
12x20kg
8x50kg
8x80kg

5x92,5kg
5x92,5kg
7x92,5kg

Dumbbell press
5x30kg
5x34kg
5x38kg
5x42kg

Incline Bench
12x50kg
5x70kg

Dumbbell Curl
8x13kg
5x16kg
3x5x19kg

- cable curl

Note: Opzich wel een lekkere training, bank gaat gestaag omhoog. Dumbbell press gaat opzich wel netjes, 2kg en zit weer op oude pr. Hopelijk binnen nu en 2 maanden de 50kg aan raken en ik ben blij.

DB press is sterk idd.

• #3.173

Danku!

---------- Post toegevoegd Wed 30 Nov 2011 om 22:17 ----------

Benen, Buik, Calfs

Squat
12x40kg
12x60kg
12x80kg
12x100kg

FSQ
3x8x60kg

Leg Curl
12x50kg
12x65kg

- Buik

- Calfs

Note: Lekkere training, knie voelde opzich wel goed. Ondanks dat ik de afgelopen dagen opeens veel meer last/pijn ervan had. Tijdens squat/fsq totaal geen last ervan.

nice dat je knie de squat en de fsq houdt! gaat de goede kant weer op!

ziet er top uit man dennis!

beter van je knie idd :)

Mooi dat squaten pijnloos ging. Ik weet hoe k*t zown LB blessure is.. zeker nu;)

Opzich wel fijne training, rug moet weer even sterker worden.

Dan zou ik nog een oefening (BOR, pendlay rows oid) toevoegen aan DB Rows en Pullups als ik jou was.

Pak je hammies genoeg mee met frontsquat en squats naar jou ervaring? Alleen een curl lijkt me zo weinig voor een relatief grote spier.

• #3.178
nice dat je knie de squat en de fsq houdt! gaat de goede kant weer op!
ziet er top uit man dennis!

beter van je knie idd :)
Dank!
Mooi dat squaten pijnloos ging. Ik weet hoe k*t zown LB blessure is.. zeker nu;)
Check 100% pijnvrij is het soms nog niet hoor.

Knie voelde na het trainen beetje gaar aan geen pijn, maar heel klein beetje tikkend. Toen been even gestrekt en omhoog gehouden toen geen last meer ervan.

Dan zou ik nog een oefening (BOR, pendlay rows oid) toevoegen aan DB Rows en Pullups als ik jou was.

Pak je hammies genoeg mee met frontsquat en squats naar jou ervaring? Alleen een curl lijkt me zo weinig voor een relatief grote spier.

Squat + Leg curl is genoeg voor hamstrings. Ik heb na de leg curl eerst 5 min rondgelopen omdat ik misselijk was en enorme pomp/pijn erin had.

Squat is naar mijn mening echt een prima oefening voor de hamstring, met leg curl maak je dit af. Ik vind FSQ beter dan legpress, normaal zou ik nog leg extension erbij gooien maar die doe ik niet meer vanwege de knie.

Oke duidelijk. What about een rugoefening?

• #3.180
Oke duidelijk. What about een rugoefening?

Correct, mss nog een BOR of Compound Row toevoegen die bevallen mij wel. Enkel eerst even dit schema onder de knie krijgen en zorgen dat ik 4 trainings momenten krijg per week ipv van nu 3. Dan is het wat makkelijker uit te breiden.

Terug
Naar boven