Twisters
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 64
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Danku!
Fijn om te horen dat het beter met je knie gaat!
Zelfde progressie als bij mij, tijdens trainingen werd steeds minder en enkele weken daarna buiten trainingen ook geen last van.
In ieder geval dat hoop ik voor jou. Je hebt wel het beste gedaan om gewoon rust te nemen.
Ik kan zelfs mijn benen flexen nu zonder irritatie te voelen in mijn knie, yeah.
Nu is de pijn meer aanwezig en meer een steek als ik mijn knie buig tijdens het lopen, al is dit maar hooguit 10 min. En heb er gelukkig niet heel de dag last ervan.iedereen is gek hier, 50 reps pullups is de nieuwe rage
goed bezig kerel
Check, vind het zeker een nice methode. Even aankijken hoe die 50reps na deadlift bevalt en vanuit daar ga ik wel kijken hoe ik het wel uitbreiden. Of in reps of in minder sets.Yeah buddy! ook 50 pullups gedaan! Pomp daarna is heerlijk!
Sjaak = de rage!![]()
Dik die pullups, netjes in slechts 4 sets. Nice die 28s ook!
Danku heren!Lol, ik ben al blij met 24x en dan helemaal naar de klote.
Nice train baas.![]()
Zag het in marvin ze log, leek mij wel een mooi idee. Moet zeggen heb het slechts 1x gedaan en het bevalt.Mooie training Dennis. Wat is de reden achter de 50 pullups?
Ach ja, jij weegt ook iets meer dan mij.wtf ik mag al blij zijn met 5reps pullup in 1 set:O niace man!

Bench ging wel nice, nu hopelijk even over dat 100kg plateau heen komen!Ik vind je bench best netjes man en eigenlijk is je db press ook niet verkeerd
Nope, ik train altijd in de avond. Maar trainings maat heeft stage en loopt ploegen diensten, dus ene keer ochtend andere keer avond. Helaas nu aardig vroeg, iig stukken beter dan het overslaan. Wat om 8u meteen mijn eerste intentie wasVind je presses nog wel ok hoor.
Train je vaker 's ochtends?Ik heb dan minder kracht dan 's middags of 's avonds.

Grote kans dat het daaraan ligt icm met de bench ervoor. Thanks iig!Inderdaad, je mindere db press ligt gewoon aan het feit dat je 's ochtends trainde. Bij mij zou dat toch in ieder geval zo zijn![]()
100kg zou leuker zijn!