AndroidHealthClinic

Dennisik, road to 95kg

Maar in ieder geval wel getraind:)

Ik ben altijd (bijna altijd) positiefus:)

Eens met jou dennis, fatsoenlijk reppen met 100 zou leuk zijn. Geldt ook voor mij;)

Vooral een korte training inderdaad Dennis.
Ben je de beentraining heel rustig aan het opvoeren?
Toch even in de gaten blijven houden die benen.. Je liep toch ook bij een fysio? Heeft die je nog wat tips kunnen geven?

nice, squats gaat al weer snel omhoog! wel fijn dat je knie al beter gaat, ook nog veel last tijdens motorrijden?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.207
Maar in ieder geval wel getraind:)

Ik ben altijd (bijna altijd) positiefus:)
Danku
Eens met jou dennis, fatsoenlijk reppen met 100 zou leuk zijn. Geldt ook voor mij;)
True
en voor mij! Gewoon 4x8-10x100kg ofzo!:D
Gewoon :o
Vooral een korte training inderdaad Dennis.
Ben je de beentraining heel rustig aan het opvoeren?
Toch even in de gaten blijven houden die benen.. Je liep toch ook bij een fysio? Heeft die je nog wat tips kunnen geven?
Rustig aan het opvoeren ja, als ik niks meer voel kan ik nog altijd oefeningen toevoegen. Ik ben tot op heden nog niet bij een fysio geweest, gewoon vrij lang rust gehouden en met tijgerbalsem het warm gehouden.
Ik zou al heel blij zijn als ik 1 setje 8 tot 10 reps met 100 zou kunnen maken:o
+1

nice, squats gaat al weer snel omhoog! wel fijn dat je knie al beter gaat, ook nog veel last tijdens motorrijden?
Moeilijk te zeggen, net reed ik nog even 20min vanaf werk. Geen last zover ik het mij kan herinneren.
Ben er iig nog niet 100% vanaf, maar het gaat de goeie kant op.
Had verwacht dat het wat sneller/makkelijker weg ging, maar dat heb ik dus totaal verkeerd ingeschat.

---------- Post toegevoegd Fri 9 Dec 2011 om 00:13 ----------

Schouders, Triceps

Shoulder Press
8x18kg
8x22kg
5x26kg

5x30kg
5x30kg
6x30kg

PP
5x55kg
3x70kg

- Front raise ss facepull

CGBP
8x50kg
8x70kg
5x80kg

- pushdown

Wel een redelijke training zo vroeg in de ochtend.

Laatst bewerkt:
Een keertje back to the basics kan geen kwaad lijkt me, snap wel dat je niet all-out wheels naar de klote gaat helpen nu.

Shoulder presses zijn not bad

I love trainen in de morgen!

• #3.211
Een keertje back to the basics kan geen kwaad lijkt me, snap wel dat je niet all-out wheels naar de klote gaat helpen nu.
True!

Shoulder presses zijn not bad
Check
I love trainen in de morgen!
Ochtend is bedoeld om te slapen, doe mij maar gewoon 1915 trainen zoals altijd.

---------- Post toegevoegd Fri 9 Dec 2011 om 21:37 ----------

Rug

Deadlift
8x60kg
8x90kg
5x120kg

8x140kg
8x140kg

- over me gier gaan
2x
1x vpr

Note: Voelde me al wat minder goed bij deadlift koppijn/wat minder fit. Denk schijt, ik wil gewoon knallen op die deadlift. Deadlift voelde zwaar, beltless alles met deadstop was behoorlijk zwaar.

Na deadlifts voelde ik mij aardig misselijk, was naar beneden gelopen voor de zekerheid en toen ben ik 3x over me gier gegaan. Voelde mij daarna weer prima, maar ben niet verder gaan trainen hoe hardcore het ook zou klinken slim is het niet.

balen dat kotsen, kost weer kilo's lijkt me...
wel goede deadlift :)

• #3.213
balen dat kotsen, kost weer kilo's lijkt me...
wel goede deadlift :)
Ajoh man, je maakt je altijd zo druk om gewicht :D Gewoon goed vreten, die kilo's komen er zo wel weer aan.

Deadlift was redelijk, knie voelde goed dus hoop snel weer richting oude niveau te komen.

Waarom benen biceps?

• #3.220
Heb geen waarom niet, was echter gewoon geintresseert in je achterliggende reden!

Oh zit niet echt een reden achter. Was nu even omdat ik het van rug gescheiden wou houden.
Ik train ze morgen gewoon met Borst mee zoals ik met dit schema doe, vorige schema was inderdaad met Benen.

Terug
Naar boven