- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en voor mij! Gewoon 4x8-10x100kg ofzo!Eens met jou dennis, fatsoenlijk reppen met 100 zou leuk zijn. Geldt ook voor mij![]()

DankuMaar in ieder geval wel getraind
Ik ben altijd (bijna altijd) positiefus![]()
TrueEens met jou dennis, fatsoenlijk reppen met 100 zou leuk zijn. Geldt ook voor mij![]()
Gewoon

Rustig aan het opvoeren ja, als ik niks meer voel kan ik nog altijd oefeningen toevoegen. Ik ben tot op heden nog niet bij een fysio geweest, gewoon vrij lang rust gehouden en met tijgerbalsem het warm gehouden.Vooral een korte training inderdaad Dennis.
Ben je de beentraining heel rustig aan het opvoeren?
Toch even in de gaten blijven houden die benen.. Je liep toch ook bij een fysio? Heeft die je nog wat tips kunnen geven?
+1Ik zou al heel blij zijn als ik 1 setje 8 tot 10 reps met 100 zou kunnen maken![]()
Moeilijk te zeggen, net reed ik nog even 20min vanaf werk. Geen last zover ik het mij kan herinneren.nice, squats gaat al weer snel omhoog! wel fijn dat je knie al beter gaat, ook nog veel last tijdens motorrijden?
True!Een keertje back to the basics kan geen kwaad lijkt me, snap wel dat je niet all-out wheels naar de klote gaat helpen nu.
Check
Ochtend is bedoeld om te slapen, doe mij maar gewoon 1915 trainen zoals altijd.
Ajoh man, je maakt je altijd zo druk om gewichtbalen dat kotsen, kost weer kilo's lijkt me...
wel goede deadlift![]()
Gewoon goed vreten, die kilo's komen er zo wel weer aan. 
Dat doe ik trouwens wel echtIs al achterhaald, is onlangs keer gepost hier op DBB dat onderzoek.
Maar dat zeg ik ook tegen alle ecto's hoor die hun benen niet trainen, ze weten het toch niet![]()

Heb geen waarom niet, was echter gewoon geintresseert in je achterliggende reden!