XXL Nutrition

Dennisik, road to 95kg

• Topic Starter Topic Starter
Die incline is niet slecht nee. Maar wat een vaag verhaal over die verhuizing 8-) waar zouden ze dan heen verhuizen? of is dat ook niet bekend?

Thanks, Ja weet niet :p

Hoorde ook weer verhalen over belasting/nieuwe eigenaar/faillissement. Personeel zegt alleen maar van, over 2 weken komt het terug. Komt goed uit want ik ga het druk krijgen met school en me voet moet dan even meewerken. Als het over 2 weken niet terug is, ga ik tenminste naar een sportschool met een echt squatrack :D, dus dat is ook niet verkeerd.

Even je log bekeken dennis. 55kg op je 16e is ook niet veel. Al zijn de meesten dan graatmager (ook ik toen) en met mini frame, later zet je zelf zonder training toch nog wat uit en verandert je metabolisme weleens. :) Niettemin serieus gegaind, nice. ;)

Goeie krachtstats voor je leeftijd al. :thumbs:

abbo ;)

Even je log bekeken dennis. 55kg op je 16e is ook niet veel. Al zijn de meesten dan graatmager (ook ik toen) en met mini frame, later zet je zelf zonder training toch nog wat uit en verandert je metabolisme weleens. :) Niettemin serieus gegaind, nice. ;)

Goeie krachtstats voor je leeftijd al. :thumbs:

abbo ;)

Thanks, ik vind dat het beter had gekund, als ik wat meer discipline heb.

Probeer laatste half jaar nog te knallen, zodat ik voor eind 2010. Een totaal van 500kg behaal, dat zou wel leuk zijn op 19 jaar en 85kg. Of het mogelijk is, is een andere vraag. Ik weet wel dat ik het iig ga proberen!

Dat zou wel ****ing ziek zijn. :D

Ik ga blij zijn als ik de 450 haal eind dit jaar denk ik? :o

En het kan altijd beter, ik heb ook eerst enorm gekloot toen ik 17-18 was en zelf daarna nog soms maandenlang dips gehad dat ik er geen zin in had. Gewoon vooruit kijken. ;)

Dat zou wel ****ing ziek zijn. :D

Ik ga blij zijn als ik de 450 haal eind dit jaar denk ik? :o

En het kan altijd beter, ik heb ook eerst enorm gekloot toen ik 17-18 was en zelf daarna nog soms maandenlang dips gehad dat ik er geen zin in had. Gewoon vooruit kijken. ;)

Ik heb nu 410 totaal.
- dl 170kg
- bp 100kg
- sq 140kg

Wat ik denk te halen is 200/110/160 = 470kg.
Wat ik hoop te halen is 210/115/175 = 500kg. Dat laatste gaat heel moeilijk worden :D

175 sq lijkt me insane om te halen, zou het niet onderschatten. Maar wie weet. ;)

Ik denk nu 400-405 te hebben en wil op kortere termijn 420-425 halen. Daarna zal progressie flink afnemen vrees ik.

“The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you’re a god or a total bastard. The iron will always kick you the real deal. The iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. I have found the iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go. But, two hundred pounds is always two hundred pounds.” - Henry Rollins

175 sq lijkt me insane om te halen, zou het niet onderschatten. Maar wie weet. ;)

Ik denk nu 400-405 te hebben en wil op kortere termijn 420-425 halen. Daarna zal progressie flink afnemen vrees ik.

Ja progressie was in het begin leuk, maar nu wordt het elke maand vechten voor een paar kilo's. Maar als je eenmaal die 2 kilo meer tilt is het allemaal waard!

Top staat nu op 4x140kg. Begin dit jaar deed ik maar 8x80kg. Was jaartje gestopt met squatten. Een 175kg squat lijkt me ook ****ing dik :D

Ben nu ook al bijna 4 maanden gestopt met deadliften, dus verwacht dat ik ook wel snel op me oude niveau zit en hopelijk snel erboven. Maar dit keer wel met een goeie techniek.

:bow2: @ Quote

Training van vandaag, Schouders en Triceps. Had er weinig van verwacht, voeding en motivatie is k*t.

MP
12x20kg
12x30kg
8x40kg
8x50kg
2x60kg PR!

Side Raises
8x12kg
8x12kg
8x12kg

Nog 2x21e met een stang van 12,5kg en 7,5kg.

Dips
12xBW
12xBW
12xBW - Was gesloopt. Ging erg lekker!, was volledige ROM, en minimaal dieper dan parallel.

CGBP
12x20kg
8x40kg
8x50kg
6x60kg - Kapot van Dips

Cable Pushdown
12x10kg
12x15kg
10x20kg

Training ging erg lekker, bij de dips moest ik wel tot het gaatje gaan. Maar is gelukt! Nu op naar de BW MP :D

Nette mp gozer
is wel een lastige oefening om flink sterker op te worden vind ik.

netjes die pr

80kg MP zou wel heel erg nice zijn...

Lekker bezig beest, en grats voor je PR.

Zeer lekkere training voor iemand zonder motivatie hoor;)

Lekker bezig beest, en grats voor je PR.

Zeer lekkere training voor iemand zonder motivatie hoor;)

Thanks heren.

Motivatie voor eten bedoel ik dan. Als ik eenmaal er ben en de eerste oefening gaat goed. Dan moet ik de rest ook knallen zijn.

Laatste setje van de dips, was mentaal heel moeilijk. Kreeg bij 4de herhaling al moeilijk, doorgegaan tot 8 al hangend 2sec rust en 1 voor 1 met pijn afmaken, en de laatste was met pijn en trots gelukt. Zo zie je maar dat het merendeel tussen je oren zit.

Thanks heren.

Motivatie voor eten bedoel ik dan. Als ik eenmaal er ben en de eerste oefening gaat goed. Dan moet ik de rest ook knallen zijn.

Laatste setje van de dips, was mentaal heel moeilijk. Kreeg bij 4de herhaling al moeilijk, doorgegaan tot 8 al hangend 2sec rust en 1 voor 1 met pijn afmaken, en de laatste was met pijn en trots gelukt. Zo zie je maar dat het merendeel tussen je oren zit.
KLopt;) ga ik ook maar volgende keer even doen.. 2 sec. rust tussen een rep als het zwaar wordt.

Slechtste training ooit! Wou na 1 oefening al naar huis. Koppijn/moe warmte. Gewicht is trouwens ook dramatisch, een kleine 78kg nu.

Db Rows
8x24kg
8x28kg
12x30kg

Compound Row
8x71kg
8x84kg

Daarna 20 min naar de tv zitten kijken. Wou naar huis gaan, maar met een bekende nog 3 setjes gebankt

Bench
15x60kg
30x40kg
11x50kg

Toen over en uit. Training om snel te vergeten!

Je weegt nog steeds een kilo meer als mij:P

Terug
Naar boven