Fitness Seller

Dennisik, road to 95kg

Leg eens dagelijks 3-4 keer per dag 20min ijs op die knie, niet dat het een wondermiddel is, maar het kan wel helpen hoor. Het best is afwisselen dmv warm - koud - warm - koud ...
Bijvoorbeeld eerst halfuurtje fietsen, knieen zijn goed warm, dan 20 min ijs.

Laat het iedere dag masseren door lekkere wijven.... Onee wacht, jullie volgen geen studie fysiotherapie

3x5x32: Nice

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.264
Leg eens dagelijks 3-4 keer per dag 20min ijs op die knie, niet dat het een wondermiddel is, maar het kan wel helpen hoor. Het best is afwisselen dmv warm - koud - warm - koud ...
Bijvoorbeeld eerst halfuurtje fietsen, knieen zijn goed warm, dan 20 min ijs.
Zal er eens naar kijken als ik op de fiets terug kom van school, danku!

Laat het iedere dag masseren door lekkere wijven.... Onee wacht, jullie volgen geen studie fysiotherapie
Ga eens een echte studie doen ecto.

Danku

Heb je al wel eens geprobeerd om zwaardere dumbbells te lucht in te krijgen? 34 bijvoorbeeld:P

• #3.266
Heb je al wel eens geprobeerd om zwaardere dumbbells te lucht in te krijgen? 34 bijvoorbeeld:P
Jawel, 34kg paar keer gedaan. Dan moet spotter wel klein beetje helpen. 32kg lukt wel zonder.
36kg nog niet geprobeerd.

Jawel, 32kg lukt wel zonder spotter. 34kg moet spotter wel even helpen.
36kg nog niet geprobeerd.

Dat is gewoon echt lastig, om zelf die dumbbells de lucht in te krijgen en dat beperkt deze oefening toch wel een beetje. Zeker als je niet zo een goede dag hebt.

• #3.268
Dat is gewoon echt lastig, om zelf die dumbbells de lucht in te krijgen en dat beperkt deze oefening toch wel een beetje. Zeker als je niet zo een goede dag hebt.
Dat vind ik niet, gewoon een spotter even 2sec vragen en je krijgt desnoods 40kg de lucht in. In je eentje kom je ook wel vrij ver, alleen kost dat enorm veel kracht.

Ja eerste rep is echt een b*ch. Lekkere complete training Dennis.

Dat vind ik niet, gewoon een spotter even 2sec vragen en je krijgt desnoods 40kg de lucht in. In je eentje kom je ook wel vrij ver, alleen kost dat enorm veel kracht.

Voor db shoulder presses heb je toch wel een verdomd goede spotter nodig omdat het al moeilijk kan zijn op de dumbbell van knie nar schouder te krijgen.

Fock jou Dennis ik studeer ook fysio :mad:

• #3.274
:roflol:

oke

• #3.276
Rug

Deadlift
8x60kg
8x100kg
5x130kg

8x150kg
8x150kg
(beltless, deadstop)

Dumbbell Row
8x30kg
8x38kg
5x46kg

- latpull

Deadlift was goed, dus training is goed

Knie deed wel wat raar net, maar dan aan de rechterkant van linker knie.
Eerst was het de linkerkant, leuk zo'n knie :o

Lekkere training, fokking sterke DB Rows man!

En houd je knie in de gaten..

:roflol: waar doet dit me aan denken :D

• #3.280
Lekkere training, fokking sterke DB Rows man!

En houd je knie in de gaten..
Check, hou het nog even in de gaten. Mss dat ik snel voor 2012 nog even overstap zodat ik fysio erbij kan gooien :D

Eens! Heel nice die deadlift.
+1
Geen idee, waar doet je dit aan denken?
De 'discussie' in machete ze log?

Terug
Naar boven