Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal er eens naar kijken als ik op de fiets terug kom van school, danku!Leg eens dagelijks 3-4 keer per dag 20min ijs op die knie, niet dat het een wondermiddel is, maar het kan wel helpen hoor. Het best is afwisselen dmv warm - koud - warm - koud ...
Bijvoorbeeld eerst halfuurtje fietsen, knieen zijn goed warm, dan 20 min ijs.
Ga eens een echte studie doen ecto.Laat het iedere dag masseren door lekkere wijven.... Onee wacht, jullie volgen geen studie fysiotherapie
Danku
Jawel, 34kg paar keer gedaan. Dan moet spotter wel klein beetje helpen. 32kg lukt wel zonder.Heb je al wel eens geprobeerd om zwaardere dumbbells te lucht in te krijgen? 34 bijvoorbeeld![]()
Jawel, 32kg lukt wel zonder spotter. 34kg moet spotter wel even helpen.
36kg nog niet geprobeerd.
Dat vind ik niet, gewoon een spotter even 2sec vragen en je krijgt desnoods 40kg de lucht in. In je eentje kom je ook wel vrij ver, alleen kost dat enorm veel kracht.Dat is gewoon echt lastig, om zelf die dumbbells de lucht in te krijgen en dat beperkt deze oefening toch wel een beetje. Zeker als je niet zo een goede dag hebt.
Dat vind ik niet, gewoon een spotter even 2sec vragen en je krijgt desnoods 40kg de lucht in. In je eentje kom je ook wel vrij ver, alleen kost dat enorm veel kracht.
Maar jij heet geen Killy dat scheelt al heel wat.
Hmm thanks denk ik
Moeilijk om een kant te kiezuhhHij snapt het gewoon niet, wij fysio's staan boven het simpele volk

Check, hou het nog even in de gaten. Mss dat ik snel voor 2012 nog even overstap zodat ik fysio erbij kan gooienLekkere training, fokking sterke DB Rows man!
En houd je knie in de gaten..

+1
Geen idee, waar doet je dit aan denken?