Fitness Seller

Dennisik, road to 95kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.341
Ja, daar gaat het ook op het laatst weg vaak. **** my genetics.
Echt he, het is dat mijn ouders mijn eten betalen anders had ik ze aangeklaagd!

Goed begin van het jaar! Op naar de 98kg!:D
98kg zou wel sick zijn aan het eind van 2012 :D

Wat houdt bloods en guts in?
http://www.bodybuilding.com/fun/dorian-yates-blood-guts-6-week-trainer.htm

Vandaag Dag 2 van Bloods and Guts

Back!

Nou wat een schijt training

Hit/Yates principe toegepast op deadlift, lukte totaal niet. Ging gewoon niet.
Had er al niet echt zin, high reps op deadlift vind ik zinloos en heb al vaker gelezen dat meerdere mensen het gewoon niet aanraden.

Zal Yates nog wel toepassen op assistance, maar niet op de main compound deadlift. Dat word weer gewoon keihard knallen op low reps, heigh weigth.

Waar lag het aan denk je? High reps vind ik wel zalig op z'n tijd.

• #3.343
  • #3.345
Schouders, Triceps

Shoulder Press
12x18kg
12x24kg
6x30kg

- Side Raises
- Facepull

- Skullcrusher
- Rope pulldown

Note: Was een snelle training, stond binnen 35min weer buiten.
Tja weet niet wat ik over Bloods and Guts moet denken, meestal neem ik gewicht*reps als graadmeter of ik ga groeien of niet. Nu moet ik express wat lager gaan vanwege korte rustpauzes. Probeer het gewoon 3 weken.

• #3.346
benen, biceps

Chil binnen 35 min weer buiten. Ik geloof wel dat het kan werken.

Dus jij kan niet zonder dure hulpmiddelen naar de 95 toe?
Moet toch lukken:S

• #3.350
Chil binnen 35 min weer buiten. Ik geloof wel dat het kan werken.
Ik moet het nog maar zien.
Dus jij kan niet zonder dure hulpmiddelen naar de 95 toe?
Moet toch lukken:S
Waar haal je uit dat ik het niet zou kunnen zonder dure hulpmiddelen. Wat versta je uberhaupt onder dure hulpmidelen, aas?
Ooit

Als er mensen zijn die verstand hebben van Rechtbank, rechtzaak, advocaat, overtreding. Als die mij 2sec zouden willen helpen, gelieve een pm te sturen.

Gewicht was 31-12-2011 nuchter 90.3kg.
95kg nuchter haal ik niet, had ik ook niet verwacht maar al haal ik hett keer in de avond zou dat ook mooi zijn.

Ik verstond dat hieruit. nuchter las ik als kan het niet alleen met veel eten en goed trainen. (hoop het toch wel weet nie hoelang je bent en waar je vandaankomt..)
Ja met dure troep bedoel ik AAS.

• #3.352
Ik verstond dat hieruit. nuchter las ik als kan het niet alleen met veel eten en goed trainen. (hoop het toch wel weet nie hoelang je bent en waar je vandaankomt..)
Ja met dure troep bedoel ik AAS.

Ja ik haal het niet voor de zomer, ik haal het ooit wel een keer.

• #3.353
Bench, Triceps

Decline Bench
12x50kg
12x80kg
8x100kg (8de spot)

Incline Dumbbell
12x28kg
5x34kg

- flys

- skullcrusher
- rope pushdown

Note: Minuut rust van Bloods and guts hou ik achterwege, kwa rep range en sets hou ik mij er nog aan.

Laatst bewerkt:
Lekker simpel.

hoeveel kg denk je op uit te komen na je cut?

succes!

Haal je niet de voordelen uit Blood and Guts weg, als je rust, high reps uit deads etc. wijzigt?
Anders komt het bijna neer op een normale split, correct me if i am wrong.

Abbo, ziet er allemaal top uit, stevige gains :) wil graag zelf richting de 90 kilo voor mijn 20ste.

Haal je niet de voordelen uit Blood and Guts weg, als je rust, high reps uit deads etc. wijzigt?

ajoh ik trainde met die drol, maar normaal doen wij gewoon lekker praten tussendoor maar hij zegt wel van; 'ik heb een nieuw schema' maar weer niet 'bij dit schema moet je 1 minuut rust tussen sets houden'

• #3.360
True
Hoop het
hoeveel kg denk je op uit te komen na je cut?

succes!
Hangt er beetje af met hoeveel kg ik in de cut ga. Valt opzich wel mee hoe groot mijn waist is, enkel onderbuik en het 'stubborn' fat wil moeilijk weg en zal veel geduld kosten dus ook veel gewicht.

Nah kijk ik redeneer zo.

Meer rust = meer gewicht = indirect meer spiergroei
Minder rust = minder gewicht = indirect minder spiergroei

Ik hecht weinig waarde aan rust, enkel aan het feit dat ik genoeg rust neem om het volgende gewicht te nemen.

Dus mijn vraag is. Welk effect zal minder rust hebben op spiergroei dat, dat beter is dan meer rust en meer gewicht.

Ik zie het zo
Gewicht > rust.

Meer gewicht is beter dan minder rust.

Ik volg zo inderdaad een split, maar dat was het met minder rust ook. Is sowieso een split. Maar het failure principe en hoge opwarming sets hou ik er nog wel even in.

Abbo, ziet er allemaal top uit, stevige gains :) wil graag zelf richting de 90 kilo voor mijn 20ste.
Danku, succes!

ajoh ik trainde met die drol, maar normaal doen wij gewoon lekker praten tussendoor maar hij zegt wel van; 'ik heb een nieuw schema' maar weer niet 'bij dit schema moet je 1 minuut rust tussen sets houden'
Ajoh, jij vraagt dat toch ook niet droloe.

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 22:19 ----------

Rug, Kuiten.

Deadlift
8x60kg
8x100kg
5x140kg
3x3x165kg

WG Pull-ups
10xBW+5kg
10x''
8x''
9x
4x
= 41xBW+5kg

- Compound row

- Calfs

Note: Deadlift was beheurlijk zwaar, wel gehaald ofc.

Terug
Naar boven