- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NuIk betwijfel het steeds zeer vaker of ik wel die 90kg ga halen, voor dec 2011 moet denk wel lukken. Maar voor me verjaardag, dat is meer dan 1 kilo per maand. Laatste maand blijf ik nuchter steeds hangen rond de 80kg. Gelukkig begint school weer, dus meer regelmaat, meer eten en nog harder trainen!
Hier nog paar cijfers:
Eind 2009
Gewicht: 73.8kg
Sq: 12x90kg
Dl: 1x165kg
Bp: 1x90kg
Dp: 4x32kg
Eind 2010
Gewicht: 81.1kg
Sq: 4x140kg
Dl: 1x170kg
Bp: 1x100kg
Mp: 2x60kg
Eind 2010
Gewicht: 90.3kg
Sq: 4x160kg
Dl: 4x190kg
Bp: 2x110kg
Hij was net klaar met een cut toch?wel zieke progressie dan, netjes! btw: wanneer ben je van plan te gaan cutten?
Denk dat ik jan/feb nog even ga bulken en dan in maart ga beginnen met cutten.wel zieke progressie dan, netjes! btw: wanneer ben je van plan te gaan cutten?
Geen idee wat je onder net verstaat. Maar dat was begin September dat ik stopte met cutten.
Denk dat ik jan/feb nog even ga bulken en dan in maart ga beginnen met cutten. Dan ook even Stacker II bestellen.
Geen idee wat je onder net verstaat. Maar dat was begin September dat ik stopte met cutten.
Uiteraard niet legaal te verkrijgen.Srs? Legaal te verkrijgen dus, maar de stackers die ik ken zijn efedra vrij?
Sowieso!Leuk je progressie uiteengezet. Weer een jaar knallen!
Dank!
Hehe, dank!dat ziet er wel hard uit!
wist helemaal niet dat je zo sterk was![]()
Ja baal er nog steeds van, taille redelijk onder controle gekregen. Maar vooral vet op onderbuik echt amper afgenomen. Iets wat ik deze cut, echt stevig ga aanpakken. Weer volgas wielrennen, langer en sneller dan vorige keer. Nog meer cals verbranden, en grotere cal tekorten creeren. Nog beter op voeding letten, vorige keer was het 90% nu gewoon 100%Nice stats. Stubborn fat been there, pff ik zal het deze cut ook lastig krijgen.
Heb je nog recente pics?