istimewa
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iets langer dan een uurtje.
Nee zeker niet, maar heb het nu al maanden niet gebruikt. Heb 1 vpr zonder belt gedaan. Het is nu dus de vraag, is mijn core sterker geworden zodat ik geen belt nodig heb. Ik heb volgende week 175kg op het programma en daarna 180kg. Ik ga kijken of ik enig verschil merk, en zo ja dat dan probeer ik zo min mogelijk de belt toepassen. Enkel bij echt zware top setjes wil ik de belt nu toepassen. Vooral omdat ik merk dat belt bij 170kg repout niet nodig was.Nice deadz! Wat ga je aankijken met belt? Je gebruikt het toch niet voor het eerst?
Nah, als het helpt een belt bij zware sets ga ik belt gebruiken. Enkel door het maandenlange beltless trainen merk ik dat mijn core sterker is geworden en bij deadliften nu nog geen profijt van heb. Maar ik zit dan ook nog 20kg onder mijn 1rm, over 4 weken zullen we het vanzelf zien.Cool, dat iemand switcht naar beltless zie je niet vaak![]()
+1
Nog nooit gehoord van scoliose, heb ik iig niet.Je kan weinig zien idd. Schouders zien er prima uit over rug kan ik niet oordelen zie te weinig. Heb je last van scoliose of ligt het aan de pose? Als je een fdb kan uitvoeren, dan moet bdb ook lukken. je ziet duidelijk dat je je schouderbladen naar je achteren trekt (streep bovenrug). Probeer een fdb aan te nemen met je rug recht, zelfde principe.
Danku!Looking good man, ik heb geen verstand van poses of shit maar ziet er gewoon goed uit!
Keep it up.![]()
Rond de 91kg.Wel duidelijke progressie ten opzichte van je vorige foto's. Hoeveel weeg je nu?
Probeer je ellebogen sowieso niet hoger te laten komen dan je schouders en probeer je schouderbladen naar buiten te bewegen ipv in elkaar te drukken.
Game niet, gebruik 19'' scherm om te internetten en 24'' scherm om films/tv series te kijken.Leipe pic bro, je ziet niet veel maar volgens mij zit je belichting hard tegen. Denk dat je in t echt groter oogt. Kort traininkie. Scherm-setup is nice, wat game je?![]()
Rond de 14 a 15%91kg? Wooh, dat had ik je niet gegeven haha. Wat schat je je bf dan?
Ben 186/187cm.Leuke pic. Ziet er niet uit als 91kg maar je bent redelijk lang of niet?