AndroidHealthClinic

Dennisik, road to 95kg

Nice deadlift! Hoelang doe je over zo'n training?

Nice deadz! Wat ga je aankijken met belt? Je gebruikt het toch niet voor het eerst?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.383
Nice deadlift! Hoelang doe je over zo'n training?
Iets langer dan een uurtje.

Nice deadz! Wat ga je aankijken met belt? Je gebruikt het toch niet voor het eerst?
Nee zeker niet, maar heb het nu al maanden niet gebruikt. Heb 1 vpr zonder belt gedaan. Het is nu dus de vraag, is mijn core sterker geworden zodat ik geen belt nodig heb. Ik heb volgende week 175kg op het programma en daarna 180kg. Ik ga kijken of ik enig verschil merk, en zo ja dat dan probeer ik zo min mogelijk de belt toepassen. Enkel bij echt zware top setjes wil ik de belt nu toepassen. Vooral omdat ik merk dat belt bij 170kg repout niet nodig was.

Cool, dat iemand switcht naar beltless zie je niet vaak :p

• #3.385
Cool, dat iemand switcht naar beltless zie je niet vaak :p
Nah, als het helpt een belt bij zware sets ga ik belt gebruiken. Enkel door het maandenlange beltless trainen merk ik dat mijn core sterker is geworden en bij deadliften nu nog geen profijt van heb. Maar ik zit dan ook nog 20kg onder mijn 1rm, over 4 weken zullen we het vanzelf zien.

Schouders

Dumbbell Shoulder Press
12x18kg
12x26kg
8x32kg

- front raise
- facepull

- buik

• #3.386
..

Jep het is een k*t pose, en jep het is k*t kwaliteit en ja het is k*t belichting.

Jullie hebben nu iig een idee hoe ik erbij sta.

Laatst bewerkt:
liever 2 beeldschermen dan een draadloze muis!

Je kan weinig zien idd. Schouders zien er prima uit over rug kan ik niet oordelen zie te weinig. Heb je last van scoliose of ligt het aan de pose? Als je een fdb kan uitvoeren, dan moet bdb ook lukken. je ziet duidelijk dat je je schouderbladen naar je achteren trekt (streep bovenrug). Probeer een fdb aan te nemen met je rug recht, zelfde principe.

• #3.391
liever 2 beeldschermen dan een draadloze muis!
+1
Je kan weinig zien idd. Schouders zien er prima uit over rug kan ik niet oordelen zie te weinig. Heb je last van scoliose of ligt het aan de pose? Als je een fdb kan uitvoeren, dan moet bdb ook lukken. je ziet duidelijk dat je je schouderbladen naar je achteren trekt (streep bovenrug). Probeer een fdb aan te nemen met je rug recht, zelfde principe.
Nog nooit gehoord van scoliose, heb ik iig niet.

Ik zal vanavond mss nog wel keer wat proberen.

Looking good man, ik heb geen verstand van poses of shit maar ziet er gewoon goed uit!
Keep it up.:)

Wel duidelijke progressie ten opzichte van je vorige foto's. Hoeveel weeg je nu?

Probeer je ellebogen sowieso niet hoger te laten komen dan je schouders en probeer je schouderbladen naar buiten te bewegen ipv in elkaar te drukken.

• #3.394
Looking good man, ik heb geen verstand van poses of shit maar ziet er gewoon goed uit!
Keep it up.:)
Danku!

Wel duidelijke progressie ten opzichte van je vorige foto's. Hoeveel weeg je nu?

Probeer je ellebogen sowieso niet hoger te laten komen dan je schouders en probeer je schouderbladen naar buiten te bewegen ipv in elkaar te drukken.
Rond de 91kg.

Opmerkingen weet ik, probeer het ook tijdens de pose maar moet beter mijn best dus, zal ik doen vorige keer!

Zelf moet ik zeggen dat ik ook wel progressie zie, en dan sta ik nog als een debiel te posen.

Benen, Biceps

fsq
8x40kg
8x60kg
8x80kg

leg curl

dumbbell curl
5x12kg
5x17kg
5x21kg
5x25kg

barbell curl
8x27,5kg
8x37,5kg
5x47,5kg

Note: Bij FSQ setjes 40/60kg had ik paar reps waarbij ik iets te diep ging, daarbij voelde ik ook die k*t t*ring h**ren knie. Bij 80kg ging ik gewoon alle 8 netjes diep, maar toen nergens last van. Nu ook nergens last van. Het gaat denk wel goed, heb er buiten het trainen om geen last meer van. Ook backsquat voelde vorige week goed, nu FSQ nog even lekker aan laten voelen.

Leipe pic bro, je ziet niet veel maar volgens mij zit je belichting hard tegen. Denk dat je in t echt groter oogt. Kort traininkie. Scherm-setup is nice, wat game je? :)

91kg? Wooh, dat had ik je niet gegeven haha. Wat schat je je bf dan?

Leuke pic. Ziet er niet uit als 91kg maar je bent redelijk lang of niet?

• #3.398
Leipe pic bro, je ziet niet veel maar volgens mij zit je belichting hard tegen. Denk dat je in t echt groter oogt. Kort traininkie. Scherm-setup is nice, wat game je? :)
Game niet, gebruik 19'' scherm om te internetten en 24'' scherm om films/tv series te kijken.
91kg? Wooh, dat had ik je niet gegeven haha. Wat schat je je bf dan?
Rond de 14 a 15%

Leuke pic. Ziet er niet uit als 91kg maar je bent redelijk lang of niet?
Ben 186/187cm.

Moet zeggen dat het wel meevalt dat ik mijn gewicht niet schat, het is inderdaad moeilijk te zien en vooral met lengte erbij weet je het niet. Maar moet zeggen dat ik niet ontevreden ben, je ziet als het goed is dat er duidelijk massa aanwezig is. Met juiste belichting zal dit alleen maar beter eruit komen.

Ik zal binnenkort even een goeie belichte foto maken!

• #3.400
\
91,1kg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven