Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, ja mijn knie loopt weer te zeiken dit weekend. Pijn is al totaal weg en het last ervan hebben ook. Enkel het tikken wil die nog wel paar keer per dag echt 1 of 2 minuten doen. Komt wss omdat ik vaak gebogen met mijn knie zit, en niet vanwege de blessure. Squat en deadlift voelen goed aan.Zou inderdaad lekker de tijd nemen met het opbouwen.
Een terugval zou echt zwaar klote zijn.
Nice kort en bondige training man. Nice decline is nice inderdaad!
Grote kans van wel, dank!
Ik ook
Zo is het maar net!Ziet er allemaal goed uit dennis, ga in dit tempo verder en doe vooral nu geen gekke dingen, ook al voelt het alsof het wel kan. Duurzaam ftw!
Ja vind wel fijne oefening, had gelezen dat je hiermee je schouders wat ontziet en meer je borst aanspreekt. Wel keer leuke vervanger, nu nog kijken in de toekomst of het ook heeft geholpen naar de flat bench.Hoe vind jij decline bankdrukken? Je hebt het gewicht in ieder wat kunnen verhogen t.o.v. de normale bank.
Onderkant borst als het goed is.Hoe groot is je ROM oftewel waar laat jij de stang naartoe zakken?
Hier kom ik namelijk niet echt uit, het het idee dan een kwart ROM van normale bench te kunnen doen...
+1
Thanks
Ik ook wel.
reported
+2