XXL Nutrition

Dennisik, road to 95kg

Waarom niet eerst CGBP en daarna dips?

• Topic Starter Topic Starter
kop op, de volgende haal dit je gewoon weer in :)

Ben gelukkig niet de enige, met slechte/geen trainingen.

"vandaag had ik niet zon mood om te trainen"

j/k :D

Zal wel aan het weer liggen denk ik. :)

ff wennen aan het weer :)

en morgen heb ik familiedag van de schoonfamilie, waar ik gans geen zin in heb. beter dat ik in de avond naar een BBQ party ga :D

Weet niet, heeft het een meerwaarde om die 2 om te wisselen ?

Tsja, eigenlijk geen idee. Doe zelf namelijk geen CGBP. Maar volgens mij pak je je tri's geisoleerder aan met dips. Zou ze sowieso pas doen na benchen/shoulderpresses etc. omdat die oefeningen anders beperkt worden door je vermoeide triceps terwijl je met dips lekker de laatste beetjes druit kan douwen. Just a tought.

ff wennen aan het weer :)

en morgen heb ik familiedag van de schoonfamilie, waar ik gans geen zin in heb. beter dat ik in de avond naar een BBQ party ga :D

Chillend,

Morgen Musica Republica rotterdam, en daarna nog feest in ... Uiteraard zonder alcohol :D

---------- Toegevoegd om 01:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:37 ----------

Tsja, eigenlijk geen idee. Doe zelf namelijk geen CGBP. Maar volgens mij pak je je tri's geisoleerder aan met dips. Zou ze sowieso pas doen na benchen/shoulderpresses etc. omdat die oefeningen anders beperkt worden door je vermoeide triceps terwijl je met dips lekker de laatste beetjes druit kan douwen. Just a tought.

Ik doe ze sowieso al na me schouder oefeningen. Mijn idee erachter was, dat je met dips, ook je schouders en borst deels meepakt. Dus liever met een compound beginnen en het is voor mij een vrij nieuwe oefening. Uiteraard pak je bij CGBP ook je schouders en borst mee, maar vind ik dips toch lekkerder om daarmee zwaar te beginnen.

Laatst bewerkt:
Weet niet, heeft het een meerwaarde om die 2 om te wisselen ?

Als je vp rond de 10% ligt, en als je even veel weegt als mij.
Maar 15cm kleiner, dan heb ik een redelijk beeld hoe je fysiek is. Dat is redelijk buff!

Ken wat meer mensen, met zelfde stats als jouw. Die ogen niet klein iig!

Helaas ligt mn bf wel een stuk hoger als 10, lol.
Ik zal snel eens een preview pic maken voor mn log:P

musica? je ging toch naar midden delfland :p

musica? je ging toch naar midden delfland :p

Haha, ja dat was wel de bedoeling. Maar de gene met wie ik wou heeft druk met school, en kon gastenlijst voor Musica Republica. Dus dat was een makkelijke keuze :D

Motor heb ik ook niet meer om erheen gaan, denk wel dat ik naar het NK ga. Dat is opzich nog wel te doen.

Ik ben dus niet de enige die wat teruggevallen is in gewicht zo te lezen...
Gewoon doorgaan en je kracht als enige meetpunt nemen :)

Ik ben dus niet de enige die wat teruggevallen is in gewicht zo te lezen...
Gewoon doorgaan en je kracht als enige meetpunt nemen :)

Nope, ach paar weekjes rustig aan. Ben ook gestopt met creatine, dus me gewicht was wel te verwachten. Ben redelijk tevreden, moet alleen nog die abs trainen en dan is het wel beach proof.

Ik heb daar weinig verstand van... 15?

Damn, 6u reageren. Heb er zelf ook weinig verstand van, maar aan de hand van een foto kan je het redelijk schatten.

Net thuis van stad, nu even kwark eten en dan maar proberen te slapen :D

Woog vanochtend 76,5. :( 2 weken terug was dat nog 79/80kg.

Drank + diabetes + bb is gewoon een k*t combinatie. Ik heb weinig op, heel me bloedsuiker gaat ervan omhoog en als gevolg daarvan, gaat me bw ook omlaag. Komende tijd maar gewoon helemaal niks drinken zoals ik eerst deed. Als je die nacht wat drinkt denk je van ach eentje kan wel. Maar als je in de middag opstaat, je kijkt in de spiegel en daarna op de weegschaal. Dan kan je, je zelf wel verrot schelden.

Je eet dag in dat uit, 7x per dag. Dat slechts voor 1 ding, en dat is een ****ing brute training neerzetten. Ook al til je maar 5kg meer dan de vorige training, dat is waar je het allemaal voor doet. Als je dan in de spiegel staat, en je staat helemaal opgepompt. Dan weet je, dit is wat je wilt doen. Dit is allemaal de moeite waard om jaren lang te eten. Om dat dan te verpesten voor 1 avond, waar je bij gaat drinken. Is gewoon zwaar kk. Ik vind dit niet de moeite waard. De adrenaline en plezier die ik uit 1 brute training kan halen, zal ik nooit uit 1 avond kunnen halen waarbij ik helemaal dronken ben. Want als ik dan de volgende dag opsta, weet ik dat ik er spijt van heb. Van die brute training sta ik op met spierpijn. Dat is het allemaal waard :heart:

Ik ga en moet, zwaarder en sterker terug komen!

Amen

Laatst bewerkt:
proost :D

Terug
Naar boven