Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met strapsHNNNG nice deadlift! Erg sterke workset t.o.v. vorige keer 5 kilo erbij, is heel lekker. Zonder straps?
Btw hoe ziet eigenlijk je voeding eruit op een dag?
Bedankt bazen!
Hehe achKneiterss, harde deadlift man!Kan me wel voorstellen dat het daarna allemaal wat minder ging..
![]()
Wel wat last van acne, maar dat wijd ik meer door gebrek aan zon dan aan zuivel. In de zomer veel minder last van acne dan dat ik nu heb.Lekkere stick-it-to-the-basic voedingsschema, geen last van acné door zuivel?
Ik weet natuurlijk niet hoeveel gram carbs je binnenkrijgt, kan het dus mis hebben maar ik schat dat met jouw lengte en gewicht misschien weinig carbs eet?

Zo is het maar net.
Als ik het goed doe niks. Maar 100% goed doe je het nooit.Hey Dennis
Ik zie dat je Diabetis 1 hebt in je begin post.
Wat heeft dit voor invloed op je eten en training?
Is met dumbbells ofc
Blijft nice inderdaad, maar hoop toch op meer progressie!
Het is wel een vpr, daar kan ik niet over klagen. Maar progressie vind ik niet nice.5x105 heb ik je toch al een hele tijd niet zien doen?
Ik wil denk zoiets doen.Nice training, ga je ook net als bij bench; flat, incline en decline dumbbell pressen?
Sowieso, volgende week moeten pull ups beter!Dik, gewoon de twee beste oefeningen voor je rug uitkiezen en knalluuuh.