- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee hoor, deze week mag ik niet klagen.Beetje zo'n "je bent iig gegaan" workout, heb je af en toe.
Nee, maar 1 oefening. FSQ laat ik nog even achterwegen.5x26, damn sterk! Doe je maar 1 oefening voor quads of pak je benen vaker aan p/wk?
Nog nooit geprobeerd, is geen optie in deze gym.Duidelijk. Wat denk je over hack sq ooit geprobeerd?
Danku!
Dank, probeer het!
Yes, vorige week lukte 50kg
BW gaat wel redelijk, stagneert een beetje. Moet meer vreten.Hoe gaat t met je BW dan? Als meer eten niet helpt ff kijken naar stickypoints op je DL, wat is je zwakke plek? Minder deadliften heeft mij ook geholpen, ene week deadlifts andere week good mornings + wat assitance is misschien een idee voor je?
Geen idee, had al maanden niet gedaan.Gast hoe zijn je db presses zo sterk geworden ineens?
Dank
True that, succesEcht mooi die trainingen hierKort en krachtig.
Ga ik eens proberen met DB's te beginnen op chest day.
Die van jou zijn echt sterk man. En je kan vast meer nu omdat je als 1e oefening pakte ook nog.
Heb het niet zo op high reps dus, zal het meer voor kracht doen inderdaad.Db op kracht zie ik?..:thumb?
Ik had al flinke moeit met de bench na de dumbbell bench. Had na 1e oefening al dikke pomp
Heb jij dat ook nog? Of is dat alleen in begin en wen je deraan..
3x5x40 valt me wat tegen in vergelijking met de vorige keer dennis...
Maakt voor de rest niks uit.Ik ga denk dumbbell press weer opbouwen.
3x3 denk en dan vanaf 38kg naar veel.
Elke week 2kg erbij.