MuscleMeat

Dennisik, road to 95kg

• Topic Starter Topic Starter
Redelijke training: Had van te voren nog een lichte hypo voor het trainen, dus dat was niet ideaal.

Dumbbell press
8x22kg
8x26kg
8x30kg
9x30kg

Bench
12x40kg
8x60kg
6x80kg
1x90kg + 2x negatief

Incline Bench
8x40kg
7x60kg
3x70kg

Dumbbell Curl
8x12kg
8x14kg
8x16kg
8x18kg

Daarna nog wat cable en barbell curl. Bench en Incline bench vielen tegen, daarnaast ging dumbbell curl en press wel.

Heb nog een weddenschap aangegaan. Geen alcohol voordat ik de 500kg totaal haal!, ben benieuwd of ik het red :D Staat fles malibu op het spel.

Laatst bewerkt:
Hoe kwam dat zo Dennis dat de training zo liep?

Hoe kwam dat zo Dennis dat de training zo liep?

Hypo/moe + weinig tijd + k*t voeding + k*t sportschool + blessure

Denk dat ik nu geen meer excuses kan verzinnen :D, nee gewoon wat drukker, voeding is k*t. Wanneer ik overstap naar een andere sportschool hoop over 2 weken gaat alles weer op 100% discipline en concentratie.

Klopt, kon niet wachten tot ik een brute training kon neerzetten :o

Wanneer verwacht je aan de 500 te zitten?
Ik gok dat je verliest:D

Eind dit jaar, waarschijnlijk pas richting februari/maart.

Vorige keer had ik ook 6 maanden niet gezopen, van 1 januari tot 1 juni ofzo. Alleen deze en vorige week klein beetje gedronken. Nu dus weer helemaal niks voor langer dan een half jaar.

Dilemma heren. Heb 2 mogelijkheden. Ben nu paar weken druk bezig met school, voeding is k*t en training zijn niet zoals ze horen. Heb dus weer zin om te knallen!, alleen zit te twijfelen wat ik ga doen.

Optie 1. Komende 2 maanden een clean bulk, met een redelijk eetschema en cals rond de 3500cal, en me daar ook netjes aan houden. Vanwege zomervakantie, geen vast ritme. Dus opzich ideaal om aan te houden. Nadelen zijn wel, dat ik niet enorm in massa zal groeien wat ik wel graag wil, en kracht zal denk ik ook niet enorm toenemen. Hoogstens paar kilo's op me 1RM (Denk ik)

Optie 2. Vanaf zomervakantie een bulk inzetten van minimaal 5000cal.
Oa, rijst, pannenkoeken, pasta, brood, kwark, melk, kip. Redelijk simpel, is makkelijk te eten en klaar te maken. Zal hierbij wel hopelijk veel massa aankomen. Ook wel wat vet, maar dat kan ik nog hebben. Kracht toename zal groter zijn als ik op 3500cal zal gaan clean bulken. Nadelen hiervan zijn wel, dat deze bulk wil doorzetten tot dec 2010. Dat is bijna 6 maanden bulken, of ik dat volhoud en of me bf niet teveel stijgt. Zijn dan 2 problemen waar ik tegen aan kan lopen.

Dus hierbij, wat is handig ?
En zal me kracht ook daadwerkelijk sneller omhoog gaan als ik hoger in cal ga?

Thanks iig ;)

Ik zeg cleanbulk:
1. je ziet er nog fatsoenlijk uit door de zomer heen
2. je voorkomt lang op een hoog vet% te zitten
3. wat je zelf al zegt, je voorkomt waarschijnlijk ook dat je eindigt op een te hoog vet% en dat je te vroeg al moet gaan minderen oid..
Hou de winter/herfst lekker voor bulken, dan doet toch iedereen dikke kleren aan..

Dilemma heren. Heb 2 mogelijkheden. Ben nu paar weken druk bezig met school, voeding is k*t en training zijn niet zoals ze horen. Heb dus weer zin om te knallen!, alleen zit te twijfelen wat ik ga doen.

Optie 1. Komende 2 maanden een clean bulk, met een redelijk eetschema en cals rond de 3500cal, en me daar ook netjes aan houden. Vanwege zomervakantie, geen vast ritme. Dus opzich ideaal om aan te houden. Nadelen zijn wel, dat ik niet enorm in massa zal groeien wat ik wel graag wil, en kracht zal denk ik ook niet enorm toenemen. Hoogstens paar kilo's op me 1RM (Denk ik)

Optie 2. Vanaf zomervakantie een bulk inzetten van minimaal 5000cal.
Oa, rijst, pannenkoeken, pasta, brood, kwark, melk, kip. Redelijk simpel, is makkelijk te eten en klaar te maken. Zal hierbij wel hopelijk veel massa aankomen. Ook wel wat vet, maar dat kan ik nog hebben. Kracht toename zal groter zijn als ik op 3500cal zal gaan clean bulken. Nadelen hiervan zijn wel, dat deze bulk wil doorzetten tot dec 2010. Dat is bijna 6 maanden bulken, of ik dat volhoud en of me bf niet teveel stijgt. Zijn dan 2 problemen waar ik tegen aan kan lopen.

Dus hierbij, wat is handig ?
En zal me kracht ook daadwerkelijk sneller omhoog gaan als ik hoger in cal ga?

Thanks iig ;)

als je BF te hard stijgt ga je in je kcals, vetten of carbs snijden!
maar geen ritme dus het is moeilijk om dan aan 5000 (schone) kcals te komen.

Ik zeg cleanbulk:
1. je ziet er nog fatsoenlijk uit door de zomer heen
2. je voorkomt lang op een hoog vet% te zitten
3. wat je zelf al zegt, je voorkomt waarschijnlijk ook dat je eindigt op een te hoog vet% en dat je te vroeg al moet gaan minderen oid..
Hou de winter/herfst lekker voor bulken, dan doet toch iedereen dikke kleren aan..

als je BF te hard stijgt ga je in je kcals, vetten of carbs snijden!
maar geen ritme dus het is moeilijk om dan aan 5000 (schone) kcals te komen.

Thanks voor de input!

Ik denk dat ik het komende maanden op een cleanbulk houd:
Met 3276cal - 416gr KH - 249gr Eiwit - 71gr Vet
5 Maaltijden + Kwark. Met een verhouding van 50/30/20
Zie spoiler voor schema: Tijden kloppen niet, aangezien ik niet om 8u wakker ben als ik kan uitslapen!.
dztqqa.jpg

Na de zomer. BULK!
Met 4851cal - 545gr KH - 313gr Eiwit - 160gr Vet
7 Maaltijden. Met een verhouding van 45/25/30
Zie spoiler voor schema:
acwrow.jpg

Laatst bewerkt:
Als laatste:

Schema voor in de clean bulk, wordt gewoon een 4 daags split. Met 3x8 en af en toe wat meer herhalingen, of toppen. Daarnaast creatine + whey

Schema na de zomervakantie word ook 4 daags split die ik al een tijdje heb en rep/set range op basis van wendler. Daarnaast creatine + whey + beta aline wss

Tips of opmerkingen. Zeg het!, Alle kritiek is welkom.

Laatst bewerkt:
Vergeet die whey niet mee te nemen in je schema. Zie wel shakes staan, maar elke dag dus ga er vanuit dat je er nog eentje neemt op trainingsdagen?

Vergeet die whey niet mee te nemen in je schema. Zie wel shakes staan, maar elke dag dus ga er vanuit dat je er nog eentje neemt op trainingsdagen?

Whey shake staat in schema toch ?

Op niet trainingsdagen, zal ik gewoon me shake in de ochtend nemen. Mss wel eentje in de middag met wat rijst of pannenkoeken.

Doel is om volgende zomer 90kg te wegen hoop ik, Ik stel veels te veel doelen. Maar doe nu te weinig om ze waar te maken. Word tijd dat, dat gaat veranderen.

Vandaag op me werk ook uur lopen lullen, over bb en allerlei zaken. In me hoofd heb ik allerlei plannen, hoe ik dit ga aanpakken. Maar in de realiteit pakt dat soms anders uit. Net zoals met school, en motor enz, enz :p

Ik weet hoe je je voelt :( Time for a change, knallen met die hap :wl:

Gaan je goed af die curls ;)

Vind je het fijner om eerst DB press te doen? Zelf vind ik het fijner eerst te benchen en dan te dumbelen (we maken er een werkwoord van :clown: ) omdat dit de triceps minder belast.

Ik weet hoe je je voelt :( Time for a change, knallen met die hap :wl:

Geen twijfel mogelijk!

Gaan je goed af die curls ;)

Vind je het fijner om eerst DB press te doen? Zelf vind ik het fijner eerst te benchen en dan te dumbelen (we maken er een werkwoord van :clown: ) omdat dit de triceps minder belast.

Thanks,

Nee bankje was bezet, vandaar anders begin ik ook met bp, gevolgd door bp incline. Door 2 mannen van rond de 35. t*ring zeg wat kunnen die lullen, waren hun eindelijk klaar. Wij nog 1 setje dumbbell press doen. Komen ze naar ons toe en lopen ze te huilen dat het te lang duurt.

1 Daarvan is al zoveel x nederlands kampioen geweest en ook weer kampioen geworden op Nk bankdrukken. Blijkt ie meestal de enige te zijn in ze categorie + ze gewichten waarmee die traint stellen in vergeljking op dit forum geen poep voor. Maar op de sportschool denkt ie dat ie heel wat is :roflol:

Geen twijfel mogelijk!

Thanks,

Nee bankje was bezet, vandaar anders begin ik ook met bp, gevolgd door bp incline. Door 2 mannen van rond de 35. t*ring zeg wat kunnen die lullen, waren hun eindelijk klaar. Wij nog 1 setje dumbbell press doen. Komen ze naar ons toe en lopen ze te huilen dat het te lang duurt.

1 Daarvan is al zoveel x nederlands kampioen geweest en ook weer kampioen geworden op Nk bankdrukken. Blijkt ie meestal de enige te zijn in ze categorie + ze gewichten waarmee die traint stellen in vergeljking op dit forum geen poep voor. Maar op de sportschool denkt ie dat ie heel wat is :roflol:
Heerlijk van die omhooggevallen figuren :x

Heerlijk van die omhooggevallen figuren :x

Tja,

Ga wss ook naar een ander sportschool, en fiets daar wel eens voorbij. Vandaag ook als je dan ziet wat voor type personen. kuch "superdude, beachboy" naar binnen gaat.

Vraag ik me af, of er nou echt geen 1 brute gym in de buurt is.
Alleen maar healt centers, vrouwen fitness, zumba en borst & biceps schema's :mad:

Vandaag ook weer ruzie met zo'n superdude. Heb sowieso al vooroordelen tegenover dat soort type persoon, en die zijn niet bepaalt positief te noemen :x.

Ik heb er ook helemaal niks mee, met die superdude's.

Meestal gaan ze je nog de les lezen ook. Dan kan je beter maar gaan rennen als superdude zijnde.

Want daar kan ik nou echt niet tegen:mad:

Terug
Naar boven