XXL Nutrition

Dennisik, road to 95kg

Sterke bench, mindere MP (in mijn ogen :p)

Enige reden daarvoor ?

• Topic Starter Topic Starter
Sterke bench, mindere MP (in mijn ogen :p)

Enige reden daarvoor ?

Niks is nu sterk.

Top bench = 1x100kg, 3x95kg
Mp = 3x60kg, 8x50kg.

Reden daarvoor is dat ik pas maandje MP doe vandaar :p

@Rest

Ben nu al dagen niet geweest, kracht is vrij zwak. Ben ongeveer 7kg afgevallen. Reden daarvan is eind Mei ongeluk gehad met motor, toen maand eruit gelegen. Moeite met school, verwisselen van sportschool, vakanties, hitte, full time werken. Nog meer gezeik met motors. Nu iig alles op een rijtje.

Ga binnenkort voedingsschema maken richting de 3500 cals.
3x5 met compounds doen icm. 4x per week split. Dan hopelijk binnen 2 maanden weer op oude niveau.

1 Sep ga ik weer beginnen :o

Laatst bewerkt:
17kg curls, ik doe het je niet na. Die 6x110 squats misschien wel, wel mooi die :)

En ik noem die oefening altijd cable rows :P

17kg curls, ik doe het je niet na. Die 6x110 squats misschien wel, wel mooi die :)

En ik noem die oefening altijd cable rows :P

Oh oke, weet ik dat ook weer.

Ach die squat was vroeger slechts me warming up, ooit zal ik sterker terug komen dan eerst. :p

Oftewel een squat van 1x150kg, zou leuk zijn.

Tuurlijk, lekker knallen weer. Reken op je spiergeheugen en gaan met die banaan (al heb ik daar niet echt ervaring mee).

Ga je 4daagse split doen? Of 4x in de week trainen? (Dat laatste sowieso lijkt me:P)

Tuurlijk, lekker knallen weer. Reken op je spiergeheugen en gaan met die banaan (al heb ik daar niet echt ervaring mee).

Ga je 4daagse split doen? Of 4x in de week trainen? (Dat laatste sowieso lijkt me:P)

4 Daags split ja

Ma - Borst, Buik
Di - Benen, Biceps
Wo - rust
Do - Schouders, Triceps
Vr - Rug, Kuiten

Standaard schema'tje wat wel lekker voor mij werkt. Oefeningen zijn wel redelijk standaard. Elke dag compound: Bench, Squat, Mp, Deadlift.
Elke week + 2,5kg voor bench en Mp
Elke week + 5,0kg voor Squat en Deadlift

Startgewichten zijn:
Bench - 70kg
Squat - 90kg
Mp - 35kg :o
Deadlift - 100kg

Doel om over 2 maanden die progressie vol te houden, en rond de 5 a 6 kilo aankomen.

Nu ik toch bezig ben maar even eetschema in elkaar flansen :D

Oefeningen - Comments iemand ?
Borst = Bench, Incline Bench, Decline Dumbbellpress, Fly's
Buik = Weighted Crunches

Benen = Squat, Hack Squat, Leg Curl, Leg Extension
Biceps = Dumbbell Curl, Barbell Curl, 21/Concentration Curl

Schouders = MP, Shoulder Press, Upright Row, Side raises
Triceps = Dips, Cgbp, Cable Pulldown

Rug = Deadlift, Cable Row, Dumbbell Row, Straight Arm Cable Pushdowns
Kuiten = Sitting+standing Calf raises

Laatst bewerkt:
Is die standing cable raise niet een beetje hetzelfde als die upright row? Hangt van je gripbreedte af waar je het accent op legt (bij upright rows dan, delts/rug). Misschien iets voor lats drbij? Ik zou die crunches trouwens met gewicht doen, voor een pully met een rope in je handen naast je nek bijvoorbeeld.

Is die standing cable raise niet een beetje hetzelfde als die upright row? Hangt van je gripbreedte af waar je het accent op legt (bij upright rows dan, delts/rug). Misschien iets voor lats drbij? Ik zou die crunches trouwens met gewicht doen, voor een pully met een rope in je handen naast je nek bijvoorbeeld.

Die standing cable raise. Is dat je staat en eigenlijk het gewicht met gestrekte handen naar beneden doet voor je lats ja. Weet niet goed hoe het heet, en die crunches zijn uiteraard gewoon weighted.

Die laatste zin snap ik niet ?

Pf, ja ik heb ook meestal iets van ik vind het wel best na squatten en deadliften.

Bij je schouders, pak je daar nu niet enkel je voorste schouderkoppen mee?

Bij je schouders, pak je daar nu niet enkel je voorste schouderkoppen mee?

Hoop dat ik met upright row, ook nog zijkant mee pak. En die front rais zal ik inderdaad even veranderen in side raises anders wordt het iets teveel voor alleen voorkant.

Going strong, Dennis :)

Zo eerste volle trainingsweek zit er weer bijna op. Ben nu bezig met 3x5, motivatie en ritme is redelijk terug. Eten kan nog wat beter maar gaat de goeie kant op.

Trainingen ga ik denk pas weer posten wanneer het interessant wordt, nu zijn de gewichten nog niet boeiend.

Zo eerste volle trainingsweek zit er weer bijna op. Ben nu bezig met 3x5, motivatie en ritme is redelijk terug. Eten kan nog wat beter maar gaat de goeie kant op.

Trainingen ga ik denk pas weer posten wanneer het interessant wordt, nu zijn de gewichten nog niet boeiend.
Gewichten zijn sowieso niet boeiend. Techniek is all that matters

Toch wel benieuwd wat je allemaal uitspookt ;)

Gewichten zijn sowieso niet boeiend. Techniek is all that matters

Tja dat vindt jij. Ik vind het toch wel een klein verschil of ik 20 of 100kg kan bankdrukken.

Al heb je kracht volgt vanzelf wel massa. Mits goed eten offcourse

Toch wel benieuwd wat je allemaal uitspookt ;)

70kg bench, 80kg squat en 30mp. Vandaag deadliften met 100kg, oftewel niet boeiend.

Zal over maandje denk wel weer trainingen posten.

Ach je kan toch wel gewoon posten.
Ik ben door de zomervakantie ook een beetje zwakker geworden maar ga ook gewoon posten sinds deze week voor de motivatie;)

Ach je kan toch wel gewoon posten.
Ik ben door de zomervakantie ook een beetje zwakker geworden maar ga ook gewoon posten sinds deze week voor de motivatie;)

Dit noem ik niet echt zwakker :o
Deadlift
2x190
2x190 PR

Motivatie zit nu wel goed, ga het nu wat drukker krijgen met school/motor/werk wanneer de gewichten serieus beginnen te worden dan ga ik ze hier weer posten. ;)

Terug
Naar boven