Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterke bench, mindere MP (in mijn ogen)
Enige reden daarvoor ?

17kg curls, ik doe het je niet na. Die 6x110 squats misschien wel, wel mooi die
En ik noem die oefening altijd cable rows![]()

Tuurlijk, lekker knallen weer. Reken op je spiergeheugen en gaan met die banaan (al heb ik daar niet echt ervaring mee).
Ga je 4daagse split doen? Of 4x in de week trainen? (Dat laatste sowieso lijkt me)

Is die standing cable raise niet een beetje hetzelfde als die upright row? Hangt van je gripbreedte af waar je het accent op legt (bij upright rows dan, delts/rug). Misschien iets voor lats drbij? Ik zou die crunches trouwens met gewicht doen, voor een pully met een rope in je handen naast je nek bijvoorbeeld.
Ik snap welke je bedoeld, ik heb ze straight arm cable pushdowns gedoopt
Die namen ook altijd.
Dan is het toch geen raise?Ik snap welke je bedoeld, ik heb ze straight arm cable pushdowns gedoopt
Die namen ook altijd.
Dit is een beetje een samenvatting van die laatste zin
http://www.exrx.net/WeightExercises/RectusAbdominis/CBKneelingCrunch.html

Bij je schouders, pak je daar nu niet enkel je voorste schouderkoppen mee?
Gewichten zijn sowieso niet boeiend. Techniek is all that mattersZo eerste volle trainingsweek zit er weer bijna op. Ben nu bezig met 3x5, motivatie en ritme is redelijk terug. Eten kan nog wat beter maar gaat de goeie kant op.
Trainingen ga ik denk pas weer posten wanneer het interessant wordt, nu zijn de gewichten nog niet boeiend.
Gewichten zijn sowieso niet boeiend. Techniek is all that matters
Ach je kan toch wel gewoon posten.
Ik ben door de zomervakantie ook een beetje zwakker geworden maar ga ook gewoon posten sinds deze week voor de motivatie![]()