Fitness Seller

Dennisik, road to 95kg

Tja dat vindt jij. Ik vind het toch wel een klein verschil of ik 20 of 100kg kan bankdrukken.
Uiteraard. Maar techniek blijft boven gewichten gaan. Als je zo zwaar mogelijk gaat, terwijl je techniek nog perfect blijft, haal je imo meer uit de oefening dan wanneer met teveel gewicht en mindere uitvoering. Dat bedoelde ik meer..

• Topic Starter Topic Starter
Uiteraard. Maar techniek blijft boven gewichten gaan. Als je zo zwaar mogelijk gaat, terwijl je techniek nog perfect blijft, haal je imo meer uit de oefening dan wanneer met teveel gewicht en mindere uitvoering. Dat bedoelde ik meer..

Nee oke, maar dan is het nog maar de vraag hoe je techniek definieert.

Stel ik sta te curlen met 25kg en heel me rug gaat mee, ja dat is fout dat doe ik niet. Stel ik pak 20kg en laat ietsie pietsie me rug meehelpen hoor je mij niet klagen.

Al kan je bij bench of squat niet echt je techniek slecht maken, je bereikt een bepaald punt en gaat dan weer omhoog. Als dat lukt vind ik het goed.
Aangezien de techniek van squat en bench onderhand wel goed genoeg is, hoef ik daar niet elke training op te letten en kan je, je focussen op gewichten.

Snap ie ? :P

Bij beginners is dat een ander verhaal. Maar train nu bijna 3 jaar en mag toch wel van mezelf verwachten dat ik de techniek uit me hoofd ken van merendeel van de oefeningen. Waardoor ik me nu kan focussen op gewicht.

Si, claro!

Hey Dennis,

Het komt vast wel goed. als je goed eet en goed traint komen die 7kgs er wel weer bij

Succes.

Mmz, das wel leip. Begint zelfs te lijken op mijn stats :eek:;) Hoe komt die terugval dan?

7 Kilo afgevallen waaronder veel kracht.

Dat zijn niet me 1 RM's zijn nu puur me werk setjes waar ik denk wel 3x8 aankan. Het gaat elke week met 2,5 of 5 kilo omhoog. Dus na maandje begint het ergens op te lijken :p

Hoe is het dan zover gekomen als ik vragen mag?

Hoe is het dan zover gekomen als ik vragen mag?

Tuurlijk

Voor mei boekte ik zeer veel Pr's en had ik eindelijk de 80kg bereikt daarna ging het alleen maar berg afwaarts.

Ongeluk gehad met me motor dat icm met een k*t gym wat resulteerde op weinig trainen dus minder eten. Daarna moeite met school, en overgestapt naar andere sportschool. Toen 1,5 maand fulltime werken en niet samen trainen resulteert in veel kracht en massa verlies.

Ah ja, dat motor ongeluk had ik hier gelezen. Helemaal van hersteld, dus?
Samenhang van omstandigheden dus die voor je kracht- en massaverlies hebben gezorgd. Balen, man.. Maar ik weet zeker dat je zo weer aan je oude gewicht zit!

Ah ja, dat motor ongeluk had ik hier gelezen. Helemaal van hersteld, dus?
Samenhang van omstandigheden dus die voor je kracht- en massaverlies hebben gezorgd. Balen, man.. Maar ik weet zeker dat je zo weer aan je oude gewicht zit!

Yes, waren telkens meer dingen die ik aan me hoofd had waardoor bb niet echt een grote prioriteit is.

Ga zo rug weer helemaal afmaken!

Gister wel even een dompertje 72,2kg op de weegschaal, denk alleen dat, dat door me bloedsuiker komt want die was niet erg goed gister :x

Wat dat betreft kan ik als anti-ecto wel meer hebben denk ik :o

Ben na 2 maanden in Hengelo in een superchille sportschool trainen weer terug, echt... Gasten die stretchen met olympische barbells, curlen in t squatrek en gewoon k*t zijn... We hebben ze allemaal! Ga ook gauw opzoek naar een nieuwe gym in Utreg, zal de motivatie wel weer terugbrengen ook. Jij blijft wel bij je gym?

Zo eten gaat redelijk, vanaf maandag creatine. Variate is er nu alleen nog 6/7x per dag.
Rijst/Pannenkoeken/Melk/Brood en repeat

Kracht gaat langzaam omhoog BW kijk ik nog niet naar dat komt vanzelf wel. Eerst dat eten 100% krijgen. Langzaam maar zeker komt het wel goed

Edit: Belangrijkste is dat motivatie weer terug is. Train nu 4x per week samen zoals eerst. Het moet pijn doen en het gaat branden zo niet extra setje.
Squat till you drop!

Laatst bewerkt:
Klinkt goed. Go for it bro!

Zo eten gaat redelijk, vanaf maandag creatine. Variate is er nu alleen nog 6/7x per dag.
Rijst/Pannenkoeken/Melk/Brood en repeat

Kracht gaat langzaam omhoog BW kijk ik nog niet naar dat komt vanzelf wel. Eerst dat eten 100% krijgen. Langzaam maar zeker komt het wel goed

Edit: Belangrijkste is dat motivatie weer terug is. Train nu 4x per week samen zoals eerst. Het moet pijn doen en het gaat branden zo niet extra setje.
Squat till you drop!
VRETEN KRENG!!! :D

Als je die repen die ik in mijn log postte lust moet het snel gaan ;)

VRETEN KRENG!!! :D

Als je die repen die ik in mijn log postte lust moet het snel gaan ;)

Vreten gaat aardig. Alleen op me vrije dag niet :D

Je had volgens mij nog keer uitgebreidere post waarin je liet zien hoe je die dingen maakt, weet je toevallig nog waar dat staat ?

Thanks iig!

Vreten gaat aardig. Alleen op me vrije dag niet :D

Je had volgens mij nog keer uitgebreidere post waarin je liet zien hoe je die dingen maakt, weet je toevallig nog waar dat staat ?

Thanks iig!
Gewoon in mijn logje maar komt erop neer:
Droge ingredienten bij elkaar gooien en mengen, dan pindakaas en honing erbij en kneden. Afhankelijk van hoeveel droog spul er nog in zit gooi je er een scheutje (niet teveel) water bij en kneed je verder. Daarna op een bakpapier in een plak boetseren en in repen snijden. Ergste wat je kan doen is teveel water erbij gooien waardoor hij niet hard genoeg is maar in that case gooi je er nog wat havermout of whey bij :)

Gewoon in mijn logje maar komt erop neer:
Droge ingredienten bij elkaar gooien en mengen, dan pindakaas en honing erbij en kneden. Afhankelijk van hoeveel droog spul er nog in zit gooi je er een scheutje (niet teveel) water bij en kneed je verder. Daarna op een bakpapier in een plak boetseren en in repen snijden. Ergste wat je kan doen is teveel water erbij gooien waardoor hij niet hard genoeg is maar in that case gooi je er nog wat havermout of whey bij :)

En dan gewoon laten drogen en in de koelkast gooien ?

Thanks iig dit icm met rijst/kip/pannenkoeken/melk. Calorieeeeeeen :D

En dan gewoon laten drogen en in de koelkast gooien ?

Thanks iig dit icm met rijst/kip/pannenkoeken/melk. Calorieeeeeeen :D
Echt drogen is het niet want het is direct al vrij stevig.
Door de lagere temperatuur word de pindakaas (neem geen smeuige maar gewoon van de AH ofzo) wat steviger waardoor het geheel harder is.
Ik heb ze per reep in aluminiumfolie gewikkeld zodat ik ze gewoon kan pakken wanneer ik zin heb.

Monster bump

Log gaat (tijdelijk) op slot.

Motivatie is gewoon nog steeds **, gewicht om te huilen en fysiek helemaal. Train te weinig en met studie krijg ik het druk genoeg.

Pas wanneer ik weer even sterk/groot ben zoals ik in mei was. Gewoon goed fysiek, lekkere stats ga ik mss nog wel loggen. Nu verdien ik het totaal niet.

Mis echt de goeie ouwe tijden in mei, gewoon squat till you drop. Complimentjes krijgen over je fysiek lekker mee bezig zijn. Je vol vreten net zolang tot het op is en met maar 1 ding in je achterhoofd. Groot worden

Ooit zal ik me pr's en gewicht evenaren maar nu iig niet.

Mensen bedankt voor het volgen en de tips!
Wie weet tot een volgende keer.
Grz, Dennis

Zo dit jank topic gaat ook maar eens open!

Hoi

Ondertussen weer bezig met de sport, weeg nu rond de 81kg. Fysiek bijna hetzelfde, mis nog enkele centimeters op me benen en 1 centimeter op me armen. Benen zijn volgens mij nu 60+. Kracht gaat redelijk, kwa 1rm is er nog weinig veranderd. Wel 1 leuk pr'tje en dat is flat dumbbell press 5x36kg.

Doelen zijn nog steeds het zelfde:
- 90kg bw voor me 20ste
- 500kg totaal voor me 20ste

2 September 2011 wordt ik 20. Ben benieuwd of ik het red, zal iig wel heel moeilijk worden.

Open niet zo zeer het topic omdat ik weer zware gewichten til, kracht is nog steeds weinig. Vooral als ik kijk naar me leeftijdsgenoten. Meer omdat ik met deze stack ben begonnen:
- Creatine
- Citrulline malaat
- Beta Alanine
- Whey Perfection

Hier meer info: http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/inname-creatine-citrulline-malaat-beta-alanine-wp-262343/

Zal die stack combineren met circa 4000cal per dag. Verdeeld over 6 tot 8 maaltijden per dag, en dat icm met een 4x split schema. Waarbij ik elke week de compounds verhoog met 2,5kilo.

Ben benieuwd hoe het voor me uitpakt :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven