Fitness Seller

Dennisik, road to 95kg

go for it boy! ik volg je nog steeds trouw :)

Ben benieuwd naar je voeding als diabeet.

is dat niet iritant zovaak die spuit in je buik te steken?
mn vader vind t al vervelend om 3-4keer per dag te doenn :P

• Topic Starter Topic Starter
Ben benieuwd naar je voeding als diabeet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is wel het ideale, af en toe mis ik de pannenkoeken omdat ik op school zit.

Dan kom ik uit op
Calorieën: 4380
- Kh: 536,9
- Eiwit: 307,7
- Vet: 119.8

Nog steeds ruimschoots voldoende.

---------- Toegevoegd om 14:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:17 ----------

is dat niet iritant zovaak die spuit in je buik te steken?
mn vader vind t al vervelend om 3-4keer per dag te doenn :P

Je raakt er vanzelf wel gewend aan. Vind het niks om zo'n pomp te nemen. Dus heb geen keus.

HbA1C was vorige week 8,0. Iets aan de hoge kant, maar er zit een dalende lijn is dus dat is een goed teken. Hoop midden 2011 toch wel een HbA1C te krijgen van rond de 7

Succes man, ik ga hier weer meelezen!
Ik zie dat jij ook wekelijks 2,5kg erbij gooit, goedzo ;)

Je raakt er vanzelf wel gewend aan. Vind het niks om zo'n pomp te nemen. Dus heb geen keus.

HbA1C was vorige week 8,0. Iets aan de hoge kant, maar er zit een dalende lijn is dus dat is een goed teken. Hoop midden 2011 toch wel een HbA1C te krijgen van rond de 7[/QUOTE]

En dat houd ej gemiddelde bloedsuiker in? :P

netjes man! dat schema

heb je ook fotos van jezelf kan me voorstellen dan die insuline veel vet aanzet helemaal als je zoveel melk en pindakaas eet

Succes man, ik ga hier weer meelezen!
Ik zie dat jij ook wekelijks 2,5kg erbij gooit, goedzo ;)

Nice, yes kijken of het nu ook wonderen doet :p

En dat houd ej gemiddelde bloedsuiker in? :P
Yep, dat is je gemiddelde bloedsuiker over 6 tot 8 weken. Het mooiste zou zijn tussen de 6 en 7, al is 8 nog niet gevaarlijk.

Mwah kan ermee door. Het is gewoon lekker simpel, en allemaal makkelijk te eten.

heb je ook fotos van jezelf kan me voorstellen dan die insuline veel vet aanzet helemaal als je zoveel melk en pindakaas eet

Hoezo zou insuline veel vet aanzetten?

Foto's van Mei:
Zit nu iets hoger in % vet, denk richting de 12/13. Valt opzich wel mee hoe vet ik ben, al hou ik me pas paar weken aan dit schema.

Laatst bewerkt:
Ik ben bang dat 4000kcals wat hoog is voor je aangezien we dezelfde stats hebben op papier. Ik gain nu met 2700-3500kcal namelijk dus ik zou eerst rond de 3500kcal gaan zitten.

Ik ben bang dat 4000kcals wat hoog is voor je aangezien we dezelfde stats hebben op papier. Ik gain nu met 2700-3500kcal namelijk dus ik zou eerst rond de 3500kcal gaan zitten.

Mwah, tijdje terug zat ik rond de 3000cal. Gainde toen niet erg snel, zit nu in me ritme en volg dit schema pas paar weken. Kijk hoe het verloopt, kan altijd nog minder nemen.

Mwah, tijdje terug zat ik rond de 3000cal. Gainde toen niet erg snel, zit nu in me ritme en volg dit schema pas paar weken. Kijk hoe het verloopt, kan altijd nog minder nemen.
Ik zou als eerste een liter melk laten vallen, je krijgt al genoeg eiwitten binnen en 2,5 liter is wel erg veel!
Zover ik weet is een boterham 80kcal ipv 100, klein detail :)

Ik zou als eerste een liter melk laten vallen, je krijgt al genoeg eiwitten binnen en 2,5 liter is wel erg veel!
Zover ik weet is een boterham 80kcal ipv 100, klein detail :)

Ja klopt, dat van die boterham wist ik. Volgens mij was het om precies te zijn 75 ofzo, was vergeten om het te veranderen. Ja 2,5 liter is wel redelijk wat. Maar dan heb ik het idee dat ik me eiwitten niet goed verdeel over de dag. Probeer elke maaltijd wel eiwitten binnen te krijgen. Beleg, kip, melk. Melk is het makkelijkste als je 7x per dag eet.

hoeveel weeg je nu eigenlijk?
Ik ga ook eens volgen, heb je al meerdere keren goede dingen zien posten betreft supps. Misschien dat ik nog wat kan leren van je log :p
Veeel succes toegewenst!

hoeveel weeg je nu eigenlijk?
Ik ga ook eens volgen, heb je al meerdere keren goede dingen zien posten betreft supps. Misschien dat ik nog wat kan leren van je log :p
Veeel succes toegewenst!

Woog zondag ochtend 81,1kg.

Haha, zo af en toe heb ik interessante post. Meer omdat ik af en toe wat onderzoek er naar doe. Geen zin om de mensenmassa achter na te lopen, zonder zelf onderzoek er naar te doen.

Thanks!

Ja klopt, dat van die boterham wist ik. Volgens mij was het om precies te zijn 75 ofzo, was vergeten om het te veranderen. Ja 2,5 liter is wel redelijk wat. Maar dan heb ik het idee dat ik me eiwitten niet goed verdeel over de dag. Probeer elke maaltijd wel eiwitten binnen te krijgen. Beleg, kip, melk. Melk is het makkelijkste als je 7x per dag eet.
Als je in de ochtend en avond 50gr eiwitten neemt en overdag nog een keertje 50gr heb je al genoeg en genoeg verdeelt hoor ;)

Als je in de ochtend en avond 50gr eiwitten neemt en overdag nog een keertje 50gr heb je al genoeg en genoeg verdeelt hoor ;)

Ik heb mezelf aan geleerd om, om de 2u zoveel gram eiwitten te nemen. Als dat zo is kan ik met melk wat minderen, en wat minder in cal zitten. Zodra ik dan moeilijker aankom is het makkelijker om te verhogen.

Terug
Naar boven