Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

is dat niet iritant zovaak die spuit in je buik te steken?
mn vader vind t al vervelend om 3-4keer per dag te doenn![]()

Succes man, ik ga hier weer meelezen!
Ik zie dat jij ook wekelijks 2,5kg erbij gooit, goedzo![]()

Yep, dat is je gemiddelde bloedsuiker over 6 tot 8 weken. Het mooiste zou zijn tussen de 6 en 7, al is 8 nog niet gevaarlijk.
heb je ook fotos van jezelf kan me voorstellen dan die insuline veel vet aanzet helemaal als je zoveel melk en pindakaas eet
Ik ben bang dat 4000kcals wat hoog is voor je aangezien we dezelfde stats hebben op papier. Ik gain nu met 2700-3500kcal namelijk dus ik zou eerst rond de 3500kcal gaan zitten.
Ik zou als eerste een liter melk laten vallen, je krijgt al genoeg eiwitten binnen en 2,5 liter is wel erg veel!Mwah, tijdje terug zat ik rond de 3000cal. Gainde toen niet erg snel, zit nu in me ritme en volg dit schema pas paar weken. Kijk hoe het verloopt, kan altijd nog minder nemen.

Ik zou als eerste een liter melk laten vallen, je krijgt al genoeg eiwitten binnen en 2,5 liter is wel erg veel!
Zover ik weet is een boterham 80kcal ipv 100, klein detail![]()
hoeveel weeg je nu eigenlijk?
Ik ga ook eens volgen, heb je al meerdere keren goede dingen zien posten betreft supps. Misschien dat ik nog wat kan leren van je log![]()
Veeel succes toegewenst!
Als je in de ochtend en avond 50gr eiwitten neemt en overdag nog een keertje 50gr heb je al genoeg en genoeg verdeelt hoorJa klopt, dat van die boterham wist ik. Volgens mij was het om precies te zijn 75 ofzo, was vergeten om het te veranderen. Ja 2,5 liter is wel redelijk wat. Maar dan heb ik het idee dat ik me eiwitten niet goed verdeel over de dag. Probeer elke maaltijd wel eiwitten binnen te krijgen. Beleg, kip, melk. Melk is het makkelijkste als je 7x per dag eet.

Als je in de ochtend en avond 50gr eiwitten neemt en overdag nog een keertje 50gr heb je al genoeg en genoeg verdeelt hoor![]()