XXL Nutrition

Dennisik, road to 95kg

Her-open je log, ben benieuwd naar je trainingen en pics ;)

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag Benen & Biceps

Squat
8x20kg
8x60kg
8x100kg
3x5x115kg - Hij was zwaar

Lying leg curl
8x50kg
8x60kg
8x70kg

Leg extensions
8x20kg
8x30kg
8x45kg

Barbell curl
8x15kg
8x25kg
8x35kg

Dumbbell Curl
5x15kg
5x17kg
5x19kg

Barbell curl (21e)
21x20kg
21x10kg

Was een redelijke training, squat ging veel moeilijker dan ik had verwacht. Biceps ging aardig.

Lekkere squats ondanks dat je volgens mij wel hebt moeten inleveren tov voordat je afgevallen was?

Nette training man, maar waar zijn je kuiten gebleven?

Lekkere squats ondanks dat je volgens mij wel hebt moeten inleveren tov voordat je afgevallen was?

Ja dat sowieso, al zat ik redelijk op me oude niveau.

2 weekjes terug nog 8x130kg gesquat. Al was deze keer het veel beter kwa techniek, al mag dat niet het verschil van 15kg verklaren. Gewoon elke week 5kg verhogen en dan komen we er vanzelf achter!

Nette training man, maar waar zijn je kuiten gebleven?

Kuiten doe ik icm met rug. Voor kuiten doe ik dan 2 oefeningen. Moet zeggen om sommige spiergroepen volledig te kunnen trainen ik soms tijd te kort kom of teveel oefeningen. Zelfde met rug, heb je boven en onderrug. Wie weet in het nieuwe jaar 5x per week trainen mocht dat lukken.

Ik vertrouw andere mensen niet zo heel erg goed, en zeker niet met dumbbells. Zoals je je misschien herinnert lag de vorige keer me topje eraf omdat me trainingsmaat niet zo handig bezig was. Daarna probeerde ik het nog eens met Benchpress 115KG tot fail. Bij fail lag hij wel mooi op me borst met die kerel erbij...

Ik weet het niet Dennis

:roflol: wat een k*t spotter heb je dan

Schouders, Triceps.

MP
8x20kg
8x30kg
8x40kg
3x5x47,5kg

Shoulder Press
8x20kg
3x5x23kg

Behind neck press. (Smith, ex stang)
8x20kg
8x30kg
7x42,5kg

Side Raises
8x6kg
8x7kg
8x6kg

CGBP
8x20kg
8x40kg
8x50kg
7x60kg

Dippen
8xBW
6xBW+8kg
7xBW+12kg

Daarna nog cable pushdown.

Opzich een redelijke training, niks bijzonders. Weinig commentaar eigenlijk :p
Wel paar opmerkingen, maar dat zou te snel zijn om nu al conclusie's te trekken. Betreft supps en gewicht.

Schouders, Triceps.

MP
8x20kg
8x30kg
8x40kg
3x5x47,5kg

Shoulder Press
8x20kg
3x5x23kg

Behind neck press. (Smith, ex stang)
8x20kg
8x30kg
7x42,5kg

Side Raises
8x6kg
8x7kg
8x6kg

CGBP
8x20kg
8x40kg
8x50kg
7x60kg

Dippen
8xBW
6xBW+8kg
7xBW+12kg

Daarna nog cable pushdown.

Opzich een redelijke training, niks bijzonders. Weinig commentaar eigenlijk :p
Wel paar opmerkingen, maar dat zou te snel zijn om nu al conclusie's te trekken. Betreft supps en gewicht.
Lekkere training, aan de gewichten te zien lag de nadruk op stricte techniek?
Ik denk persoonlijk dat je het eerste of eerste setjes CGBP wel kon overslaan, volgens mij waren je spieren al aardig warm op dat moment :)

Lekkere training, aan de gewichten te zien lag de nadruk op stricte techniek?
Ik denk persoonlijk dat je het eerste of eerste setjes CGBP wel kon overslaan, volgens mij waren je spieren al aardig warm op dat moment :)

Ja focus op techniek lag bij deze training wat hoger ja, was opzich wel lekker.

Rug & Kuiten

Deadlift
8x60kg
8x90kg
8x110kg
3x5x125kg

Dumbbell row
8x23kg
3x5x26kg

Cable Row
8x20kg
8x45kg
8x60kg

BOR (1ste keer, techniek nog even goed leren. Voelde op dat moment me bovenrug wel aardig goed)
8x20kg
8x45kg
7x60kg

Nog sitting, en standing calf raises gedaan.
3x10x20,30,40kg

Was een lekkere training, techniek was goed aanwezig. Rug voelde ik wel op het eind, en kreeg ook nog compliment dat ik sterke benen had omdat ik 125kg deadlifte. :o

Fijne feestdagen!

Nette training man, en fijne dagen jongens!

Complimentjes zijn altijd welkom toch ;)

Fijne dagen!

Zo de kerstdagen zijn weer (gelukkig) voorbij. Vind het maar beetje overrated.
Maar ach gelukkig viel het in het weekend zodat ik niet hoef te werken een geen training hoef te missen :D Wel geinige opmerking gehad, of ik nog anabolen gebruik van de fam :roflol: Naar mijn weten ben ik nog steeds niet groter dan eerst, dus waar ze het vandaan halen geen idee.

Bankdrukken:
15x20kg
8x50kg
8x70kg
3x5x80kg

Incline
8x40kg
3x5x60kg

Dumbbell Press
8x26kg
8x30kg
8x34kg
3x38kg

Daarna nog incline bench (machine) gedaan, met 6 setjes buik.

Dumbbell press ging lekker, bench ging redelijk en incline was vrij makkelijk. Voel wel een lichte overbelasting aan me linker biceps/binnenkant elleboog. Morgenochtend even aankijken, anders wat dingen verschuiven en pas donderdag belasten met triceps.

Pas op voor blessures man, een Bicep blessure is nasty!

Pas op voor blessures man, een Bicep blessure is nasty!

I Know, volgens mij 2 jaar terug ook keer aan me linker arm gehad een overbelasting. 2 weekjes rust en het was over.

Het is nu al bijna weg, morgen rustig aankijken tijdens biceps anders verschuiven we dat gewoon.

Voorkomen is beter dan genezen! :p

Terug
Naar boven