Born Twitchy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 274
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Belly-weight telt niet

Niet zo happen johHee, dat heb ik heus niet!
Me six pack is gewoon wat minder groot dan eerst![]()

Moet bekennen, dat ik niet vaak andere rep ranges heb geprobeerd. Heb denk 1,5 jaar terug heel lang 3x8 gedaan. En doe nu al tijdje 3x5 en in mei vorig jaar ook 3x5 gedaan. Daar ging ik lekker vooruit, zowel in bw als kracht!
I'm in too, anders lul ik STRNGR's log vol met crap.
vanuit zijn log :
Aha, ik heb niet super lang 3x5 getraind (rippetoe), rippetoe van 1-11-2009 tot 19-02-2010. Vanaf februari tot juni push/pull met 8reppers en af en toe wat triples. Toen periode HIT (zomerperiode), vanaf daar onregelmatig (gem 1 xp/w) getraind op het eerder gebruikte push/pull. Sinds ik weer met 5reps bezig ben ga ik weer harder. Ging sowieso op lagere reps harder en beter.
Massa bij 3x8 kwam er vooral op mijn lats.
Ik zie dat jij ook bezig bent met 8 reps. Afijn, ik volg gewoon, leuk om iemand te volgen met mijn nabije toekomst-stats haha.

Pfoe kerel, die onderrug moet lekker burnen! Erg nette training!

Ja weet ook niet, ik volg nu een schema waarbij 3x5 de bedoeling is. Al maak ik altijd bij de laatste set dan een rep out
Volgens calculator's moet mijn 1RM rond de 209kg zitten, nou dat gaat hem no way worden!
Naar mijn ervaring werkt zo een calculator niet echt goed als je uitgaat van zoveel reps.

Borst, Buik
Bench
15x20kg
8x50kg
8x70kg
3x5x90kg
Incline
8x40kg
8x60kg
6x70kg (Volgens mij, of 8x)
Dumbbell press
8x27kg
7x32kg
6x35kg - k*t
Fly's
8x15kg
8x25kg
8x30kg
8x35kg
15x20kg
Dan nog wat setjes voor buik, weighted crunch en met apparaat nog wat setjes gedaan.
3*5*90!nog pr's of probeer je nog op je oude niveau te komen?