XXL Nutrition

Dennisik, road to 95kg

Ben benieuwd naar je ecto-powers :D

Je cut het er zo af met je hoge stofwisseling dus don't worry.
Ik ben weer ff met dat IF aan het klooien, hopelijk raak ik wat vet kwijt terwijl ik clean bulk :)

Geen lang verhaal; ik volg. :D

I'm in too, anders lul ik STRNGR's log vol met crap.

vanuit zijn log :
Moet bekennen, dat ik niet vaak andere rep ranges heb geprobeerd. Heb denk 1,5 jaar terug heel lang 3x8 gedaan. En doe nu al tijdje 3x5 en in mei vorig jaar ook 3x5 gedaan. Daar ging ik lekker vooruit, zowel in bw als kracht!

Aha, ik heb niet super lang 3x5 getraind (rippetoe), rippetoe van 1-11-2009 tot 19-02-2010. Vanaf februari tot juni push/pull met 8reppers en af en toe wat triples. Toen periode HIT (zomerperiode), vanaf daar onregelmatig (gem 1 xp/w) getraind op het eerder gebruikte push/pull. Sinds ik weer met 5reps bezig ben ga ik weer harder. Ging sowieso op lagere reps harder en beter.
Massa bij 3x8 kwam er vooral op mijn lats.

Ik zie dat jij ook bezig bent met 8 reps. Afijn, ik volg gewoon, leuk om iemand te volgen met mijn nabije toekomst-stats haha.

• Topic Starter Topic Starter

Roger that!

I'm in too, anders lul ik STRNGR's log vol met crap.

vanuit zijn log :

Aha, ik heb niet super lang 3x5 getraind (rippetoe), rippetoe van 1-11-2009 tot 19-02-2010. Vanaf februari tot juni push/pull met 8reppers en af en toe wat triples. Toen periode HIT (zomerperiode), vanaf daar onregelmatig (gem 1 xp/w) getraind op het eerder gebruikte push/pull. Sinds ik weer met 5reps bezig ben ga ik weer harder. Ging sowieso op lagere reps harder en beter.
Massa bij 3x8 kwam er vooral op mijn lats.

Ik zie dat jij ook bezig bent met 8 reps. Afijn, ik volg gewoon, leuk om iemand te volgen met mijn nabije toekomst-stats haha.

Ben nu bezig met 3x5 op de compounds en dan met elke week 2,5 of 5kg te verhogen.

Ja verschilt naar mijn mening ook per spiergroep welke rep range hij leuk vind, merk ook dat mijn biceps lage reps veel leuker vinden. Ga dit binnenkort ook even proberen met triceps allemaal rep ranges van 5 kijken wat dit doet voor me armen. Want dat is wel een groot aandachtspunt vind ik.

Ga hierna btw ook wendler volgen :)
(90% zeker, zit zeer te twijfelen of high reps of low reps)

Mss low reps op de compounds = Wendler
High reps op assist, uitgezonderd armen.
Al vraag ik me af hoeveel nut dat heeft, al geeft wendler wel aan dat hij aardig wat reps doet met assist oefeningen.

Laatst bewerkt:
Pfoe kerel, die onderrug moet lekker burnen! Erg nette training!

Wendler assistance kan je gewoon 6-12 reps doen wat je wilt :)

Ja weet ook niet, ik volg nu een schema waarbij 3x5 de bedoeling is. Al maak ik altijd bij de laatste set dan een rep out :p

Volgens calculator's moet mijn 1RM rond de 209kg zitten, nou dat gaat hem no way worden!

Naar mijn ervaring werkt zo een calculator niet echt goed als je uitgaat van zoveel reps.

Naar mijn ervaring werkt zo een calculator niet echt goed als je uitgaat van zoveel reps.

Nee daar ging ik ook al vanuit.
Ik zet mijn target rond de 180 a 185kg deadlift vrijdag.

Warming up wordt zo, vergeet ik dat iig niet :o
12x60kg
8x100kg
3x130kg
2x150kg
1x170kg
1x180kg of 185kg

Of

12x60kg
8x100kg
3x120kg
3x140kg
1x160kg
1x180kg

De laatste wordt het, als dit lukt heb ik sowieso pr.

Laatst bewerkt:
Zou die 150 maar 1 of 2 keer doen om kracht te sparen.

Borst, Buik

Bench
15x20kg
8x50kg
8x70kg

3x5x90kg

Incline
8x40kg
8x60kg
6x70kg (Volgens mij, of 8x)

Dumbbell press
8x27kg
7x32kg
6x35kg - k*t

Fly's
8x15kg
8x25kg
8x30kg
8x35kg
15x20kg

Dan nog wat setjes voor buik, weighted crunch en met apparaat nog wat setjes gedaan.

nog pr's of probeer je nog op je oude niveau te komen?

Borst, Buik

Bench
15x20kg
8x50kg
8x70kg

3x5x90kg

Incline
8x40kg
8x60kg
6x70kg (Volgens mij, of 8x)

Dumbbell press
8x27kg
7x32kg
6x35kg - k*t

Fly's
8x15kg
8x25kg
8x30kg
8x35kg
15x20kg

Dan nog wat setjes voor buik, weighted crunch en met apparaat nog wat setjes gedaan.

jezus netjes hoor die bank :o 3*5*90!

nog pr's of probeer je nog op je oude niveau te komen?

Squat en deadlift gaat goed, dat zit boven me 'oude' niveau

Bench lockout gaat beetje moeilijk
Vorige pr stond op 6x90kg of 4x92,5kg. Even kijken hoe het volgende week gaat.

Thanks tymen!

Terug
Naar boven