MuscleMeat

Dennisik, road to 95kg

Echt een ziek sterke bench man. Wou dat ik dat kon:(

Brute bench kerel, netjes!

Nou nou, overdrijven is ook een vak :p

Ben benieuwd wat het volgende week doet, vorige keer liep ik daar vast met 3x5.
Als ik t vergelijk met mijn k*t-gewichten op de bench ben jij behoorlijk sterk:p

Ach, binnen nu en een jaar zal ik er ook op zitten. :D

• Topic Starter Topic Starter

Borst kan wel meer aan, maar lock out is echt k*t.

Ga met armen ook 3x5 doen kwa reps, opbouwend gewicht. Merk dat me armen daar veel beter op groeien, en ook in kracht.

Zo ook met Dips en GCBP om zo de lock out er van te verbeteren.

Benen, Biceps

Squat
12x20kg
8x60kg
8x100kg
5x120kg

2x5x140kg - (V)Pr!
8x140kg - PR!

Leg extension
12x25kg
12x35kg
8x45kg
8x15kg (Keer per been geprobeerd)

Barbell lunges
8x20kg
8x40kg

Legpress (Hacked plate loaded)
8x105kg
8x155kg

Dumbbell curl
8x12kg
8x16kg
8x20kg

Barbell curl
8x15kg
8x25kg
8x35kg

Nog wat setjes met cable curl gedaan.

Was een prima training! Was moe en had koppijn, maar dat mocht de squat niet baten! Vorige pr stond op 4x140kg, dus netjes over heen gegaan. Over paar weekjes keer gaan toppen.

Impressive squat beest! Netjes.

8*140 :roflol: spycho

:thumbup:

Nice squats:D

Goede squat gast. Ik vind het ook erg netjes dat je na 2x5x140 gewoon nog een zware set kan en dan opeens 8reps. Ik neem aan dat die 2x5x140 toch ook al niet echt licht aanvoelde..

Ben eerlijk gezegd wel benieuwd naar je diepte op de squats, heb je een filmpje ergens?

Nice squats alweer man! :D

Goede squat gast. Ik vind het ook erg netjes dat je na 2x5x140 gewoon nog een zware set kan en dan opeens 8reps. Ik neem aan dat die 2x5x140 toch ook al niet echt licht aanvoelde..

Thanks, nee was niet licht. Maar het voelde best makkelijk aan moet ik zeggen. Echt veel makkelijker dan ik had verwacht. Denk als het kan, knal ik gewoon die 8 reps eruit!

Ben eerlijk gezegd wel benieuwd naar je diepte op de squats, heb je een filmpje ergens?

Heb geen filmpje's, ben er niet zo van. Deze waren wel allemaal mooi parallel, op laatste na van de 8 reps die had 1 of 2 cm dieper mogen zijn. Ga er volgende keer even op letten dat ze echt allemaal par zijn, is wel zo mooi

Thanks goos ;)

haters gonna hate :)

goede squat bro

Nee hoor, terechte vraag. Elke superdude/ecto kan squats van 140kg doen als hij dezelfde epic rom gebruikt die hij bij benchen gebruikt.

Thanks iig ;)

Neejoh, is helemaal niet bedoeld als haat:p

Ben oprecht benieuwd hoe diep ze zijn, full of parallel:D

Gewoon parallel inderdaad.

nette trainingen heb je neergezet gisteren bro! zieke squats ook, echt erg netjes.

hey dennis,
pics van je huide shape? :wanker:

Terug
Naar boven