AndroidHealthClinic

Dennisik, road to 95kg

Whaaat gek, nice :D

• Topic Starter Topic Starter
Lekker huisgehouden daarzo zeg! :woot:

Thanks mannen!

Maar goed dat het rustig was, want heb toch wel paar keer zachtjes lopen schreeuwen :D

Nog wel een citaat van een instructeur.
"Je kan je polsen trainen, net zoals je biceps en onderarmen" :o
Dezelfde gozer die niet wist wie mark rippetoe was, laat staan billstar en niet weet hoe je moet deadliften. Zucht

Ik kom hier voor het eerst maar ik zie dat je lekker bezig bent:thumb:

Geslaaaaaaaaaaaaaaaaagd!

Motorrijbewijs is binnen, had verwacht dat ik was gezakt. Maar dat bleek dus niet zo.

Vanavond nog een brute borst + biceps training icm met crack en me dag kan niet meer stuk!

Ziet er goed uit, je gaat lekker.

Wat voor motor ga je kopen? Als Mede motorrijder ben ik zeer benieuwdt:D

Nog nooit hier geweest, maar zie dat je hard traint ;) Hoelang train je al?

Gefeliciteerd met je motorrijbewijs trouwens, een r6 is bruuuut.

gsx600f is leuk ja!
maar, waarom een R6?

Een van de snelste onder de 25kw, na 25kw heb je ook nog een leuke motor. Ziet er bloedgeil uit, zal ongetwijfeld goed rijden. Zit er prima op.

Onder de supersport motoren voor 5000 euro vind ik dat een van de mooiste.

Nog nooit hier geweest, maar zie dat je hard traint ;) Hoelang train je al?

Gefeliciteerd met je motorrijbewijs trouwens, een r6 is bruuuut.

Thanks, ik train vanaf begin 2008, eerste jaar je kent het wel. Standaard schema k*t voedsel. Laatste 1,5 jaar gaat het met up en downs wel goed.

R6 is zeker bruut, maar moet ie eerst voor de deur staan :o

Ey lache, daar heb ik vroeger een modelletje van gehad (R6). Tis overigens wel bij modelletjes gebleven, maar had er best wat :)

Wil je zo'n r6 af gaan knijpen trouwens? Dat is toch jammer ;)

R6 is mooi spul. Vind de R1 ook heeeel gaaf

Hmm ik geil al me hele leven op de Gsxr600 en 750...
je kan ook een mooie ninja kopen onder de 25KW;) en die gruwelijk groene kleur van een ninja is toch ook wel heel geil.
Ik vroeg het omdat ik R6 altijd koppel aan een bepaald type mensen (ik koop een motor, dan kan ik kk hard overal scheuren). weet je wel, ik maak van de weg mijn persoonlijke circuit, meestal zijn dat de mensen die ook meteen een R1 kopen, wachten tot hun 23ste en dan in een keer een zwaar motorrijbewijs halen, omdat ze 'anders eerst op zo'n prut motor moeten'..
desalniettemin, is het model R6 erg mooi (is m'n bureaublad achtergrond).

Maar wanneer ik een motor koop wordt het een GSX-R liefst een Srad, want die dingen zien er zo hels uit als er iemand op zit!

of als ik genoeg geld heb een MV Agusta F4

ik wil een motor!:fuu:

Ik zou ook graag motor rijden.. Maar ik durf het echt niet aan. Heb teveel vrienden met motor rijbewijs EN ervaring, en ik ken mezelf: Ik ga die gasten proberen na te doen ZONDER ervaring. Dat is geheid vragen om een ongeluk..

Ey lache, daar heb ik vroeger een modelletje van gehad (R6). Tis overigens wel bij modelletjes gebleven, maar had er best wat :)

Wacht maar tot je, je eerste motorrijles neemt. Dan blijft het niet bij modelletjes!

Wil je zo'n r6 af gaan knijpen trouwens? Dat is toch jammer ;)

Moet wel, moet nog 2 jaar wachten. Door de meest nutteloze regel ooit ongeveer.

R6 is mooi spul. Vind de R1 ook heeeel gaaf

Klopt, maar R1 is denk iets teveel van het goeie. Aantal R1 rijders stappen terug naar een R6 aangezien die gewoon lekkerder stuurt dan een R6. Wat ze ook zeggen. Een R6 is kan nog wel een foutje hebben, maar een R1 straft je meteen af.

Hmm ik geil al me hele leven op de Gsxr600 en 750...
je kan ook een mooie ninja kopen onder de 25KW;) en die gruwelijk groene kleur van een ninja is toch ook wel heel geil.
Ik vroeg het omdat ik R6 altijd koppel aan een bepaald type mensen (ik koop een motor, dan kan ik kk hard overal scheuren). weet je wel, ik maak van de weg mijn persoonlijke circuit, meestal zijn dat de mensen die ook meteen een R1 kopen, wachten tot hun 23ste en dan in een keer een zwaar motorrijbewijs halen, omdat ze 'anders eerst op zo'n prut motor moeten'..
desalniettemin, is het model R6 erg mooi (is m'n bureaublad achtergrond).

Maar wanneer ik een motor koop wordt het een GSX-R liefst een Srad, want die dingen zien er zo hels uit als er iemand op zit!

of als ik genoeg geld heb een MV Agusta F4

ik wil een motor!:fuu:

Die gsx modellen zijn ook ****ing bruut, alleen als je kijkt naar de modellen van bj 2000. Vind ik de R6 er gewoon uit springen. Denk dat ik redelijk bij dat vooroordeel pas. Al zal ik op de openbare weg, wel redelijk aan de snelheid houden. Slechts waar het kan even wat meer gas dan normaal. (Hoop ik :D)

---------- Toegevoegd om 22:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:58 ----------

Ik zou ook graag motor rijden.. Maar ik durf het echt niet aan. Heb teveel vrienden met motor rijbewijs EN ervaring, en ik ken mezelf: Ik ga die gasten proberen na te doen ZONDER ervaring. Dat is geheid vragen om een ongeluk..

Je hebt het zelf in de hand. Het is gewoon de ultieme vrijheid om een stukje te toeren.

En het excuus van ik zou mezelf doodrijden op dat ding. Is al vaker langs gekomen :D

Sorry dat ik je Log vervuil, maar dit blijft toch mijn droommotor :rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vierdubbele seatpipe!! :fuu:

Haha ja inderdaad, het is gewoon of je jezelf in de hand kunt houden of niet ;) Maar zo'n GSX is ook echt bruut, ook 1 van m'n favoriete motoren.

Oh zie nu pas trouwens dat je 18 bent, excusez!

Sorry dat ik je Log vervuil, maar dit blijft toch mijn droommotor :rolleyes:

vierdubbele seatpipe!! :fuu:

Als we het dan toch over motors hebben.

Een ducati 1098s Tr. Met 2 akro eronder :heart:

+ Deze R6 2009 model, met andere uitlaat en kentekenhouder.

2009+R6-2.jpg

Deze is ook wel bruut, Aprillia RSV 4 R

Wacht maar tot je, je eerste motorrijles neemt. Dan blijft het niet bij modelletjes!

Nee man, heb dit jaar al een voertuig getotallossed :roflol:

Op zo'n racebeest zitten en dan maar 127 mogen (correctie :D) is niks voor mij. Ga in de auto al veels te hard :headbang:

Terug
Naar boven