Shakawkaw
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Geslaaaaaaaaaaaaaaaaagd!
Motorrijbewijs is binnen, had verwacht dat ik was gezakt. Maar dat bleek dus niet zo.
Vanavond nog een brute borst + biceps training icm met crack en me dag kan niet meer stuk!

Ik kom hier voor het eerst maar ik zie dat je lekker bezig bent![]()

Ziet er goed uit, je gaat lekker.
Wat voor motor ga je kopen? Als Mede motorrijder ben ik zeer benieuwdt![]()

gsx600f is leuk ja!Welkom!, het gaat gestaag vooruit. Kan altijd beter natuurlijk
Ik ga me vaders motor terug voeren een gsx600f. Daar ga ik jaartje op rijden, en dan volgend jaar of eind dit jaar een R6![]()
Nog nooit hier geweest, maar zie dat je hard traintHoelang train je al?
Gefeliciteerd met je motorrijbewijs trouwens, een r6 is bruuuut.

en die gruwelijk groene kleur van een ninja is toch ook wel heel geil.
Ey lache, daar heb ik vroeger een modelletje van gehad (R6). Tis overigens wel bij modelletjes gebleven, maar had er best wat![]()
Wil je zo'n r6 af gaan knijpen trouwens? Dat is toch jammer![]()
Hmm ik geil al me hele leven op de Gsxr600 en 750...
je kan ook een mooie ninja kopen onder de 25KWen die gruwelijk groene kleur van een ninja is toch ook wel heel geil.
Ik vroeg het omdat ik R6 altijd koppel aan een bepaald type mensen (ik koop een motor, dan kan ik kk hard overal scheuren). weet je wel, ik maak van de weg mijn persoonlijke circuit, meestal zijn dat de mensen die ook meteen een R1 kopen, wachten tot hun 23ste en dan in een keer een zwaar motorrijbewijs halen, omdat ze 'anders eerst op zo'n prut motor moeten'..
desalniettemin, is het model R6 erg mooi (is m'n bureaublad achtergrond).
Maar wanneer ik een motor koop wordt het een GSX-R liefst een Srad, want die dingen zien er zo hels uit als er iemand op zit!
of als ik genoeg geld heb een MV Agusta F4
ik wil een motor!![]()
)Ik zou ook graag motor rijden.. Maar ik durf het echt niet aan. Heb teveel vrienden met motor rijbewijs EN ervaring, en ik ken mezelf: Ik ga die gasten proberen na te doen ZONDER ervaring. Dat is geheid vragen om een ongeluk..

Sorry dat ik je Log vervuil, maar dit blijft toch mijn droommotor
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
vierdubbele seatpipe!!![]()
Wacht maar tot je, je eerste motorrijles neemt. Dan blijft het niet bij modelletjes!

) is niks voor mij. Ga in de auto al veels te hard