Born Twitchy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 274
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry voor mn reactie dan, vond t zo bot klinken
@dennis, mocht je liftoff echt een probleem worden kun je overwegen om na je werksets een paar zware singletjes te trekken of, desnoods, deficit deads.
Maar je komt wel een heel eind met gewoon met deadstop tillen denk ik![]()
Als je merkt dat je met de liftoff problemen hebt moet je zeker niet touch&go tillen om dit zware te ontwijken.
Reden dat de deadlift zo zwaar is, is omdat je begint vanaf onderin dus niet eerst bij de neerwaartse beweging spanning op kan bouwen zoals bij squats en bench wel het geval is.

Ik heb er echt een hekel aan als ik geen tijd heb om te etenNice je gewicht, ik was vandaag iets over de 83kg maar eet nu minder omdat ik amper tijd heb om te trainen![]()
Good shit, wat is je 1RM op de bench?
5x92,5 gaat mij binnenkort ook lukken!!![]()
Lekkere bench man, en wat betreft die deadlift...deadliften met deadstop is zwaarder en verbeterd sowieso je lift off. Als je die 170kg reps met deadstop had gedaan dan had je die 180 ook makkelijk van de grond gekregen!

Daar heb je gelijk in maar stel dat je 3x170 kan met deadstop dan moet 1x180 ook wel lukken.
Thanks

Flinke dumbbell press na die bench zo. Lekkere training!