XXL Nutrition

Dennisik, road to 95kg

strong squats are stong!

• Topic Starter Topic Starter
Schouders, Triceps

Dumbbell Press (Seated)
12x16kg
8x20kg
8x24kg
8x27kg
3x30kg

Seated MP Smith (Gewicht exclusief stang weegt denk 5 a 7kg)
8x20kg
8x35kg
8x45kg
8x55kg

Front raises met cable, en nog facepulls

Dips
8xBW
5xBW+12kg
5xBW+16kg
7xBW+20kg

CGBP
8x40kg
8x60kg
5x70kg

Opzich een prima training, mp in smith zat meer in. Maar dat bewaar ik voor de volgende keer!

Waarom doe je de MP in de smith en niet gewoon los?

super, als ik dit zie, is er toch nog hoop voor mij:eek:

goede vooruitgang man, doe zo voort;)

Waarom doe je de MP in de smith en niet gewoon los?

Keer verandering, heb moeite met de lock out bij bench wat ik eerst niet had. Dus pak weer eens me oude routine op en kijken of dit helpt bij de lock out van me bench.

super, als ik dit zie, is er toch nog hoop voor mij:eek:

goede vooruitgang man, doe zo voort;)

Haha thanks!

Gewoon eten, trainen, rusten en repeat. Als dat maar goed zit kan iedereen het!

Good dipping. +20kg is best nice.

Rug, Kuiten

Deadlift (Vanaf 100kg alles met deadstop)
8x60kg
5x100kg
5x130kg

3x5x150kg - vpr

BOR
8x40kg
8x55kg
8x70kg
8x80kg - pr

Seated Row
8x35kg
8x55kg
8x70kg (pr)

Nog oefening voor lats, toen seated en standing calf raise gedaan.

Shrugs - Eerste keer in jaren
8x12kg
8x18kg
8x22kg

Note: Die deadstop bij deadliften, is echt killing. Onderrug was echt helemaal kapot/vol na deadliften, nice! Merk wel dat ik soms 10sec rust wat ik vind dat het eigenlijk te lang is. Was echt stukken zwaarder, mooie verandering!
2 Dagen weer goed eten en rust, dan vanaf maandag wederom weer knallen!

deadstop scheelt wel ja..begin van de rep is dan toch stuk moeilijker. maja wat nu beter is voor hypertrofie..I honestly don't know.

deadstop scheelt wel ja..begin van de rep is dan toch stuk moeilijker. maja wat nu beter is voor hypertrofie..I honestly don't know.

Tja daar zit wat in, moet zeggen dat ik goed gegaind heb op touch and go.

Al denk ik nu meer vanuit deze visie.

Kracht -> Massa
Kracht = Reps tussen 1 en 5, max 8.

Zal wss zwaarder kunnen tillen, als mijn lift-off gewoon beter is. Dat is nu mijn zwakste punt, zelfde bij bench. Als ik weet dat ik meer kan, als de lock-out beter gaat. Zal ik zwaarder kunnen gaan, en naar mijn mening meer massa.

Is nu meer optie om de zwakste schakel aan te passen, en die te verbeteren om zo zwaarder te kunnen deadliften wat hopelijk resulteert in hypertrofie

Nice dl gast, ik dacht al wel dat je het een stuk zwaarder zou vinden;)

die shrugs die mogen wel een flink stuk omhoog:p

Wel goede deadlifts, gewoon dit een tijdje doortrekken en dan weer proberen te maxxen. Gaat t helemaal goed komen:D

die shrugs die mogen wel een flink stuk omhoog:p

Wel goede deadlifts, gewoon dit een tijdje doortrekken en dan weer proberen te maxxen. Gaat t helemaal goed komen:D

Ja, had ze denk voor het eerst gedaan in 2 jaar tijd :p

Vind ze persoonlijk onnodig, groeit goed mee met de rest. Vond de oefening zelf ook maar beetje gaar, was beetje onwennig. Dat zal wel wennen na tijdje.

dat ziet er brutaal uit vriend :D

Weet ook waarom ik geen traps train.

Gisteravond 1 oefening traps gedaan, paar uur later. Even insuline spuit erin rammen, en kijk over me schouder. 3 rode streppen van circa 5 cm lang, kijk andere kant ja hoor zelfde.

Even in de spiegel gekeken, en ja hoor 5cm aan striae op beide traps. Zag er wel brutaal uit btw! :D

Vanochtend is het wat minder rood, maar zit er nog over duidelijk. Even kijken of het niet erg wordt als ik het weer ga trainen, anders houd het snel op.

(99% zeker dat het striae is, lijkt er enorm hetzelfde op. Blijft zitten, en patroon is hetzelfde)

insuline spuit? diabetes ofzo?

Dont get it:p

insuline spuit? diabetes ofzo?

Dont get it:p

Nee kuurtje slin icm met Test, over paar weken nakuren op 20mg voor 4 weken met nolvadex. :)

Voor de zomer denk nog klein kuurtje winstrol om wat in bf te zakken, en puntjes op de I te zetten.

Suikerziekte inderdaad, zie opening post over me perfecte start voor deze sport! :D

Sarcastische lul. :p

Hehe :D

Niet dat ik nooit, nooit zeg. Maar dat is voor minimaal 3 jaar later.

Edit: Gewicht was net 86,5kg, na borrel op me werk. Waarbij ik me lekker vol kon vreten met sate en spare ribs.
Gaat dus nog steeds lekker omhoog!

Laatst bewerkt:
OMG zware squats maak jij jonge. me be mirin :D

Terug
Naar boven