AndroidHealthClinic

Dennisik, road to 95kg

• Topic Starter Topic Starter
OMG zware squats maak jij jonge. me be mirin :D

Thanks!

Dat mogen ze op mijn werk ook weer eens doen:thumbs::meal:

Ja dat was echt lekker! Net zolang gegeten totdat ik buikpijn kreeg :D

- Heb gister de aanhechting in me traps verrekt, waardoor ik zondag de hele dag niet naar rechts kon kijken. Vandaag ook nog t*ring last van. Toch maar gaan trainen, maar het werd achteraf een bout training.

Borst, Buik

Bench
12x20kg
8x60kg
5x85kg
3x95kg - evenaring pr
1x95kg - h**ren zooi

Incline Bench
12x40kg
8x60kg

Dumbbell press
8x18kg
8x24kg
8x30kg
8x34kg
5x38kg - evenaring pr

Cable fly's en 1 setje buik gegaan en naar huis gegaan. Pijn in me traps was bij alle borst oefeningen aanwezig, echt zwaar irritant. Hopelijk morgen goed maken met squat!

Planning zoals het er nu voor staat:
- 1 of 2 weken nog doorgaan met 3x5
- 1 week deload
- Start wendler
- Eerste cycle deload, mss invullen met isolatie en high reps. Rest van de deload cyle's bekijk ik die week ervoor wel

Heb ook nog zeer handig schematje gemaakt waarbij ik 1rm in kan vullen, en ook percentage ervan en zo krijg ik voor alle 4 de cycle's de gewichten eruit. Iemand die hem ook wilt?, geef een gil en ik zal hem uploaden hierzo ;)

Laatst bewerkt:
Beter weeg je je alleen sochtends. Dan krijg je minder een vertekend beeld;)

Beter weeg je je alleen sochtends. Dan krijg je minder een vertekend beeld;)

Hehe :p

Weeg elke zondagochtend nuchter, gooi het in excel sheetje en tada mooie grafiekjes. Maar zo af en toe is het nog wel leuk om te kijken hoeveel kip er naar binnen is gewerkt :D

Hehe :p

Weeg elke zondagochtend nuchter, gooi het in excel sheetje en tada mooie grafiekjes. Maar zo af en toe is het nog wel leuk om te kijken hoeveel kip er naar binnen is gewerkt :D

JEFIT is your best friend for body stats.

niks mis met 3*95 drukken vriend :eek:

Twee pr's en nog is die jongen niet tevreden!

Mis je overigens niet iets van fly's o.i.d bij die borst training?

Twee pr's en nog is die jongen niet tevreden!

Mis je overigens niet iets van fly's o.i.d bij die borst training?

Cable fly's gedaan ;)

Mwah meer dat ik weet dat er meer inzit, en dat de progressie op squat en deadlift vele malen hoger is terwijl bench nog steeds stil staat. Wordt onderhand wel keer tijd dat ik reps ga maken met 100kg

3*95 is een beste!

Snap je frustratie, een 2e triple kreeg je er niet uit ;)
Volgende keer makkelijk !

Ik wil ook setjes hoerenzooi benchen :sad:

Mooi presswerk gister!!

Iedereen wil reppen op 100kg...vind het zelf ook een mooi streven om 3x8x100kg te draaien..eerst eens 1x8x100kg doen dan maar denk..;):D

Squat en Biceps

Squat
8x20kg
8x60kg
8x100kg
5x130kg

5x150kg - PR!
5x150kg - vpr
2x150kg - (Bij 3de attempt lag de stang op het squatrek)

Hacked Leg press (Plate Loaded)
8x90kg
8x140kg
8x180kg - pr

Leg Curl (Hamstring)
8x45kg
8x60kg
8x80kg - pr

Leg Extension
8x45kg
8x50kg
12x70kg - pr

Dumbbell Curl
8x12kg
5x16kg
5x20kg
5x22kg

Barbell Curl
8x17,5kg
8x27,5kg
8x37,5kg

Nog wat cable curl gedaan.

Comment: F*cking heerlijke training! Squat 2de setje mochten 1 of 2 dieper zijn me trainingspartner terwijl ik het zelf wel mee vond vallen. 3de setje 2 vrij diep gedaan, en 3de was iets te diep en toen zat ik vast tussen stang en de grond (Stang lag op squatrack) Niet ideaal gevoel, maar heb iig wel het uiterste eruit gehaald!

Had 2 scoops noxipro genomen (Hele sample) Voelde wel de Beta Alanine, maar voor de rest twijfel ik of dit heeft meegeholpen aan me pr's. Denk vrij weinig, aangezien rest van de pre workout boosters ook niks deden in hoge doseringen. Voel me na de training alleen beetje opgejaagd, gehaast. Wat ik normaal nooit heb.

Laatst bewerkt:
Squat 2de setje mochten 1 of 2 dieper zijn me trainingspartner terwijl ik het zelf wel mee vond vallen.
Luister naar je spotter, ik heb ook lang niet diep genoeg gesquat terwijl ik echt dacht ik diep genoeg ging. Voorbij parallel gaan zie je zelf niet en voel je moeilijk aan zonder het ooit met een spotter ervaren te hebben.

Luister naar je spotter, ik heb ook lang niet diep genoeg gesquat terwijl ik echt dacht ik diep genoeg ging. Voorbij parallel gaan zie je zelf niet en voel je moeilijk aan zonder het ooit met een spotter ervaren te hebben.

Ik zie mezelf in de spiegel, dus kan het opzich prima beoordelen.

Enkele hadden wel wat dieper gemogen, vandaar dat ik setje 3 even goed wou doen. Maar jammer genoeg failde ik daarop, mede door 2 zware setjes daarvoor.

Ik zie mezelf in de spiegel, dus kan het opzich prima beoordelen.

Enkele hadden wel wat dieper gemogen, vandaar dat ik setje 3 even goed wou doen. Maar jammer genoeg failde ik daarop, mede door 2 zware setjes daarvoor.

If you say so, maar ik squatte ook altijd voor de spiegel. En van voor lijkt het al snel parallel. Maar is het niet, film het anders eens voor jezelf van de zijkant. Kun je het beter beoordelen dan wie dan ook.

Je begint nu echt een sterke squat te krijgen man. lekker

If you say so, maar ik squatte ook altijd voor de spiegel. En van voor lijkt het al snel parallel. Maar is het niet, film het anders eens voor jezelf van de zijkant. Kun je het beter beoordelen dan wie dan ook.

Mwah, wil niet zeggen dat je ongelijk hebt. Maar durf wel te zeggen dat mijn squats gewoon goed parallel zijn. Kan het vrij duidelijk zien in de spiegel ook bij de vorige gym, en wel vaker mensen laten kijken. Ook ex powerlifters/bodybuilders en die vonden het allemaal netjes.

Je begint nu echt een sterke squat te krijgen man. lekker

Verdomme, dat vergeet ik helemaal te zeggen! Sterke squats dennis!:D

Thanks!, ja die squats worden zwaar en dat voel ik nu ook wel :D

Vet hoor, reppen met 150kg tot fail.

damn.... mirin' squats brah!

heb grootste effect van pre-wo boosters is het placebo-effect :)

Terug
Naar boven