AndroidHealthClinic

Dennisik, road to 95kg

• Topic Starter Topic Starter
Vet hoor, reppen met 150kg tot fail.

Thanks goos!

damn.... mirin' squats brah!

heb grootste effect van pre-wo boosters is het placebo-effect :)

Thanks!

Dat is zeker, maar dat spul is echt gaar.
Tijdens de training voelde ik niks.
Net was ik enorm hyper en opgejaagd.

Nu voel ik me ****ing stoned en lijkt het alsof ik een hypo heb, diabetes dus even goed in de gaten houden dalijk kwark erin werken en lekker slapen.

Thanks goos!

Thanks!

Dat is zeker, maar dat spul is echt gaar.
Tijdens de training voelde ik niks.
Net was ik enorm hyper en opgejaagd.

Nu voel ik me ****ing stoned en lijkt het alsof ik een hypo heb, diabetes dus even goed in de gaten houden dalijk kwark erin werken en lekker slapen.

ja is wel ff oppassen man :rolleyes:
smakelijk, laat die wielen maar lekker groeien

Lekker lekker!

Diepte van squats idd van zijkant bepalen, filmpje is altijd mooi om te hebben!
Ik was vandaag aan het squatten en een of andere lamlul ging tussen mijn sets door mee doen. Het waren half-squats, en hij vond het geweldig dat hij er 100kg aan had hangen :o

Nou wil ik niet zeggen dat ik aan je twijfel hoor, zeker niet zelfs, ik vind je squats sterk :D

Lekker lekker!

Diepte van squats idd van zijkant bepalen, filmpje is altijd mooi om te hebben!
Ik was vandaag aan het squatten en een of andere lamlul ging tussen mijn sets door mee doen. Het waren half-squats, en hij vond het geweldig dat hij er 100kg aan had hangen :o

Nou wil ik niet zeggen dat ik aan je twijfel hoor, zeker niet zelfs, ik vind je squats sterk :D

Zal volgende keer wel even filmen (Denk ik) Vind het beetje lomp staan in een volle gym.

Zat nog wel even te praten met een chick die ook squatten, prima techniek squatte ze en ook nog eens 90kg @ 55kg, Nice!

ja is wel ff oppassen man :rolleyes:
smakelijk, laat die wielen maar lekker groeien

Mooi, voel me nu echt ****ed op. No pain no Gain is prima, maar spelen met de gezondheid gaat hem niet worden.

Net hypo, heb het gevoel dat ik moet flauwvallen. Kom niet meer uit me worden, kan niet nadenken. Misselijk, heel erg moe. Even rustig aan doen en snel slapen! Dan zit ik wat hoger met me bloedsuiker wat resulteert in geen opname van voedingsstoffen, maar **** it. Liever dit dan, dat ik dalijk in coma lig.

Zal volgende keer wel even filmen (Denk ik) Vind het beetje lomp staan in een volle gym.

Zat nog wel even te praten met een chick die ook squatten, prima techniek squatte ze en ook nog eens 90kg @ 55kg, Nice!

Mooi, voel me nu echt ****ed op. No pain no Gain is prima, maar spelen met de gezondheid gaat hem niet worden.

Net hypo, heb het gevoel dat ik moet flauwvallen. Kom niet meer uit me worden, kan niet nadenken. Misselijk, heel erg moe. Even rustig aan doen en snel slapen! Dan zit ik wat hoger met me bloedsuiker wat resulteert in geen opname van voedingsstoffen, maar **** it. Liever dit dan, dat ik dalijk in coma lig.

door de noxipro?

Dat is erg nice man! Laat haar filmen is weer extra contact. Daarna samen gaan squatten, is leuk als jij rust en zij zit daar ass to the grass :D

Dat is erg nice man! Laat haar filmen is weer extra contact. Daarna samen gaan squatten, is leuk als jij rust en zij zit daar ass to the grass :D

Zei stond te squaten in smith voor mij. Dus dat was niet verkeerd nee, was alleen te gefocust om er naar te kijken. Zat precies naast haar reet te kijken om te kijken of ik diep genoeg ging. You have to make sacrifices

Laatst bewerkt:
sharing is caring brother

Lees nu dat je diabetes type 1 hebt, is dat niet een ongelooflijk gedoe met voeding/training, bloedgucosewaardes en dergelijke?

Schouders, Triceps

Seated Dumbbell Press
8x20kg
8x24kg
8x28kg - laatste hulp
5x30kg - vpr

Seated MP (Smith) - ervanuit gaande dat stang 7,5kg weegt
8x27,5kg
8x47,5kg
8x62,5kg - vpr
5x72,5kg - pr

Front raises (Beide handen aan 1 schijf)
8x10kg
8x15kg
12x10kg

Toen nog wat face pulls en cable side raises. Klein beetje in tijd nood.

CGBP
8x40kg
8x60kg
7x70kg - vpr

Dips
8xBW
8xBW
8xBW

Nog cable pushdown en toen richting huis!

Comment: Goeie training! Weinig aan toe te voegen iig :p

---------- Toegevoegd om 20:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

Lees nu dat je diabetes type 1 hebt, is dat niet een ongelooflijk gedoe met voeding/training, bloedgucosewaardes en dergelijke?

Mwah, wat ik dinsdag avond had. Was een beste hypo, en dat wil je voorkomen vooral tijdens een training. Het is opzich geen moeite, moet me er maar gewoon aan aanpassen. Prik me stuk of 5x per dag, en daarnaast spuit ik 8x per dag.

Broertje heeft het ook, en we mochten hier al 3x 112 bellen omdat het fout ging. Het kan fout gaan (Goed fout ook) maar nog weinig last van ondervonden gelukkig.

Moet wel opletten dat mijn bloedsuiker niet te hoog komt = Geen opname van voedingsstoffen. Tijd lang maltodextrine genomen zonder insuline te spuiten. Gevolg alleen maar hoge bloedsuikers en stond gewoon 2 maanden stil met mijn gewicht, ging zelfs achteruit. Probeer zo goed mogelijk mijn bloedsuikers rond mooie waardes te houden, des te beter voor heel me lichaam (Ogen, organen, etc) en ook beter voor fitness.

Laatst bewerkt:
Waarom MP in smith?

Nette training verder, ook respect dat je dit allemaal flikt terwijl je ook nog met diabetes moet omgaan. Heel knap!

Kappen met die smith en ga normaal military pressen knul!

Waarom doe je de MP in de smith en niet gewoon los?

Kappen met die smith en ga normaal military pressen knul!

Keer verandering, heb moeite met de lock out bij bench wat ik eerst niet had. Dus pak weer eens me oude routine op en kijken of dit helpt bij de lock out van me bench.

Waarom MP in smith?

Nette training verder, ook respect dat je dit allemaal flikt terwijl je ook nog met diabetes moet omgaan. Heel knap!

Zie hierboven ;)

Ach ja kan moeilijk thuis blijven zitten en ecto blijven. Is jammer maar weinig aan te doen

Oh haha had ik al gevraagd dus, ah **** it. Normaal pressen lijkt me gewoon beter hoor:o

Hoe vond je de smith bro? Training ziet er weer goed uit!

Lekker getraind weer!

Mwah, wat ik dinsdag avond had. Was een beste hypo, en dat wil je voorkomen vooral tijdens een training. Het is opzich geen moeite, moet me er maar gewoon aan aanpassen. Prik me stuk of 5x per dag, en daarnaast spuit ik 8x per dag.

Broertje heeft het ook, en we mochten hier al 3x 112 bellen omdat het fout ging. Het kan fout gaan (Goed fout ook) maar nog weinig last van ondervonden gelukkig.

Moet wel opletten dat mijn bloedsuiker niet te hoog komt = Geen opname van voedingsstoffen. Tijd lang maltodextrine genomen zonder insuline te spuiten. Gevolg alleen maar hoge bloedsuikers en stond gewoon 2 maanden stil met mijn gewicht, ging zelfs achteruit. Probeer zo goed mogelijk mijn bloedsuikers rond mooie waardes te houden, des te beter voor heel me lichaam (Ogen, organen, etc) en ook beter voor fitness.

Lijkt me erg lastig inderdaad, want je hebt zelf dus helemaal geen aanmaak meer van insuline. Verrot om trainingen te timen wat betreft bloedwaardes en dergelijke. Respect hoor, hoe zijn je waardes over het algemeen, an 3 tot 30 en onvoorspelbaar of valt dat wel mee.

Ik zie vaak mensen met diabetes type 1 die grootse moeite hebben met trainen (welke sport dan ook)

Oh haha had ik al gevraagd dus, ah **** it. Normaal pressen lijkt me gewoon beter hoor:o

Mwah, heb 1 jaar terug. Heel lang het in de Smith gedaan, (voor zover ik me kan herinneren) waren me schouders toen beter/groter.

Hoe vond je de smith bro? Training ziet er weer goed uit!

Ja opzich wel lekker, zwaar zat en schouders waren goed op na schouder training.

We gaan het zien hoe het morgen voelt! En eventueel op de bench.

Terug
Naar boven