XXL Nutrition

Dennisik, road to 95kg

Schouders, Triceps

Seated Dumbbell Press
8x20kg
8x24kg
8x28kg - laatste hulp
5x30kg - vpr

Seated MP (Smith) - ervanuit gaande dat stang 7,5kg weegt
8x27,5kg
8x47,5kg
8x62,5kg - vpr
5x72,5kg - pr

Front raises (Beide handen aan 1 schijf)
8x10kg
8x15kg
12x10kg

Toen nog wat face pulls en cable side raises. Klein beetje in tijd nood.

CGBP
8x40kg
8x60kg
7x70kg - vpr

Dips
8xBW
8xBW
8xBW

Nog cable pushdown en toen richting huis!

Comment: Goeie training! Weinig aan toe te voegen iig :p

---------- Toegevoegd om 20:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

Lekkere training man, zet hem op

• Topic Starter Topic Starter
Thanks!

Rug, Kuiten.

Deadlift
8x60kg
8x100kg
8x140kg - Deadstop
6x160kg vpr - - Deadstop

BOR
8x50kg
8x70kg
12x60kg

Seated Row
8x40kg
8x60kg
8x75kg

Pull up
5xBW
6xBW
7xBW
8xBW - Chin up

Dan the calfessss

Comment: Geen zin in deadlift, had honger en was moe. Had beter gekund maar het is opzich netjes. Net wel na de training echt een overheerlijke pasta schotel op, dit zou je gewoon elke keer na het trainen op moeten eten. Dan zou ik alleen al hier voor trainen.

6x160 is toch prima, met deadstop. Hoe gaat het met deadstop, veel zwaarder of niet?

6x160 is toch prima, met deadstop. Hoe gaat het met deadstop, veel zwaarder of niet?

Mwah veel zwaarder niet denk ik. Vorige keer deed ik 5x170 met touch and go, denk dat dit er ook wel in zit met deadstop. ga deadstop er iig wel inhouden, en zal denk platform deadlifts ook paar keer proberen.

Laatst bewerkt:
Vertel eens over die pasta schotel :D

Lekkere deads hoor. Opgetrokken met kuiten ofzo? :D

6 x 160kg met deadstops, ziek!

Synthol, roepen we ook altijd naar Tymen :roflol:

2x per week kuiten trainen :)
6x160 is wel moeilijk sterk man, binennkort 180 DL.

BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESChttt

Nice workout, goede deads. Die 180 zit er wel in als je dit volhoud!

2x per week kuiten trainen :)
6x160 is wel moeilijk sterk man, binennkort 180 DL.

BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESChttt

Ja ga dat denk ook even doen. Mss 5x per week trainen. Dat zondag ik er ook bij knal, vind dat meestal wel lekker. Maar dan bijv kuiten en buik ofzo met nog een spiergroep.

Nice workout, goede deads. Die 180 zit er wel in als je dit volhoud!

Yes, volgende week nog even knallen. En dan meteen wendler erachter aan knallen!

kuiten 2x op een dag toevoegen, keihard aanpakken en genoeg laten rusten. Mijn kuiten zijn ook maar 41cm ofzo, ziet er niet echt in verhouding uit :o

Hoe noodzakelijk zijn die kuiten voor jou, het is toch algemeen bekend dat kuiten trainen gewoon ****ed up is?
Anyway ik heb er schijt aan :mad:

kuiten 2x op een dag toevoegen, keihard aanpakken en genoeg laten rusten. Mijn kuiten zijn ook maar 41cm ofzo, ziet er niet echt in verhouding uit :o

Hoe noodzakelijk zijn die kuiten voor jou, het is toch algemeen bekend dat kuiten trainen gewoon ****ed up is?
Anyway ik heb er schijt aan :mad:

Dat vind ik niet echt maar, best netjes toch!

Wat meten je benen dan?

Noodzakelijk is het niet, maar het is wel mooier als alles gewoon netjes in verhouding is. Zal ze wel 2x per week aanpakken. Bij squats en rug, kijken wat dit gaat doen.

Dat vind ik niet echt maar, best netjes toch!

Wat meten je benen dan?

Noodzakelijk is het niet, maar het is wel mooier als alles gewoon netjes in verhouding is. Zal ze wel 2x per week aanpakken. Bij squats en rug, kijken wat dit gaat doen.

Klopt dat het mooier is inderdaad, maar ik heb altijd het idee dat je er teveel in steekt dan dat je er voor terug krijgt met kuiten trainen, thans zo ervaar ik dat.
Bij mij is het 41cm op kuit en 67cm bovenbeen.

Er zijn trouwens echt hartstikke veel theorieën over kuiten trainen, echt bizar.

Lekkere schouderpresses

6*160 teh **** :roflol: top hoor! trek ik helaas niet :(

Klopt dat het mooier is inderdaad, maar ik heb altijd het idee dat je er teveel in steekt dan dat je er voor terug krijgt met kuiten trainen, thans zo ervaar ik dat.
Bij mij is het 41cm op kuit en 67cm bovenbeen.

Er zijn trouwens echt hartstikke veel theorieën over kuiten trainen, echt bizar.

Nice legs!

Mijn kuiten zijn echt triest, durf het eigenlijk niet te meten :o

Ja klopt, las ook keer dat je kuiten harder groeien als je, je adem in houd :roflol: Ga ze gewoon 2x per week hard aanpakken en dan kijk ik wel, 1 spiergroep die wat minder is, is niet erg. Zou minder zijn als het andersom is.

Danku, chef!
6*160 teh **** :roflol: top hoor! trek ik helaas niet :(

Zo the **** vond ik het niet, had op 8 gehoopt. Voelde me alleen niet optimaal.
Denk deze week even alle 3 oefeningen toppen, op deadlift na wss :D

Dan wendler, zal binnenkort schema + percentages even online gooien.

Waar train je ergens? In de buurt van Utrecht toevallig?

Kuiten trainen met afgeknelde bloedvaten haha :o

Terug
Naar boven