MuscleMeat

Dennisik, road to 95kg

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Kuiten zijn 37cm, dus het valt opzich nog wel mee. Wil niet zeggen dat het veel beter kan!
Bovenbenen zijn nu ongeveer 63cm

Any way hier het wendler schema.
Je hoeft alleen je 1rm in te vullen en daarvan het percentage waarop je de rest van de berekeningen wil uitvoeren. Rest vult hij allemaal voor je in ;)

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Lekker getraind weer!

Lijkt me erg lastig inderdaad, want je hebt zelf dus helemaal geen aanmaak meer van insuline. Verrot om trainingen te timen wat betreft bloedwaardes en dergelijke. Respect hoor, hoe zijn je waardes over het algemeen, an 3 tot 30 en onvoorspelbaar of valt dat wel mee.

Ik zie vaak mensen met diabetes type 1 die grootse moeite hebben met trainen (welke sport dan ook)

Post even over het hoofd gezien, excuses.

Waardes zijn opzich wel netjes, ik train 99% van de tijd op vaste tijdstippen. Eet eerst, dan trainen en dan weer eten. En waardes na het trainen zijn bijna nooit te hoog, zo af en toe en hypo maar ik ben nog niet ko geweest dus dat scheelt.

Over het algemeen zijn me waardes redelijk netjes op 1 of 2 uitschieters. Hoogste waarden van de afgelopen 2 weken is max 15 ofzo, en wil nog wel eens richting de 2 gaan. Vorige week nog 2,4.

Geen problemen met sporten, eerste jaar dat ik fitness zat sporte ik bijna 7 tot 8x per week. Conditie van een afrikaan had ik, maar jammer genoeg ook het lichaam van een Ethiopiër :o

ik durf mijn ecto calfjes ook niet te meten :roflol:

Tip voor kuiten; doggcrap bro. Heeft bij mij erg goed gedaan (van 40 naar 42cm in +- 2.5 maand).

wat voor een assistance ga je doen met wendler? BBB?

En heb je t e-book al? Zo niet moet je me even pm'en, heb ook 3days a week hier liggen. Daar staat een bodybuilder's template in voor 5/3/1.

Ik ga er over inlezen ja, lag het ook al in je log.

Borst, Buik

Bench
8x20kg
5x50kg
5x70kg
5x90kg
3x(1)x100kg - vpr - 3x100 gedaan, waarvan laatste echt 1 mm hulp. Kak zooi
0x105kg - fail

Incline bench
8x40kg
8x60kg
8x70kg
5x80kg - pr

Dumbbell press
8x28kg
7x33kg
4x38kg

Fly's
12x12kg
8x15kg
8x18kg

Daarna borst tot het gaatje gedaan!

Comment: Opzich een lekkere training, die 3x100kg is wel jammer. Laatste was echt 1 gram aan spot, maarja het hoort niet. 105kg was gewoon kansloos, die kreeg ik niet eens omhoog. Incline was ook wonderbaarlijk goed, wss door de shoulderpress en smith mp. Zie geen andere verklaring, is bijna +10kg in 2 weken. Ging na buik training even op een bankje liggen, kwam alleen niet meer overeind dus toen maar op de grond laten vallen :roflol:

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

wat voor een assistance ga je doen met wendler? BBB?

En heb je t e-book al? Zo niet moet je me even pm'en, heb ook 3days a week hier liggen. Daar staat een bodybuilder's template in voor 5/3/1.

Heb E-book al, ook al helemaal doorgelezen. Denk dat ik kwa assistent gewoon beetje zelfde hou van wat ik nu doe. Kwam reps tussen de 5 a 12, ga iig in de deload week even wat spelen met reps/sets en oefeningen.

Zit alleen te twijfelen of ik MP ga doen, aangezien incline en lock out echt zeer goed ging. Waar ik voorheen altijd last van had. Denk dat ik gewoon shoulder press dumbbell doe ipv van MP en daarvan afwijk met wendler. Rest met de compounds zal ik wel via wendler stijl doen.

beetje 3*100 duwen..... eikel. ben weer op me plaats gezet :P

j/k nice work brother..

ik zou wel eens een keertje samen willen trainen ;)

Lekkere training, indrukwekkende bench hoor!

@diabetes verhaal; fijn dat het je zo goed af gaat, ik ken zelf iemand die het er veel moeilijker mee heeft, maar die is dan ook ergens in de 30, dat zal waarschijnlijk ook mee spelen.

Trouwens, flinke DB presses man, dat krijg ik er never nooit niet uit :o

Heb E-book al, ook al helemaal doorgelezen. Denk dat ik kwa assistent gewoon beetje zelfde hou van wat ik nu doe. Kwam reps tussen de 5 a 12, ga iig in de deload week even wat spelen met reps/sets en oefeningen.

Zit alleen te twijfelen of ik MP ga doen, aangezien incline en lock out echt zeer goed ging. Waar ik voorheen altijd last van had. Denk dat ik gewoon shoulder press dumbbell doe ipv van MP en daarvan afwijk met wendler. Rest met de compounds zal ik wel via wendler stijl doen.
Is wel k*t laden, DB shoulder press.

Als je geen MP wil doen zou ik gaan dippen.

Good workout!

Wat bedoel je nou? Heb je nou 3x1x100 gedaan of 3x100? Dat is nogal een verschil namelijk:P

En wanneer ga je met wendler 531 beginnen?

3x100kg gedaan, waarvan laatste kleine spot. Met iets meer aggressie zit ie er zeker in!

Ga na deze week beginnen met wendler.
Zal binnenkort schema nog ff online gooien.

Lekkere training, indrukwekkende bench hoor!

@diabetes verhaal; fijn dat het je zo goed af gaat, ik ken zelf iemand die het er veel moeilijker mee heeft, maar die is dan ook ergens in de 30, dat zal waarschijnlijk ook mee spelen.

Trouwens, flinke DB presses man, dat krijg ik er never nooit niet uit :o

Ja broertje heeft zelf ook diabetes, mocht al 3x 112 bellen daardoor. Dan staat je hart even stil :x

Zelf gelukkig geen last van, moet zeggen dat ik weinig last ervan ondervind. Ben ook benieuwd of ik sterker/harder zou gainen als ik geen diabetes had.

Thanks, vond ze zelf maar slecht gaan. Maar mag niet klagen, was voluit gegaan op de vorige oefeningen!

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

Is wel k*t laden, DB shoulder press.

Als je geen MP wil doen zou ik gaan dippen.

Good workout!

Laden?

Uiteraard doe ik dan geen 5/3/1 principe met dumbbell press, vind ik maar zinloos

Dips zit ook al bij schouders/triceps training ;)

Laatst bewerkt:
beetje 3*100 duwen..... eikel. ben weer op me plaats gezet :P

j/k nice work brother..

ik zou wel eens een keertje samen willen trainen ;)

Haha, zo sterk is het ook niet. Word hoog tijd dat ik er 5 reps mee maak :D

Ik denk dat, dat er niet echt inzit. Jij rijbewijsloos, ik motorloos en circa 180km afstand er tussen :p

Schema voor Wendler

Compounds: Bench, Squat, Deadlift = 5/3/1 principe.
Zal eerste cycle denk op 90% van 95% van 1rm beginnen. Wat is aan te raden?

Rest van de assist denk 3x8 of 3x5, hangt er vanaf welke spiergroep.

Zou zeggen schiet erop! Alle op of aanmerkingen zijn welkom :)

Bijlagen

Schema voor Wendler

Compounds: Bench, Squat, Deadlift = 5/3/1 principe.
Zal eerste cycle denk op 90% van 95% van 1rm beginnen. Wat is aan te raden?

Rest van de assist denk 3x8 of 3x5, hangt er vanaf welke spiergroep.

Zou zeggen schiet erop! Alle op of aanmerkingen zijn welkom :)
95%, was zelf op 90% begonnen wat een waste of time was. Je lifts, en demijne, zijn niet dusdanig zwaar dat 90% noodzakelijk is.

Verder zou ik dips en DB shoulder press omwisselen en die dips gewoon 5/3/1 gaan laden, heeft een dikke carry-over naar je bench.

Laatst bewerkt:
95%, was zelf op 90% begonnen wat een waste of time was. Je lifts, en demijne, zijn niet dusdanig zwaar dat 90% noodzakelijk is.

Verder zou ik dips en DB shoulder press omwisselen en die dips gewoon 5/3/1 gaan laden, heeft een dikke carry-over naar je bench.

Thanks iig, gooi ik het ook op 95%

Dips als eerste oefening op schouders/triceps training? Vind dat beetje zonde, zoals ik het nu doe. Begin schoulderpress, mp smith vind ik het prima. En was ook terug te zien in de incline! Of denk je dat het nog harder zal gaan als ik begin met dips?

Zal die dips mss wel 5/3/1 doen. Even kijken wat ik als max kan, en dat dan invullen.

Succes alvast met wendler 5/3/1. Ik vond het bij nader inzien maar een k*t schema:P

Succes alvast met wendler 5/3/1. Ik vond het bij nader inzien maar een k*t schema:P

Same here, heeft pas zin als je echt niet meer vooruitgaat imo.

Nice om te horen, zo vlak voordat ik ermee begin :D

Ach, ik hoor genoeg goeie verhalen over. En de low reps + rep outs spreken mij wel aan.

Heb nu 3x5 denk genoeg uitgemolken, zal ik hiermee doorgaan zal ik binnen 1 of 2 weken vast lopen. Moet sowieso dan nieuw schema starten.

Andere aanraders betreft schema's altijd welkom!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven