Fitness Seller

Dennisik, road to 95kg

Oke ik dacht dat je meer nam. Cafeine en zelf gemaakte pre workout ofzo. Of verzin ik dit?:P

• Topic Starter Topic Starter
Oke ik dacht dat je meer nam. Cafeine en zelf gemaakte pre workout ofzo. Of verzin ik dit?:P

Nee zeker niet verzonnen.

Heb genomen
DMAA
Energize!
PWP
Crack
Noxipro
No Xplode

Dit allemaal in combinatie met Beta Alanine, Citrulline Malaat en Result. Op Crack, No xplode na die zijn van tijdje terug. Rest heb ik de afgelopen maand getest. Had wat caps gekregen van een vriend zodat ik het mocht uittesten.

En heb nog No xplode NT liggen. Ik vind het persoonlijk gewoon niet ze geld waard voor mij. Heb paar keer 100mg DMAA genomen, je krijgt een beetje opgefokt gevoel maar crash na elke training is gewoon k*t. Ook vaak hypo's hierdoor, nu neem ik helemaal niks. Enkel whey bij opstaan, en zet ook gewoon nog pr's neer. Kies dan liever voor de eiwitten en belangrijke mineralen, vitamine's die je lichaam sowieso nodig heeft.

Laatst bewerkt:
Is allemaal vrij duur ja en ik twijfel ook wel een btje aan de werking ervan. Maar zit zo nu en dan wel eens rond te kijken en inmfo te vergaren over suplementen. gebruik zelf bijna niks.

edit: Is het trouwens niet realistischer om als doel te hebben 500 voor het einde van het jaar?

Laatst bewerkt:
Mwah heb redelijk verstand van de supps die ik neem/heb genomen.

Neem nu enkel whey.

Heb nog wel citrulline malaat staan en result! Merk alleen van beide niks. Ga binnenkort wel aan de Omega-3 en multivitamine. Lees daar wel goeie dingen over.

Doel is 500kg voor september, dus heb nog wat te doen :D

Ik heb 475 voor oktober. Hebben allebei dus genoeg te doen :D Maar we komen er wel, gewoon knallen!

Misschien een tip om powerclean eens te proberen i.p.v. BOR, of heb je het wel eens geprobeerd? Verder vind ik je schema wel nice, alleen die front squat na een back squat, hmm, kan je dan niet beter leg press + goodmornings/romanian DL doen?

edit: en op je borstdag misschien cable flyes? Of dips?

Laatst bewerkt:
500 voor sept... dat word nog zwoegen broeder :)

Is allemaal vrij duur ja en ik twijfel ook wel een btje aan de werking ervan. Maar zit zo nu en dan wel eens rond te kijken en inmfo te vergaren over suplementen. gebruik zelf bijna niks.

edit: Is het trouwens niet realistischer om als doel te hebben 500 voor het einde van het jaar?

Ach hoge doelen stellen, des te mooier als je het dan haalt! In me achterhoofd heb ik ook dat ik 500kg voor het einde van het jaar wil, maar zou mooier zijn als ik het voor me 20ste doe.

Is niet erg duur hoor, zal zo even post op zoeken die ik in ander log heb gemaakt betreft het maken van een eigen pre workout booster.

Ik heb 475 voor oktober. Hebben allebei dus genoeg te doen :D Maar we komen er wel, gewoon knallen!

Misschien een tip om powerclean eens te proberen i.p.v. BOR, of heb je het wel eens geprobeerd? Verder vind ik je schema wel nice, alleen die front squat na een back squat, hmm, kan je dan niet beter leg press + goodmornings/romanian DL doen?

edit: en op je borstdag misschien cable flyes? Of dips?

Cable fly's doe ik nu ook wel ja, die doe ik meestal als laatste om beetje te pompen. Dips doe ik bij schouder/tricep training. Vind hem daar beter geschikt.

Ik ga even kijken naar de goodmonrings/romanian dl. Powerclean zal ik ook keer proberen, kijken wat ik daarvan vind. Danku voor de tips!

500 voor sept... dat word nog zwoegen broeder :)

Yes dat wordt het zeker. Moeilijk, maar zeker niet onmogelijk schat ik in.

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:11 ----------

@Wwe hier is de post:

http://forum.dutchbodybuilding.com/...o-90-kg-ripped-265471/index8.html#post5546746

Die Noxi Pro is zeker scherp geprijsd.
Noxi Pro = 24,50 / 45 = 54 cent per pre workout booster

Maar ik denk nog steeds dat het goedkoper kan op lange termijn.

Beta Alanine = 300 gram voor 11,90
300 / 2,5 = 120 doseringen a 11,90 / 120 = 0,099 euro per dosering

DMAA / 1,3 Dimethylamylamine = 10 gram voor 18 euro (Ebay / Amazon in poedervorm)
10 / 0.025 = 400 doseringen a 18 euro / 400 = 0,045 euro per dosering

Citrulline Malaat = 250 gram voor 13,90
250 / 2,5 = 100 doseringen a 13,90 / 100 = 0,139 euro per dosering

Cafeine caps = 200 stuks voor 8 euro
200 doseringen a 8 euro / 200 = 0,04 euro per dosering

Kom ik uit op een totaal van:
0,099 + 0,045 + 0,139 + 0,04 = 0,323 euro per dosering. Sick goedkoop

Oftewel 1 noxi pro schep is even duur als 167,18 doseringen van mijn eigen pre workout booster, die minstens even goed werk. Beter te doseren is, en ook hoger te doseren.

Totale prijs voor deze aanschaf:
11,90 + 18 + 13,90 + 8 = 51,8 euro. Waarbij je minimaal 100x kan gebruiken.
4x split betekend 50 weken lang elke training! (Dan nog hou je bij merendeel over)

Totaal prijs is voor 400 doseringen (Is immers hoogste hoeveelheid!)
3x 11,90 + 18 + 4 x 13,90 + 2x 8 = 125,30 euro.

Hiermee doe je 400 doseringen, oftewel 100 weken! Is 2 jaar!
Voor 0.31325 euro per dosering, oftewel 1,25 euro per week!

Stel je wilt Noxi Pro 2 jaar lang gebruiken.
0,54 euro per dosering.
400 x 0,54 euro = 216 euro

Genoeg berekeningen?

Oh en je eigen workout booster bevat dan
2,5 Gram Beta Alanine
2,5 Gram Citrulline Malaat
200mg Cafeine
25mg DMAA

Oftewel bijna exact zelfde wat in elke andere pre workout booster zit, en dit zijn de bestands delen van een booster die het meeste effect hebben.

Wat ik in ander topic las, is dat DMAA je opname van eten wel in de weg zit. Wat ik me herinner van de vorige keer dat ik Maltodextrine nam.
Bij mij resulteerde dat in altijd Hyper (Hoge bloedsuiker), daardoor neem je geen voedingswaarde op. De tijd dat ik het nam, stond ik gewoon stil of ging zelfs achteruit. Vandaar dat ik nu veel waarde hecht aan goeie opname en gewoon goed eten.

Zie: http://forum.dutchbodybuilding.com/...-3-dimethylamylamine-dmaa-268173/#post5583187

Laatst bewerkt:
Die dips passen inderdaad beter bij je schouder, stom van me. Powerclean is zeker aan te raden, ik heb elke keer flinke spierpijn in traps (ik weet zegt niks over groei :o ) en het is een nieuwe oefening = meer motivatie voor mij.

hij mag geen 500 halen, dat kost mij een fles malibu.....

Drink je helemaal geen alcohol?

en ik masturbeer niet sinds mei 2010 :trollface:

armpje drukken kontridder ik

Tja, daar zit ook wat in ja.

Denk dat ik gewoon 3x3 of 5x5 ga doen. Ben alleen bang dat, dit teveel lijkt op wat ik nu doe, dus minder progressie bij een betere/andere prikkel? Of zie ik dat verkeerd?
Serieus ga aan WSB! Is echt een andere prikkel!

Twee max effort dagen, twee dynamic effort dagen...speedbenches e.d kunnen ook zonder chains..

Terug
Naar boven