- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke ik dacht dat je meer nam. Cafeine en zelf gemaakte pre workout ofzo. Of verzin ik dit?![]()
Mwah heb redelijk verstand van de supps die ik neem/heb genomen.
Neem nu enkel whey.
Heb nog wel citrulline malaat staan en result! Merk alleen van beide niks. Ga binnenkort wel aan de Omega-3 en multivitamine. Lees daar wel goeie dingen over.
Doel is 500kg voor september, dus heb nog wat te doen![]()
Maar we komen er wel, gewoon knallen!Is allemaal vrij duur ja en ik twijfel ook wel een btje aan de werking ervan. Maar zit zo nu en dan wel eens rond te kijken en inmfo te vergaren over suplementen. gebruik zelf bijna niks.
edit: Is het trouwens niet realistischer om als doel te hebben 500 voor het einde van het jaar?
Ik heb 475 voor oktober. Hebben allebei dus genoeg te doenMaar we komen er wel, gewoon knallen!
Misschien een tip om powerclean eens te proberen i.p.v. BOR, of heb je het wel eens geprobeerd? Verder vind ik je schema wel nice, alleen die front squat na een back squat, hmm, kan je dan niet beter leg press + goodmornings/romanian DL doen?
edit: en op je borstdag misschien cable flyes? Of dips?
hij mag geen 500 halen, dat kost mij een fles malibu.....

Wel nette voorwaarde heb je opgesteld in je deal.
Tijd: Onbeperkt
![]()

Ach ben niet van plan te drinken ook nadat ik die fles heb gewonnen.
Dus waarschijnlijk wint hij hem dan ook, al weet hij dat niet.
![]()

Serieus ga aan WSB! Is echt een andere prikkel!Tja, daar zit ook wat in ja.
Denk dat ik gewoon 3x3 of 5x5 ga doen. Ben alleen bang dat, dit teveel lijkt op wat ik nu doe, dus minder progressie bij een betere/andere prikkel? Of zie ik dat verkeerd?