MuscleMeat

Dennisik, road to 95kg

Is je avatar dan van voor mei 2010? :D

Wat is het idee van die Citrunellininnarioanine mallaat? Synergistische werking? En wat vond je van die noxipro, schijnt helemaal dope te zijn :dope:

hehe dat is kersenpit op die foto, kaasisgroen nam toen de avatar van ericr, ik nam die van kersenpit, anders hoorde ik er niet bij

oke

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.002
Serieus ga aan WSB! Is echt een andere prikkel!

Twee max effort dagen, twee dynamic effort dagen...speedbenches e.d kunnen ook zonder chains..

Ja, zat er ook al aan te denken. Maar ben toch geen voorstander van UB/LB Principe. Ga er nog weekje over nadenken.

Is je avatar dan van voor mei 2010? :D

Wat is het idee van die Citrunellininnarioanine mallaat? Synergistische werking? En wat vond je van die noxipro, schijnt helemaal dope te zijn :dope:

Citrulline wordt Arginine, zonder verlies ervan. = Hogere NO Productie, pomp en op den duur sterker door de NO Spiegel te verhogen. En beter uithoudingsvermogen.

Al heb ik pomp alleen eerste training gemerkt en rest niet meer.

Noxi pro vond ik helemaal k*t, stond letterlijk op het punt van flauwvallen/coma. Mede door de crash en hypo die ik heb gekregen.

• #1.003
Schouders, Triceps

Dumbbell Shoulder Press
8x20kg
8x24kg
5x28kg
5x30kg
4x32kg - pr

Seated MP Smith
8x27,5kg
8x47,5kg
8x67,5kg
3x80kg - pr!

Front raise
8x10kg - vanaf hier schijf
8x15kg
8x7kg - vanaf hier dumbbell
8x5kg
8x8kg

Nog wat cable side raises, met facepulls.

CGBP
8x40kg
8x60kg
5x80kg - pr

Daarna nog wat oefeningen gedaan zoals, overhead tricep extension. Tussen rust 3x8xBW dips en cable pushdown.

Triceps en Schouders waren kapot!

Citrulline wordt Arginine, zonder verlies ervan. = Hogere NO Productie, pomp en op den duur sterker door de NO Spiegel te verhogen. En beter uithoudingsvermogen.

Al heb ik pomp alleen eerste training gemerkt en rest niet meer.

Noxi pro vond ik helemaal k*t, stond letterlijk op het punt van flauwvallen/coma. Mede door de crash en hypo die ik heb gekregen.

Oh nice, wist niet dat dat samenhing met Arginine. Das wel nice. En je ervaring met NoxiPro las ik inderdaad in de supp-hoek. Maar die hypo heeft ook te maken met je diabetes toch? Ben erg nieuwsgierig hoe het op mij werkt.

Bruut gedipt trouwens na al dat presswerk!

sterke schouders.... jij hebt ze :)

Zeer nette MP en CGBP man :) ziet er goed uit hier.

Flinke Db presses pik!

• #1.009
Sterke presses:D

• #1.013

Hehe, eerst nog even in bf droppen.

Stiekum wil je geen twee keer in de week LB doen he..;)

Haha, nee dat is echt geen probleem. Vind de dagen dat ik gewoon vol gas kan trainen tot failure, vind ik beetje zonde. Bij 4x split kan ik elke spiergroep gewoon tot het gaatje trainen, en dat kan niet bij 2xub/lb

Danku!

Rug, Kuiten

Deadlift
12x60kg
- vanaf hier deadstop
5x100kg
5x130kg
4x150kg
5x170kg
2x180kg - pr

BOR
8x50kg
8x65kg
8x75kg
8x85kg

Compound Row
8x40kg
8x55kg
8x75kg
5x90kg - pr

Chin up (Wide)
8xBW
8xBW
6xBW - extra wide

Toen calfesssss.

Comment: Nice pr deadlift! Uiteraard was de techniek bij laatste setje bor, dl niet perfect.
Onderrug was nog gewoon netjes recht.
180 - 150 - 100 = 430kg totaal
Al heb ik nog ruimte op de bench en squat. Op naar de 450kg!

Zie je dat het deadliften met deadstop heeft geholpen! Netjes!:)

• #1.015
Zie je dat het deadliften met deadstop heeft geholpen! Netjes!:)

Yes, kreeg hem eerst weer niet omhoog. Maar meteen even boos gemaakt en toen lukte hij 2x, 3de zat er niet meer in na de 170kg.

Woog vanochtend ook 85,1kg. Ben 3 jaar terug begonnen op 55kg. Ben dus in iets meer dan 3 jaar (3 jaar en 1,5 maand) 30kg aangekomen.

Ben nu dus 'officieel' 30kg aangekomen door fitness/bodybuilden!

Had meer kunnen zijn, ben bijna elke zomervakantie weer 5 tot 10kg afgevallen. Maar het gaat nu zo lekker en hoop volgende zomer vakantie 95kg te wegen.

Netjes gast, gaat hard op die dl!

mooie DL :D

deadlift gaat hard inderdaad! ziet er prima uit bro, lekker blijven knallen.

• #1.019
goede gewichten!

ikga vandaag ook lekker zwaar trainen :) heb er zin in

Terug
Naar boven