XXL Nutrition

Dennisik, road to 95kg

zie net je DL, steruuk broedaaaaaaaaaaa!!! jij zet ook elke training minstens 1 pr :D

geen zin meer. GEEN ZIN MEER? ER MOT VERDOMME GETRAIND WORDEN!

Dat soort dagen zit er wel is tussen bro, volgende week beter.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.043
zie net je DL, steruuk broedaaaaaaaaaaa!!! jij zet ook elke training minstens 1 pr :D

Thanks, zodra de voeding goed is lukt het wel. Motivatie zit nog steeds goed!

geen zin meer. GEEN ZIN MEER? ER MOT VERDOMME GETRAIND WORDEN!

Dat soort dagen zit er wel is tussen bro, volgende week beter.

Yes, is ook combinatie van dat het gewoon moet. Heb wat lost van me pols, biceps, heup.

Train gewoon nu week niet, en even kijken of ik dan nog de 2 dagen rustig train of niet. Dan weer knallen

3x3 staat op de planning! Begin met de volgende stats
Bench 90kg
Squat 140kg
Deadlift 155kg
Shoulder press - 26kg

Elke week 2,5kg erop. Zo hopelijk binnen 6 a 8 weken triples te maken met de huidige 1rm's. Vooral bench moet omhoog.

Succes! Moet te doen zijn ;)

K*ttraining die laatste (nette gewichten maar ik geef alleen bevestiging :clown: )

Die 7x90kg van de training ervoor was wel erg nice man, je bent goed sterk met reppen!

Thanks, zodra de voeding goed is lukt het wel. Motivatie zit nog steeds goed!

Yes, is ook combinatie van dat het gewoon moet. Heb wat lost van me pols, biceps, heup.

Train gewoon nu week niet, en even kijken of ik dan nog de 2 dagen rustig train of niet. Dan weer knallen

3x3 staat op de planning! Begin met de volgende stats
Bench 90kg
Squat 140kg
Deadlift 155kg
Shoulder press - 26kg

Elke week 2,5kg erop. Zo hopelijk binnen 6 a 8 weken triples te maken met de huidige 1rm's. Vooral bench moet omhoog.

Je begint met bench relatief hoger dan SQ en DL? Waarom is dat? Ik zou juist wat lager, 85kg, gaan zitten om dan rustig die aanloop te maken naar je max. Zit je er nu niet te snel aan denk je?

Rust even goed uit! Hoelang had je al niet gedeload eigenlijk?

• #1.048
Je begint met bench relatief hoger dan SQ en DL? Waarom is dat? Ik zou juist wat lager, 85kg, gaan zitten om dan rustig die aanloop te maken naar je max. Zit je er nu niet te snel aan denk je?

Heb beetje onbewust bedenk ik me zo. Gewichten gepakt waarmee ik nu 8 reps mee kan.

Vind 85kg te laag, 90kg misschien iets te hoog. Maar als het lukt om dit schema 6 weken vol te houden, dan het is zeker de moeite waard voor bench.

Denk dat ik squat en deadlift beide met 5kg omhoog gooi. Zit anders weinig evenwicht in met de bench. Al kan ik met deze gewichten wel weer lekker focussen op techniek. Twijfel, twijfel, twijfel. Zie wel wat ik doe als ik begin as donderdag

Rust even goed uit! Hoelang had je al niet gedeload eigenlijk?

Denk dat ik vanaf begin september al geen deload heb gedaan. Daarvoor bijna een 'deload' van 4 a 6 weken :o

Ben dat deloaden nou al zat, verveel me de t*ring nu :p

Doe een passieve deload (niet trainen) of actieve deload (p*ssy weight trainen/cardio)??

• #1.050
Passive, train gewoon week niet.

trainin met p*ssy weights dat gaan gewoon niet :roflol:

• #1.052
Eureka, dit wordt het.

Squat:
Begin 130kg - elke week + 5kg - Eind: 3x3x170kg

Deadlift:
Begin 150kg, elke week + 5kg - Eind: 3x3x190

Bench:
Begin 85kg, elke week + 2,5kg - Eind 3x3x105

Als ik dit lineair kan volhouden 8 weken lang. Zou dat perfect zijn!
We gaan het zien

Laatst bewerkt:
Huh hoezo ga je je squat niet elke week verhogen?

Eureka, dit wordt het.

Squat:
Begin 130kg - elke 3 weken + 10kg - Eind: 3x3x160kg

Deadlift:
Begin 150kg, elke week + 5kg - Eind: 3x3x190/195kg

Bench:
Begin 85kg, elke week + 2,5kg - Eind 3x3x105/107,5kg

Als ik dit lineair kan volhouden 8 a 9 weken lang. Zou dat perfect zijn!
We gaan het zien

Ik heb vannacht gedroomd over een soortgelijk schema. Ik zit eraan te denken om ook zoiets te zien, misschien jat ik het wel gewoon :D

Ziet er prima uit, hoe ziet je assistance er ongeveer uit? Heb je ook nog verschillende repranges (a la Wendler)

• #1.055
Huh hoezo ga je je squat niet elke week verhogen?

Ga ik wel, bedacht ik me vandaag.

Ik heb vannacht gedroomd over een soortgelijk schema. Ik zit eraan te denken om ook zoiets te zien, misschien jat ik het wel gewoon :D

Ziet er prima uit, hoe ziet je assistance er ongeveer uit? Heb je ook nog verschillende repranges (a la Wendler)

Assistance word beetje het zelfde als ik nu doe. Ga gewoon 4x split per week, elke training 1 compound. Rest van de training beetje assistance erbij.
Grote spiergroepen 4 a 5, kleine spiergroepen 2 a 3 oefeningen.

Rep/Set range wordt 3x3 voor de compounds. Rest van de oefeningen 3x5, 3x8 hangt er vanaf hoe ik me die dag voel. Zoals BT zei, probeer ik wat meer op gevoel te trainen. Af en toe pomp setje zal vast ook niet slecht zijn, concentreer me nu teveel op kracht met het idee dat ik daar groot van word.

Split wordt dit:
Ma - Borst, Buik
Di - Benen, Biceps
Wo - rust
Do - Schouders, Triceps
Vr - Rug, Kuiten

Zelfde wat ik nu doe, alleen andere rep range.

Voor de rest eten wat scherper, geen junk meer en beetje clean eten. Buik word al wat minder, maar mag nog iets beter worden.

Dit wordt hem vanaf donderdag gaan we knallen!

Eureka, dit wordt het.

Squat:
Begin 130kg - elke week + 5kg - Eind: 3x3x170kg

Deadlift:
Begin 150kg, elke week + 5kg - Eind: 3x3x190

Bench:
Begin 85kg, elke week + 2,5kg - Eind 3x3x105

Als ik dit lineair kan volhouden 8 weken lang. Zou dat perfect zijn!
We gaan het zien

Ben erg benieuwd, ik ga vanaf morgen ook een dergelijk iets volgen, ben nog met reps aan het vogelen. Maar merk dat ik met bill starr te weinig recovery heb (2x p/w squatten lukt nog, maar 3x en zwaar DL lukt me echt niet lekker)

Lekkere opbouw! Hoop dat het je lukt om die 3x3's over 8 weken te pakken!

Zijn wel hoge doelen, ben benieuwd of het je lukt. Succes!

zijn idd wel pittige doelen man!

succes though!

• #1.060
Ben erg benieuwd, ik ga vanaf morgen ook een dergelijk iets volgen, ben nog met reps aan het vogelen. Maar merk dat ik met bill starr te weinig recovery heb (2x p/w squatten lukt nog, maar 3x en zwaar DL lukt me echt niet lekker)

Heb soms nu ook al moeite om voluit te squatten als ik vrijdag heb gedeadlift. 1x per week is meer dan genoeg, zo'n oefeningen op low reps vraagt veel van je lichaam.

Lekkere opbouw! Hoop dat het je lukt om die 3x3's over 8 weken te pakken!

Thanks, ben ook benieuwd! Zal hopelijk zo ver mogelijk komen anders is die 500kg voor me 20ste niet meer realistisch.
Zijn wel hoge doelen, ben benieuwd of het je lukt. Succes!

Jij hebt/doet toch ook 3x3. Hoe is je dat bevallen?

zijn idd wel pittige doelen man!

succes though!

Of het lukt daar komen we maar op 1 manier achter het gewoon doen! :D

Terug
Naar boven