XXL Nutrition

Dennisik, road to 95kg

Ik heb 3x3 in de vorige cycle van mn UB/LB schema toegepast op deadlift. Mijn 1rm is 220. Ik begon met 3x3x160 in de eerste week. Elke week deed ik er 5kg bij. Ben geeindigd met 3x3x190. Ik ga vandaag met push pull beginnen en ga weer verder met mn 3x3 dl. Mits ik het nog kan na een deload week en anders weer wat 'weken' terug kwa gewicht. Het bevalt me goed. Ik vond het wel zwaar gewoon omdat het meerdere zwaare sets zijn.

Wat zijn je records nu op alles? Ik wil wel eens goed zien hoe reeel je doelen zjn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.062
Ik heb 3x3 in de vorige cycle van mn UB/LB schema toegepast op deadlift. Mijn 1rm is 220. Ik begon met 3x3x160 in de eerste week. Elke week deed ik er 5kg bij. Ben geeindigd met 3x3x190. Ik ga vandaag met push pull beginnen en ga weer verder met mn 3x3 dl. Mits ik het nog kan na een deload week en anders weer wat 'weken' terug kwa gewicht. Het bevalt me goed. Ik vond het wel zwaar gewoon omdat het meerdere zwaare sets zijn.

Wat zijn je records nu op alles? Ik wil wel eens goed zien hoe reeel je doelen zjn.

Records van afgelopen week zijn.
2x180kg deadlift
2x100kg bench
3x160kg squat (Mist paar cm diepte)

Nu ik je pr's zie staan wens ik je nog meer succes met het behalen van je doelen. Ze liggen echt heel erg hoog voor 8 weken.

• #1.064
Nu ik je pr's zie staan wens ik je nog meer succes met het behalen van je doelen. Ze liggen echt heel erg hoog voor 8 weken.

Haha, ach ik denk ook niet dat ik 3x3 ga halen. Maar al haal ik 1x3 met het gewicht na 8 weken ben ik ook nog content.

Ik ga iig me uiterste best doen. Net nog paar supps bestelt, goed eten en rusten. Dan gaan we zien hoever we komen. Als de krachttoename maar gelijk is aan de de energie, tijd en moeite die ik erin stop dan ben ik al blij :)

Als je die squat gaat redden heb ik veel respect voor je bro.

• #1.067
Sterruuuk! Wat is je totale trainingstijd nu eigenlijk? +/- 1,5-2 jaar? Weet je zeker dat je alleen insuline spuit?:D

Iets langer dan 3 jaar.

Maar :D
Eerste jaar lopen aan lopen kloten.
In het 2de en 3de jaar, 2x een terugval gehad van 8 kilo. (Vakantie, motorongelukken, school)

Ben niet ontevreden, maar het had (veel) beter gekund!

Yo, ga deze ook ff volgen. Ziet er allemaal goed uit, alleen je eetschema is net als die heljen ook een beetje naar de klote.

• #1.069
Yo, ga deze ook ff volgen. Ziet er allemaal goed uit, alleen je eetschema is net als die heljen ook een beetje naar de klote.

Thanks

Dat lijkt me wel mee vallen. Hoe slecht mijn eetschema is, geef toe dat het niet erg gevarieerd is. Voor de rest vind ik het niet slechts.

Tips of opmerkingen zijn altijd welkom!

Neem aan dat je schema hebt gezien van in de OP post?
Die is beetje aangepast, wat minder brood en wat meer zilvervliesrijst. Daarnaast ga ik wat minderen met melk, en wat meer kip eten.

Laatst bewerkt:
Ja, je geeft het zelf al aan. Voornamelijk boterhammen, pindakaas en melk. Zou inderdaad wat meer rijst, havermout/brinta, eieren, vlees, vis etc gaan gebruiken.

• #1.071
Ja, je geeft het zelf al aan. Voornamelijk boterhammen, pindakaas en melk. Zou inderdaad wat meer rijst, havermout/brinta, eieren, vlees, vis etc gaan gebruiken.

Jep, ben alleen niet zo van de havermout/brinta. Uiteraard wel geprobeerd, maar ben er van me nek over gegaan. Mss in de zomer nog keer proberen, heb dan altijd wat moeite om meer te eten.

Doe het nu zo:
Meal 1 (Ontbijt) -
2 caps omega 3
5 pillen biergist
0,5l melk icm met 30gram whey perfection
2 boterhammen pindakaas

Meal 2:
Water
3xBrood met kip

Meal 3:
Water
3xBrood pindakaas

Meal 4:
Rijst met evt eiwit shake
5 biergist pillen

Meal 5:
1 cap omega, 5 pillen biergist
Avond eten

- Trainen

Meal 6:
Rijst icm met kip
Melk / Chocomelk

Meal 7
500gram kwark
Ik ga denk morgen wel even havermout/brinta kopen. Gewoon nog keer proberen, is inderdaad wel beter. Dan kan ik deze vervangen met maaltijd 2 of 3. Thanks iig!

Laatst bewerkt:
Dat ziet er inderdaad al een stuk beter uit.

Weet niet wat voor whey je hebt maar als je whey perfection/delicious hebt moet je zoiets proberen:

- 100 á 150 gram havermout
- 40 gram whey
- fruit(bijvoorbeeld banaan)

Is echt lekker altijd, en veel kcals. Eventueel melk toevoegen, maar met water is het ook gewoon nice.

• #1.073
Heb whey perfection.

Die combinatie al keer eerder geprobeerd, maar zal het voor de gein nog wel keer proberen. Is toch wel goed spul, en makkelijk te drinken.

Zolang ik niet heel de keuken onder kots, no pain no gain!

Dat ziet er inderdaad al een stuk beter uit.

Weet niet wat voor whey je hebt maar als je whey perfection/delicious hebt moet je zoiets proberen:

- 100 á 150 gram havermout
- 40 gram whey
- fruit(bijvoorbeeld banaan)

Is echt lekker altijd, en veel kcals. Eventueel melk toevoegen, maar met water is het ook gewoon nice.

met hoeveel ml melk doe je dat? En dan in een shaker ofzo?

• #1.078
bij mij word het hard :dunno: doe meestal 100 g en dan vul ik mn shakebeker helemaal vol maar helaas

Ik heb fijngemalen havermout, dat drink makkelijk weg en kan zonder blender.

Dit is mijn ontbijt
500-700ml water
150 gr havermout
40gr whey
2 eieren
1 stuk fruit

misschien wat voor jou? ze verkopen fijngemalen oats bij powersupplements trouwens.

Terug
Naar boven