Fitness Seller

Dennisik, road to 95kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.081
Ik ga morgen even langs de ah, even kijken of ze daar fijngemalen oats hebben. Meteen even wat kip kopen voor na de training.

• #1.083
Heb havermout gekocht, eerst in de blender gegooid om het fijn te maken. Daarna water erbij, shaken en op drinken. Kon me glas wel op drinken, maar het wou heel graag weer eruit.Totaal niet te zuipen dit, meteen het pak weggegooid, heb quack nog. Kijken of ik dit ergens leuk kan 'verstoppen' al is dat moeilijk met 100gram.

Hou iig nu het voedingsschema aan, wat ik hierboven heb gepost.

Ben paar kilo afgevallen. Zit nu rond de 83kg, iets droger geworden.
(Al heb ik nog steeds een 'buikje' waardoor onderste abs niet goed zichtbaar zijn bij aanspannen)
Heb iig nog 4 maanden voordat ik het juni is, ga deze 2 maanden bulken. Wie weet voor de zomer wat cardio doen, kijken wat dat doet.

Maar die week rust ben ik nu wel zat. Deze week nog even 2 daagjes paar spiergroepen trainen. Dan vanaf maandag weer beginnen met het nieuwe schema.

---------- Toegevoegd om 17:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------

Laat even weten of ze die gemalen oats daar hebben

Hebben ze niet, zag bij de Ah maar 2 pakken.

1 van quack was 40 cent ongeveer
1 van de euro shopper was 88 cent.

Eetschema
Meal 1 (Ontbijt) -
2 caps omega 3
5 pillen biergist
0,5l melk icm met 30gram whey perfection
2 boterhammen pindakaas

Meal 2:
Water
3xBrood met kip

Meal 3:
0,5l melk
3xBrood pindakaas

Meal 4:
Rijst met evt eiwit shake
5 biergist pillen

Meal 5:
1 cap omega, 5 pillen biergist
Avond eten

- Trainen

Meal 6:
Rijst icm met kip
Melk / Chocomelk

Meal 7
500gram kwark
Ga even uitrekenen wat dit aan voedingswaarden is.

Laatst bewerkt:
lol je bent zwaarder maar ik eet meer :fuu: dat word keihard cutten later zeg

• #1.085
lol je bent zwaarder maar ik eet meer :fuu: dat word keihard cutten later zeg

Ach gewicht zegt vrij weinig. Ben mss 82kg, maar zoveel stelt dat niet voor.

Alles koud, na week niet trainen:
Armen zijn slechts 36.5cm :sad:
Benen 62cm
kuiten 37cm

Ach heb nog 4 maandjes, beter zijn ze dan 40cm!

Ga jou ook volgen. Ambitieuze doelen voor de komende tijd, succes!:D

• #1.087
Ga jou ook volgen. Ambitieuze doelen voor de komende tijd, succes!:D

Haha, we gaan het zien wat ik er van waar maak. Thanks!

Dit ziet er beter uit als voedingsschema:
Cal 3770
Kh 492 gram
Eiwit 264 gram
Vet 87,7 gram

Neem nu:
Creatine mono, Omega 3, Biergist

Zie bijlage.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Lekker hoog in carbs! Maar say whut allemaal mensen hier die 150g havermout ontbijten..kom ik aan met mijn 60g brinta..

Lekker hoog in carbs! Maar say whut allemaal mensen hier die 150g havermout ontbijten..kom ik aan met mijn 60g brinta..

brinta eet anders dan oats.

brinta "los" je op in melk/water. oats nemen hooguit wat melk/water op en worden wat zachter. beide een heel andere textuur.

• #1.091
Havermout laat ik aan jullie over, ik hou het wel bij mijn bammetjes met pindakaas.

Schouders, Triceps

MP (Seated Smith)
8x7,5kg
8x27,5kg
8x47,5kg
8x60kg
5x70kg

Nog wat front raises, cable side raises en facepulls.

CGBP
8x20kg
8x40kg
8x60kg
7x75kg vpr

Nog skullcrusher, en cable pushdown.

Opzich geen verkeerde training.

CGBP is een leuk gewicht bro! MP gaat ook lekker, hoe zwaar reken je de stang?

Lekkere MP's! En de smith stang is gewoon 20kg toch?

• #1.094
CGBP is een leuk gewicht bro! MP gaat ook lekker, hoe zwaar reken je de stang?
Lekkere MP's! En de smith stang is gewoon 20kg toch?

Ik reken de stang 7,5kg.

Kreeg vorige keer een leuk verhaal. Over contragewichten oid, dat als er geen gewichten op de stang zit dat hij dan niks weegt. En als je er gewichten op doet dat hij dan oppeens 7,5kg weegt. Terwijl hij wel naar beneden valt als je hem loslaat. Klopt niet met wat hij zegt als hij niks weegt, dan zou hij stil moeten blijven hangen. Was er 30 min in discussie met me trainingsmaat om te kijken of er logica in ze verhaal zit. Kwam iig op de conclusie, dat je nog steeds kracht nodig hebt om de stang naar boven te doen (Ex gewichten) oftewel ik reken er 7,5kg voor wat elke smith weegt ongeveer.

Laatst bewerkt:
Vind je het gek dat het niet te zuipen is, je moet er ook whey en een banaan door gooien.

• #1.096
Vind je het gek dat het niet te zuipen is, je moet er ook whey en een banaan door gooien.

Hehe, vorige keer al geprobeerd. Dacht probeer het even door fijn te malen, kijken of dat veel verschil maakt. Geen verschil. Hou het wel bij de rijst en kip, vind dat prima. Zolang het lukt om het allemaal binnen te krijgen zie ik geen probleem.

Hehe, vorige keer al geprobeerd. Dacht probeer het even door fijn te malen, kijken of dat veel verschil maakt. Geen verschil. Hou het wel bij de rijst en kip, vind dat prima. Zolang het lukt om het allemaal binnen te krijgen zie ik geen probleem.
Nee oke, alleen je zou het weer opnieuw proberen en gaat het ook kopen en vervolgens probeer je het alleen met water. Niet zo gek dat je het dan gelijk weer weg dondert.

• #1.098
Nee oke, alleen je zou het weer opnieuw proberen en gaat het ook kopen en vervolgens probeer je het alleen met water. Niet zo gek dat je het dan gelijk weer weg dondert.

Ach heb nog een pak staan ;)

Heb de quack staan, meen me te herinneren dat die wat fijner is. Morgen nog even mee kloten.

Flinke MP kerel!

En wat betreft die havermout, dat krijg ik ook niet naa binnen, maar brinta +melk + whey, dat gaat er elke ochtend met gemak in, jammie!

Terug
Naar boven