Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga morgen even langs de ah, even kijken of ze daar fijngemalen oats hebben. Meteen even wat kip kopen voor na de training.
lol je bent zwaarder maar ik eet meerdat word keihard cutten later zeg

Ga jou ook volgen. Ambitieuze doelen voor de komende tijd, succes!![]()
Lekker hoog in carbs! Maar say whut allemaal mensen hier die 150g havermout ontbijten..kom ik aan met mijn 60g brinta..
Lekker hoog in carbs! Maar say whut allemaal mensen hier die 150g havermout ontbijten..kom ik aan met mijn 60g brinta..
. Maar 150 gram, je moet 't maar weg krijgen!CGBP is een leuk gewicht bro! MP gaat ook lekker, hoe zwaar reken je de stang?
Lekkere MP's! En de smith stang is gewoon 20kg toch?
Vind je het gek dat het niet te zuipen is, je moet er ook whey en een banaan door gooien.
Nee oke, alleen je zou het weer opnieuw proberen en gaat het ook kopen en vervolgens probeer je het alleen met water. Niet zo gek dat je het dan gelijk weer weg dondert.Hehe, vorige keer al geprobeerd. Dacht probeer het even door fijn te malen, kijken of dat veel verschil maakt. Geen verschil. Hou het wel bij de rijst en kip, vind dat prima. Zolang het lukt om het allemaal binnen te krijgen zie ik geen probleem.
Nee oke, alleen je zou het weer opnieuw proberen en gaat het ook kopen en vervolgens probeer je het alleen met water. Niet zo gek dat je het dan gelijk weer weg dondert.