Fitness Seller

Dennisik, road to 95kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
Flinke MP kerel!

En wat betreft die havermout, dat krijg ik ook niet naa binnen, maar brinta +melk + whey, dat gaat er elke ochtend met gemak in, jammie!

Thanks!
Brinta ook keer geprobeerd, nee dat is ook niet voor mij bestemd zo te zien.

Wel gezien, maar zal denk het zelfde smaken als de havermout die ik nu heb gekocht. Zou het beetje zonde vinden om dan 17 euro weg te gooien.

Kijk het nog even aan met deze havermout anders jammer dan, en hou ik het lekker zo. Het is de afgelopen 3 jaar ook goed gegaan zonder, dus zie er geen problemen in.

haha ik heb hetzelfde probleem dennis, havermout / brinta, allemaal smerig. Die oats smaken precies hetzelfde als je zelf havermout / brinta maalt. heeft niet echt zin dus.

All-bran gaan eten man, gruwelijk ontbijt product.

ik meng choco whey en dan smaakt het lekker enige minpunt is dat brinta echt dik word en dan kan ik het niet drinken op school.

zelfde probleem. brinta vind ik maar niks, maar toch af en toe naar binnen werken (met tegenzin)

ik heb hier zover ik weet geen aldi, maar dan denk ik dat het bijv bij de lidl ook te halen is neem ik aan. dus zal ff kijken (bedankt voor de tip)

ik heb hier zover ik weet geen aldi, maar dan denk ik dat het bijv bij de lidl ook te halen is neem ik aan. dus zal ff kijken (bedankt voor de tip)

Die van de lidl ken ik niet
Maar dit is die van de aldi
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:39 ----------

en hier kan je zien of er een bij je in de buurt zit

• #1.108
Een ekte havermout rel in me log, nice!

Dernet even getraind. Rug & Kuiten.

Was gewoon bagger, motivatie en energie was gewoon weg.

Kip is weer in de aanbieding, maandag 2 kilo inslaan. Dan is vakantie weer voorbij, yes! Dan heb ik structuur, en kan ik weer knallen.

Die van de lidl ken ik niet
Maar dit is die van de aldi

---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:39 ----------

en hier kan je zien of er een bij je in de buurt zit

haha ik zie gewoon dat ik vlak bij een aldi woon waar ik nieteens van wist. dankje !

en @ Dennis de blikjes tonijn zijn ook in de aanbieding bij de AH !

Een ekte havermout rel in me log, nice!

Dernet even getraind. Rug & Kuiten.

Was gewoon bagger, motivatie en energie was gewoon weg.

Kip is weer in de aanbieding, maandag 2 kilo inslaan. Dan is vakantie weer voorbij, yes! Dan heb ik structuur, en kan ik weer knallen.

waar en hoeduur?

waar halen jullie je kipfilet? ik vertrouw ah etc niet en koop het gewoon bij de slager.
1 kilo voor 5 euro.

skirre boys, 16 euro voor 5 kg fijngemalen oats bij B&F Shop.

• #1.116

Bij de plus, 4,49 per kilo

waar halen jullie je kipfilet? ik vertrouw ah etc niet en koop het gewoon bij de slager.
1 kilo voor 5 euro.

Dat is best goedkoop voor de slager. Hoezo vertrouw je het niet bij de Ah?

.
Geen probleem :)

En ja je moet wel een beetje redelijke kip halen. Die van de AH is wel oke vind ik.
slager natuurlijk het beste ;)

Hoezo is slager de beste? Alleen omdat het daar in minder grote hoeveelheden is?

Dat is niet duur, AH is €6,- ofzo. Misschien ook maar eens langs de slager!
Dennis, trainingen zijn het vermelden niet waard dus :o ?

Nope, training van vrijdag was niet de moeite waard
3x140kg deadlift, en toen had ik geen zin meer :o

bij de slager is het niet volgespoten met water wat ze bij de supermarkt nog wel eens doen :S
en smaak / kwaliteit etc

• #1.119
bij de slager is het niet volgespoten met water wat ze bij de supermarkt nog wel eens doen :S
en smaak / kwaliteit etc

Mwah, vraag het me af. Zoveel water komt er niet vanaf, als ik het klaarmaak.

En volgens mij heeft de Ah alleen de 'biologische' versie. Weet niet of dat wat veel beter is, maar het staat leuk.

Is denk meer een vertrouwenskwestie, ipv van harde feiten. Alleen omdat de slager om de hoek je een 'directere' relatie mee hebt dan met de ah.

Terug
Naar boven