Fitness Seller

Dennisik, road to 95kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.125
Zo vanmiddag 3 kilo kip ingeslagen, eten gaat goed. Nu gainen!

Borst, Biceps

Incline benchpress
8x20kg
8x40kg
8x60kg
5x75kg

Decline Dumbbell press
8x26kg
8x30kg
8x34kg
5x38kg

Benchpress
8x50kg
8x70kg

3x3x85kg

Fly's
8x13kg
8x16kg
7x20kg

Nog 3 oefeningen buik.

Note: Benchpress was telkens bezet, dus moest hem pas na 2 andere oefeningen doen. Was zwaar, maar ging opzich wel de benchpress. Incline viel tegen, rest ging opzich wel.

Neem nu ook omega-3, de t*fus wat laat je daar visboeren van. In de ochtend geen last van gehad, maar tijdens de training. Damn, dat stinkt. Even aankijken anders slik ik ze op andere tijdstippen.

Laatst bewerkt:
Nice nice niceee! En jummie, heb vandaag ook weer kip klaar gemaakt. Ik blijf 't zelf toch een heerlijke lunch vinden :D:D.

Mooie gewichten verplaatst Dennis!:D

Nog niet begonnen met je 3x3 ofzo?

• #1.129
Nice nice niceee! En jummie, heb vandaag ook weer kip klaar gemaakt. Ik blijf 't zelf toch een heerlijke lunch vinden :D:D.

Haha, ja op brood is inderdaad ook heerlijk! Heb het verdeeld in 200gram per dag, in de middag kip op brood, en na de training ervan genieten.

Mooie gewichten verplaatst Dennis!:D

Thanks!

Nog niet begonnen met je 3x3 ofzo?

Nu wel :)

Huh bedoel je dat die 3x3 op de bench bij je 3x3 schema hoort?

• #1.133
Ik begrijp niet waarom je die 3x3 niet aan het begin van je training doet?

Omdat ik die 3x3 ga toepassen op mijn bench. Maar aangezien deze tot 2x toe was bezet (Beide bankjes) heb ik een andere oefening gedaan in plaats van wachten.

Volgende keer begin ik gewoon met bench, en 3x3 :)

Omdat ik die 3x3 ga toepassen op mijn bench. Maar aangezien deze tot 2x toe was bezet (Beide bankjes) heb ik een andere oefening gedaan in plaats van wachten.

Volgende keer begin ik gewoon met bench, en 3x3 :)

Oh oke, nu snap ik de reden. Ik dacht al dat je het niet goed begrepen had ofzo;)

Is die incline gewoon zwaar gepakt of rustig aan gedaan? Groot verschil met je bench press. Rest ziet er goed uit!

Ik neem zelf mn Visolie voor het slapen icm caseïne, just saying.

Prima training, wel ff k*t dat je op de bench moest wachten.

• #1.138
Ik neem zelf mn Visolie voor het slapen icm caseïne, just saying.

Prima training, wel ff k*t dat je op de bench moest wachten.

Dat is ook een mooie tijdstip ja. Hoeveel caps neem je per dag?

Ach zo erg vond ik het niet dat ik moest wachten. Was alleen wat minder dat de incline zo slecht ging, en weer net geen pr op de dumbbells. Maar ach, volgende week nieuwe kansen.

Dat is ook een mooie tijdstip ja. Hoeveel caps neem je per dag?

Ach zo erg vond ik het niet dat ik moest wachten. Was alleen wat minder dat de incline zo slecht ging, en weer net geen pr op de dumbbells. Maar ach, volgende week nieuwe kansen.
Goeie instelling, volgende week lukt t gewoon.

En ik neem er 3. Alle drie voor het slapen gaan. Geen idee waarom 3, maar is nu eenmaal zo.:o

Dat of ik mix wat lijnzaadolie door mn caseine shake.. maar daar wordt je niet blij van:p

• #1.140
Goeie instelling, volgende week lukt t gewoon.

En ik neem er 3. Alle drie voor het slapen gaan. Geen idee waarom 3, maar is nu eenmaal zo.:o

Dat of ik mix wat lijnzaadolie door mn caseine shake.. maar daar wordt je niet blij van:p

Sowieso lukt het volgende week!

Haha, na wat onderzoek gister kwam ik op de magische dosering van 4 caps per dag. Heb ze van NOW Foods BF. Zal het de komende dagen even aankijken, anders neem ik ze inderdaad voor het slapen. Bedankt voor de tip! :)

Terug
Naar boven