MuscleMeat

Dennisik, road to 95kg

Nou dat valt reuze mee.

Had net nog wel een mooie opmerking tijdens het avond eten.

Moeders: Dennis kunnen jouw armen groter worden.
Ik: Huh, wat bedoel je?
Moeders: Ja kunnen ze groter worden in omtrek?
Ik: Ja tuurlijk, hoezo vind je ze groot dan.
Moeders: Ja vind ze wel groot.
Ik: Oh oke dankje
Vaders: Tuurlijk kunnen ze groter worden, naast arnold is hij een mietje

Vaders: :trollface:
:popcorn:

Log is leuk om te volgen. Ik was vroeger zelf ook heel mager (alhoewel 62,5 kg bij 1,88m) maar goed, altijd leuk om zulke vooruitgang te zien. Las overigens in het ohoh cherso topic dacht ik dat je weleens in de bogaard kwam dus ik ga er vanuit dat je daar ook in de buurt woont. Welke sportschool train je?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.163
Log is leuk om te volgen. Ik was vroeger zelf ook heel mager (alhoewel 62,5 kg bij 1,88m) maar goed, altijd leuk om zulke vooruitgang te zien. Las overigens in het ohoh cherso topic dacht ik dat je weleens in de bogaard kwam dus ik ga er vanuit dat je daar ook in de buurt woont. Welke sportschool train je?

Thanks! Mede door me diabetes was ik echt uber mager. Het kan nu niet groot genoeg worden!

Laatst bewerkt:
Zo, das een vlotte reactie. Okay dan, want ik dacht als je in Rijswijk trainde, ik heb daar ook weleens een sportschool gezocht maar er is er werkelijk waar geen een waar je fatsoenlijk kan trainen :).

dennis heb je pic's? wil wel zien hoe je ervoor staat grtz

• #1.166
Zo, das een vlotte reactie. Okay dan, want ik dacht als je in Rijswijk trainde, ik heb daar ook weleens een sportschool gezocht maar er is er werkelijk waar geen een waar je fatsoenlijk kan trainen :).

Dagje vrij vandaar. Dus beetje surfen op die interwebs.
Wel aardig wat collega's trainen in rijswijk. Nog weinig echt goeie sportscholen gehoord.

dennis heb je pic's? wil wel zien hoe je ervoor staat grtz

Nope, verschil is nog te klein met de vorige pics die ik nam. Was toen 79kg, nu 84kg ongeveer. Eerst wat minder bf, en paar tintjes extra op me huidskleur dan komen er wel pics.

Laatst bewerkt:
Dagje vrij vandaar. Dus beetje surfen op die interwebs.
Wel aardig wat collega's trainen in rijswijk. Nog weinig echt goeie sportscholen gehoord.

Nope, verschil is nog te klein met de vorige pics die ik nam. Was toen 79kg, nu 84kg ongeveer. Eerst wat minder bf, en paar tintjes extra op me huidskleur dan komen er wel pics.

ga je gewoon zonnen? of melanotan?

Lol mijn armen zijn koud 40 cm en ik kan volgens mij niet strict 5x22 curlen :p

zal ik stiekem foto's maken als die zich omkleedt? al zn dbbvriendjes willen pics zien en dan doet ie zo:whip:

Ik ben voor :)

Komme met die pics jonge, ik ben erg benieuwd hoe jij erbij staat!

• #1.173
Omdat jullie zo lievv zijn. 2 crappy pics met de zelf ontspanner op de desire:

1

BF valt opzich wel mee, is denk wel wat minder dan 12% als ik van me rug mag uitgaan, enige vet wat ik heb zit rond me middel. Woog net 85kg op 184cm, kan ermee door denk ik.

Wat beter kan: Poses, belichting, iets meer wijdte in lats (Pull/Chin up toevoegen). Al komt dat in foto 1 beter tot ze recht, voor de rest groter, sterker worden, en wat bruiner worden.

Laatst bewerkt:
Mooie droge rug :thumbup:

Mooi man! Beetje bulken en je komt er wel ! (net als wat ik wil :D xD)

VET foto's :) Goeie definitie heb je in je rug man. Nou worden we natuurlijk ook allemaal benieuwd naar een latspreadje etc.... :D Vind je pose alleen een beetje raar, je onderarmen mogen wel wat rechterop. Beetje stoer van "kijk mij spieren hebben". Lijkt net alsof je een beetje ineengedoken staat zo. Hoe lang was je ook al weer?

Ik wou op zoek naar een foto waar iemand deed alsof ie een touwtje door zn oren trok maar ik vond deze dus ik dacht ik post die :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #1.178

Thanks!

Mooi man! Beetje bulken en je komt er wel ! (net als wat ik wil :D xD)

Ik zat de afgelopen 2 maanden in de bulk. Circa 4000cal per dag, als het niet meer is. Enige vet wat ik krijg gaat beetje rond me middel zitten, zo te zien valt rest reuze mee.

VET foto's :) Goeie definitie heb je in je rug man. Nou worden we natuurlijk ook allemaal benieuwd naar een latspreadje etc.... :D Vind je pose alleen een beetje raar, je onderarmen mogen wel wat rechterop. Beetje stoer van "kijk mij spieren hebben". Lijkt net alsof je een beetje ineengedoken staat zo. Hoe lang was je ook al weer?

Latspread wacht ik nog even, eerst wat betere v shape krijgen. Pose is niet optimaal nee, kan nog veel beter. Zo ook belichting, camera en dergelijke. Ik ben 184cm

Die komen een andere keer.

Valt me tegen man. Maarja je komt van ver dus.

Terug
Naar boven