Twisters
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 64
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De pics vallen me tegen, althans in vergelijking met je krachtstats.Wat valt tegen?
Vond het zelf wel meevallen moet ik zeggen, had het erger verwacht.
Ik heb alleen vergelijkingsmateriaal uit je beginpost, maar ik vind het goed man. Foto's kwaliteit niet super, maar definitie is nice! Ik denk dat hogere kwaliteit veel positiever beeld geeft ook!
De pics vallen me tegen, althans in vergelijking met je krachtstats.

Elk setje telkens net niet. Net geen 5 reps, net geen 8 reps maar 7
MP voelde heel zwaar aan. Vorige keer deed wel iets meer.
Het gaat er bij trainen ook neit om dat je het maximale uit jezelf haalt. Gaat erom dat alle trainingen tezamen een groter doel bereiken.probeer het eens andersom. een wereld zal voor je open gaan. als je je focust op van te voren afgesproken reps haal je nooit het maximale uit je zelf.
probeer het eens andersom. een wereld zal voor je open gaan. als je je focust op van te voren afgesproken reps haal je nooit het maximale uit je zelf.
Stukje tekst is niett echt nodig. MM wil alleen maar zeggen dat je je concentreert op de spier die je probeert te trainen, dus focust op het aanspannen van die spier en het voelen ervan. Snapt u?ik vind die MP behoorlijk netjes hoor!
Tymen heb je ook een stukje tekst over die MM? lees er veel van, maar nooit echt dat k weet wat het precies is
hmm, en het doel daarvan is dat je die spier dan extra stimuleert ofzo?Stukje tekst is niett echt nodig. MM wil alleen maar zeggen dat je je concentreert op de spier die je probeert te trainen, dus focust op het aanspannen van die spier en het voelen ervan. Snapt u?
Het gaat er bij trainen ook neit om dat je het maximale uit jezelf haalt. Gaat erom dat alle trainingen tezamen een groter doel bereiken.
Edit: geen slechte WO dennis!
Bewijs?
Paar keer dat MMC geprobeerd, ik kan gewoon niet denken aan de spiergroep waarmee ik bezig ben. Enige waar ik aan denk is, moet er 5 halen en niet minder.
Het gaat er bij trainen ook neit om dat je het maximale uit jezelf haalt. Gaat erom dat alle trainingen tezamen een groter doel bereiken.
Edit: geen slechte WO dennis!
ik vind die MP behoorlijk netjes hoor!
Tymen heb je ook een stukje tekst over die MM? lees er veel van, maar nooit echt dat k weet wat het precies is
heb je een punt maar om dat doel te bereiken zul je wel hard en effectief moeten trainen.
mijn ervaring. als jij bij wijze van spreken 8 reps moet halen dan focus je je op die 8 reps en niet op 9, 10 of zelfs meer reps die wellicht haalbaar zijn. mij begrenst het. ik kan helaas niet in je kop kijken hoe dat bij jou gaat. ik merk zelf dat ik neem lift als ik een goede mmc heb.
het is slechts advies, wat je ermee doet moet je zelf weten. probeer je alleen te helpen.

hmm, en het doel daarvan is dat je die spier dan extra stimuleert ofzo?
Klopt, maar dat hoeft niet te betekenen dat je tot spierfalen hoeft te gaan. Ik heb een paar weken geleden nog 6x5 met 175 kg oid gedeadlift.heb je een punt maar om dat doel te bereiken zul je wel hard en effectief moeten trainen.
maar was niet tot failure.
)naja, MM connection beschouw ik bij veel oefeningen als vanzelfspreken. als je biceps curls doet en je voel het in je schouder dan gaat er iets mis. Maar ik richt me niet zozeer op het voelen van een harde contractie oid, bij sets van 6-8 op een iso oefening voel ik niet snel een harde contractie, maar de volgende dag wel goede spierpijn.hmm, en het doel daarvan is dat je die spier dan extra stimuleert ofzo?
Bankdrukken doe je voor kracht en niet zozeer voor massa in je borst, het is ook niet echt een borstoefening( contrary to popular belief, ik weet het ).je gebruikt je gedachte om bijv. met bankdrukken zoveel mogelijk je pecs te gebruiken ipv je triceps die natuurlijk ook meehelpen. zo probeer je zo effectief mogelijk de gewenste spier te 'slopen'.

Klopt, maar dat hoeft niet te betekenen dat je tot spierfalen hoeft te gaan. Ik heb een paar weken geleden nog 6x5 met 175 kg oid gedeadlift.
Geloof me, dat suckt ass en is zwaarmaar was niet tot failure.
Was desondanks effectief, met die methode 20kg op mn deadlift kunnen plakken en zo een 50kg op mn squat( en das veel)
naja, MM connection beschouw ik bij veel oefeningen als vanzelfspreken. als je biceps curls doet en je voel het in je schouder dan gaat er iets mis. Maar ik richt me niet zozeer op het voelen van een harde contractie oid, bij sets van 6-8 op een iso oefening voel ik niet snel een harde contractie, maar de volgende dag wel goede spierpijn.
Bankdrukken doe je voor kracht en niet zozeer voor massa in je borst, het is ook niet echt een borstoefening( contrary to popular belief, ik weet het ).
En spieren slopen vind ik al helemaal een rare kreet als je bezig bent met spiermassa bouwen![]()

ik vind het vreemd dat mmc voor mij wel duidelijke voordelen heeft en bij jullie niet
bron dat banken niet voor massa zou zijn? waarom zou een specifieke beweging gericht moeten zijn op kracht?
het 'slopen' was gericht op hypertrophy.