Ice leovince
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee man, heb dit jaar al een voertuig getotallossed
Op zo'n racebeest zitten en dan maar 127 mogen (correctie) is niks voor mij. Ga in de auto al veels te hard
![]()
"Je hebt het zelf in de hand. Het is gewoon de ultieme vrijheid om een stukje te toeren.
En het excuus van ik zou mezelf doodrijden op dat ding. Is al vaker langs gekomen"
Nou serieus, elke dag als ik een motor (supersport) zie rijden, dan kijk ik altijd heel overduidelijk naar hem/haar.. zodat hij, wanneer het stoplicht op groen gaat, vol z'n gas opentrekt.. ik krijg dat áltijd kippenvel van me nek helemaal tot in me benen..
de eerste keer dat ik naar de MotoGP ging kwam ik ook bijna klaar..

je lijkt me broer wel, die heeft een honda CB650, ouwe en die speelt ook in een band..Haha, gast ^^ Dat gaat wat worden als je met een chick een motorritje gaat maken
Nee, laat mij maar een beetje cruisen/scheuren op zoiets als het echt moet. Vind ik vetter dan zo'n aziatisch kanon.
[Link niet meer beschikbaar]
Basgitaar..Gheghe, heeft ook wel wat. Maar ik ga liever voor nieuwerwetsWat speelt ie?
Welkom!, het gaat gestaag vooruit. Kan altijd beter natuurlijk
Ik ga me vaders motor terug voeren. Dat is een gsx600f.
Daar ga ik jaartje op rijden, en dan volgend jaar of eind dit jaar een R6![]()

ik rijd een Gazelle Flashdrive met 3 versnellingen. dàs pas genieten![]()

Suzuki oke maar YamaBAH
Ik rij zelf een Kawasaki Ninja Zx6R met Ram air. Dat is pas genieten![]()
Dit rijd pas geil!
[Link niet meer beschikbaar]
hier rijd ik voor de cameramotor![]()
ik rijd een Gazelle Flashdrive met 3 versnellingen. dàs pas genieten![]()