Fitness Seller

Dennisik, road to 95kg

Habba Habba Habba :wanker:

@ motors..

Habba Habba Habba :wanker:

@ avatar..

• Topic Starter Topic Starter
Nou serieus, elke dag als ik een motor (supersport) zie rijden, dan kijk ik altijd heel overduidelijk naar hem/haar.. zodat hij, wanneer het stoplicht op groen gaat, vol z'n gas opentrekt.. ik krijg dat áltijd kippenvel van me nek helemaal tot in me benen..

de eerste keer dat ik naar de MotoGP ging kwam ik ook bijna klaar..

Nou serieus, elke dag als ik een motor (supersport) zie rijden, dan kijk ik altijd heel overduidelijk naar hem/haar.. zodat hij, wanneer het stoplicht op groen gaat, vol z'n gas opentrekt.. ik krijg dat áltijd kippenvel van me nek helemaal tot in me benen..

de eerste keer dat ik naar de MotoGP ging kwam ik ook bijna klaar..

:roflol:

Klopt, als je wat hoort in de achtergrond. Rijd ik wat langzamer even kijken wat het is, en als die voor het stoplicht staat extra langzaam fietsen in de hoop dat ie er als een gek vandoor gaat :D

Af en toe als je dat geluid hoort van sommige motors, denk ik bij mezelf. Later als ik groot ben dan rij ik daar ook.

Haha, gast ^^ Dat gaat wat worden als je met een chick een motorritje gaat maken :roflol:

Nee, laat mij maar een beetje cruisen/scheuren op zoiets als het echt moet. Vind ik vetter dan zo'n aziatisch kanon.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha, gast ^^ Dat gaat wat worden als je met een chick een motorritje gaat maken :roflol:

Nee, laat mij maar een beetje cruisen/scheuren op zoiets als het echt moet. Vind ik vetter dan zo'n aziatisch kanon.

[Link niet meer beschikbaar]
je lijkt me broer wel, die heeft een honda CB650, ouwe en die speelt ook in een band..

Gheghe, heeft ook wel wat. Maar ik ga liever voor nieuwerwets ;) Wat speelt ie?

Ook basgitaar!? Tsja, voor school meestal jazz of iets in die geest (nijgt soms naar poppy dingen). Met mn band vooral groovende/rockende shit. cd is bijna af, verwacht binnenkort wel eens wat te kunnen showen.

Van BB -> Motors -> Muziek :roflol:

Gheghe, tis ook net een avond in de kroeg hier :)

oh ik wist niet dat ik op het dutch motor forum zat :rolleyes:

ON TOPIC:

nette squats gozer :)

Welkom!, het gaat gestaag vooruit. Kan altijd beter natuurlijk :D

Ik ga me vaders motor terug voeren. Dat is een gsx600f.
Daar ga ik jaartje op rijden, en dan volgend jaar of eind dit jaar een R6 :D

Suzuki oke maar YamaBAH:D

Ik rij zelf een Kawasaki Ninja Zx6R met Ram air. Dat is pas genieten:D

ik rijd een Gazelle Flashdrive met 3 versnellingen. dàs pas genieten :D

Suzuki oke maar YamaBAH:D

Ik rij zelf een Kawasaki Ninja Zx6R met Ram air. Dat is pas genieten:D

Dit rijd pas geil! :D

[Link niet meer beschikbaar]

hier rijd ik voor de cameramotor :D

Zijn beide ****ing brute motors!, Mooie filmpje man ziet er strak uit.

Vaders ziet er toch maar vanaf om die suzuki terug te voeren, aangezien hij verhalen hoort van mensen over dit dat zus zo. Maar goed dat ie dat nooit over bb heeft gezegt.

Nu dus half jaartje sparen en dan me eigen kopen.

---------- Toegevoegd om 18:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:40 ----------

ik rijd een Gazelle Flashdrive met 3 versnellingen. dàs pas genieten :D

Ik rij nu een gazelle met 7 versnellingen en schijf remmen!

toe maar!

doe je ook nog aan bodybuilding?

Terug
Naar boven