MuscleMeat

Dennisik, road to 95kg

Mooie training ouwe. Knakenzooi dat er zo weinig plek is bij fpa inderdaad.

Edit: wacht ff, jij trainde helemaal niet in A'foort? :P

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.242
Mooie training ouwe. Knakenzooi dat er zo weinig plek is bij fpa inderdaad. Hoorde trouwens dat er 2 april misschien een xxl-seminar komt, ben je ook van de partij?

Dat zei jij ja, ik denk dat je de verkeerde voor je hebt? :p

Edit: Niet eens in de buurt nee

Ja in de war met Geddie, my bad :P

lekkere training toch?:D

wat wil je met 3x3 bereiken? je gaat toch voor massa

• #1.246
Lekkere training hoor!

Yo dennis, jij had toch ook die visolie caps van nowfood? Gewoon 3 per dag nemen toch?

• #1.252
Yo dennis, jij had toch ook die visolie caps van nowfood? Gewoon 3 per dag nemen toch?

Neem er 4 per dag.

Had even gekeken hoeveel erin zat, en dat even vergeleken bij andere supp leveranciers. Daar raden ze 4 tot 6 caps per dag aan voor spieropbouw.

Omgerekend was dat voor now foods 2x2,4.

Oftewel ik neem er 4 per dag ;)

Oke

• #1.255
goedepost :)

:jk: wil zelf ook aan de visoli alleen ik vraag me af of het echt het geld waard is ....

Mwah, als ik er niks van merk neem ik het ook niet meer. Voor die 9 euro wil ik het wel een keer proberen, zo te lezen nemen aardig wat mensen het.

Ben tot nu toe weinig supps tegen gekomen die hun geld waard zijn. Enige vind ik creatine en whey en dan houd het op.

Mwah, als ik er niks van merk neem ik het ook niet meer. Voor die 9 euro wil ik het wel een keer proberen, zo te lezen nemen aardig wat mensen het.

Ben tot nu toe weinig supps tegen gekomen die hun geld waard zijn. Enige vind ik creatine en whey en dan houd het op.

dan ga je naar de aas vriend :)

goedepost :)

:jk: wil zelf ook aan de visoli alleen ik vraag me af of het echt het geld waard is ....
Veel meer viel er niet aan toe te voegen, had er eventueel nog een leuke emoticon bij kunnen plakken maar meer dan dat zat er niet in.

Ik weet niet of visolie echt wat helpt ga als het op is even stoppen en kijken hoe het voelt volgens mij waren gewrichten wat soepeler

Terug
Naar boven