- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie training ouwe. Knakenzooi dat er zo weinig plek is bij fpa inderdaad. Hoorde trouwens dat er 2 april misschien een xxl-seminar komt, ben je ook van de partij?

wat wil je met 3x3 bereiken? je gaat toch voor massa
5 reps begrijp ik wel maar 3 niet echtMijn gedachte is zo:
Kracht > Massa
Als ik in kracht omhoog ga, gaat me bw ook omhoog. High reps vind ik saai om te trainen, kracht gericht vind ik leuker en werkt beter voor mij.
Vorige schema was 3x5, en nu 3x3.
Volgende wordt denk 10-8-6
Yo dennis, jij had toch ook die visolie caps van nowfood? Gewoon 3 per dag nemen toch?

wil zelf ook aan de visoli alleen ik vraag me af of het echt het geld waard is ....goedepost
wil zelf ook aan de visoli alleen ik vraag me af of het echt het geld waard is ....
Mwah, als ik er niks van merk neem ik het ook niet meer. Voor die 9 euro wil ik het wel een keer proberen, zo te lezen nemen aardig wat mensen het.
Ben tot nu toe weinig supps tegen gekomen die hun geld waard zijn. Enige vind ik creatine en whey en dan houd het op.

Veel meer viel er niet aan toe te voegen, had er eventueel nog een leuke emoticon bij kunnen plakken maar meer dan dat zat er niet in.goedepost
wil zelf ook aan de visoli alleen ik vraag me af of het echt het geld waard is ....