AndroidHealthClinic

Dennisik, road to 95kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.281

Ook echt na flat en incline, mafkees :thumbs:

zeer sterk. Vooral paused benchen is echt opperbaas

Thanks gasten!

Je bench is niet impressive als je 3 jaar traint bro... dat moet hoger

Wie zegt dat deze gewichten me max zijn?

Voor de rest is hij nog niet supersterk, maar gezien hoe ik begon niet slecht dacht ik zo. Rest staat in op

huh train jij met gewichten dat je makkelijk aankan dan? hoezo 87 kg als het te licht is???

Mooi man die paused benches! Lekker nog 2 PR's erbij :thumbs:

Nette pr's bro!

Je traint niet drie jaar al serieus toch?

• #1.286
  • #1.287
Benen, Biceps

Squat (Dieper dan parr)
8x20kg
8x50kg
8x90kg
5x120kg
3x3x135kg

Hacked legpress
8x75kg
8x125kg
8x165kg

Lying leg curl

Leg extension
12x35kg
12x45kg
12x60kg

Dumbbell curl
8x14kg
8x16kg
8x19kg
5x22kg

Sitting Incline curl
5x14kg
5x16kg
5x18kg

Nog 2 setjes barbell curl

Note: Squats waren vrij diep, tussen full en parr in. Maar wel zwaar, dat wordt nog wat als ik pas net ben begonnen hiermee.

Nice squats! En wederom heavy curls ;).

Netjes man. Wat vind je fijner: onder par of par?

nette squats!:)

• #1.291
Nice squats! En wederom heavy curls ;).

Thanks, ondanks me ecto armpjes zit er wel een beetje kracht in gelukkig.

Netjes man. Wat vind je fijner: onder par of par?

Par gewoon, zie niet echt de meerwaarde in van een squat onder par. Dan is dat een halve full squat. Al waren de werk setjes ook niet echt super onder par, maar iig gewoon diep parr. Altijd moeilijk uit te leggen zonder film. Ach zolang ze minimaal parr zijn vind ik het prima.

Wel nog 1x100kg gedaan, verkapte fullsquat. Stang lag op de spotters. Dus eronder gekropen, ATTG vanaf de grond een squat. Was wel geinig.

Lekker he die squats op diepte!
Ik heb morgen 3x3x135 op het programma staan!

Flinke DB curl trouwens :p

Mooie squats en curls!

Waarom altijd dat gezeik over je bench kan zwaarder, maar no offence...

Het boeit volgens mij voor een bb'er geen zak hoeveel je bencht, squat en deadlift...en om er dan ook nog een x aantal trainingsjaren aan vast te plakken vind ik all helemaal onzin...

Ja...ik heb een slappe bench voor het aantal jaar dat ik train

:D

Mooie squats en curls!

Het boeit volgens mij voor een bb'er geen zak hoeveel je bencht, squat en deadlift...en om er dan ook nog een x aantal trainingsjaren aan vast te plakken vind ik all helemaal onzin...

Eigenlijk doen die krachtsstats er niet toe. Zo lang je fysiek maar ok is. Daarnaast vind ik ze de bp echt een k*t oefening.:)

• #1.295
Mooie squats en curls!

Ik vind kracht wel degelijk belangrijk, ben daar beter in dan massa gainen.

Maar ach, boeit ook weinig. Bekijk het van de positieve kant, hoe slechter je erin bent. Des te meer kan je er nog mee bereiken ;)

Eigenlijk doen die krachtsstats er niet toe. Zo lang je fysiek maar ok is. Daarnaast vind ik ze de bp echt een k*t oefening.:)

Zie hierboven, ik train nu op kracht. Zal na dit schema op massa trainen
3x3 vs 10-8-6. Kijken welke het beste doet.

Met kracht en massa heb ik nog een lange weg te gaan, we zullen zien hoe het vordert. Vind bp opzich geen k*t oefening, wel fijn opzich. Kracht komt vanzelf wel, bij merendeel van de sporters is bench gewoon een achterliggende oefening. Zie weinig mensen waarbij die voorloopt in verhouding tot squat/deadlift.

Laatst bewerkt:
beest foto´s van je zusje?

nice in de gym zag ik haar, zei toen dat ik jou kende, beetje ping gewisseld enzo

kom wel keetje film kijken

• #1.299
nice in de gym zag ik haar, zei toen dat ik jou kende, beetje ping gewisseld enzo

kom wel keetje film kijken

Nice nice, ze zit nu wel telkens te pingen met een boy die sixpack heeft zei ze. Hij was wel hot.

Zal haar msn, ook even pm'en. Krijg je eiwitshake voor tijdens de film, en bcaa voor na de film.

Terug
Naar boven