Fitness Seller

Dennisik, road to 95kg

Nice deadlift, meerdere sets is inderdaad erg anders.

Die beslissing kunnen we alleen maken met fotos dennis. En een foto van je front is dan wel handig.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.323
Nice deadlift, meerdere sets is inderdaad erg anders.

Die beslissing kunnen we alleen maken met fotos dennis. En een foto van je front is dan wel handig.

:fuu:

Zal wel eerdaags keer kijken of ik een beetje representatieve foto kan maken.

Verkapte MM met de zelfde excuses op de vorige foto. K*t belichting, maar dan hebben jullie iig een idee hoe en wat.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice PR op de BOR!
Wat betreft cutten of bulken; wat ik kan opmaken uit je voorgaande foto's en bovenstaande, is dat je iig droog genoeg bent. Je rug daar kon je elk spiertje op zien iig. Ik zeg door bulken. En anders gooi je er een beetje cardio bij, maar zeker niet minder gaan eten imo..

ziet er goed uit maar relaxt front zou beter zijn imo

• #1.326
Nice PR op de BOR!
Wat betreft cutten of bulken; wat ik kan opmaken uit je voorgaande foto's en bovenstaande, is dat je iig droog genoeg bent. Je rug daar kon je elk spiertje op zien iig. Ik zeg door bulken. En anders gooi je er een beetje cardio bij, maar zeker niet minder gaan eten imo..

Tja dat klopt. Al is het beetje irritant, enige vet wat ik krijg gaat rondom me middel zitten. Meen me te herinneren dat, dat ook door diabetes kan komen (Insulinepiek) ik ga iig zo nog even door met voedingsschema en trainingsschema.

Cardio heeft geen zin als ik aan het bulken ben mbt tot vet verlies. (Toch?)

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

ziet er goed uit maar relaxt front zou beter zijn imo

Je hebt pm.

Goede traps ook!

En natuurlijk dikke geDL' t en prachtige BOR's!:D

3x3 op de DL is het zwaarst he. Dat vind ik ook ;)

Lekkere training, ik zeg bulken. Maar je moet zelf in de spiegel kijken wat je acceptabel vindt. Ik vind het niet erg om op 20% te staan, echter is dat wel mijn max en ben ik nu licht aan het cutten. Maar ik geef dan ook niet zo heel erg om laag vet%.

• #1.329
Goede traps ook!

En natuurlijk dikke geDL' t en prachtige BOR's!:D

Thanks, traps zijn gare spiergroepen. Nog nooit getraind in 3 jaar tijd, maar achter lopen doen ze niet.

3x3 op de DL is het zwaarst he. Dat vind ik ook ;)

Lekkere training, ik zeg bulken. Maar je moet zelf in de spiegel kijken wat je acceptabel vindt. Ik vind het niet erg om op 20% te staan, echter is dat wel mijn max en ben ik nu licht aan het cutten. Maar ik geef dan ook niet zo heel erg om laag vet%.

Volgens mij verstaat mijn lichaam al 4000 cal onder 'clean' bulken. Erg veel vet zet ik niet aan. Vergeleken de 4500cal en 3 liter melk van 2 maanden terug. Hou het nu even zo inderdaad. Dirty bulk staat na de zomer in de planning.

Ja 3x3 is niet licht, maar niet bepaald zwaarder dan de bench of squat. Kijken of het ook nog wat oplevert.

Thanks, traps zijn gare spiergroepen. Nog nooit getraind in 3 jaar tijd, maar achter lopen doen ze niet.

Volgens mij verstaat mijn lichaam al 4000 cal onder 'clean' bulken. Erg veel vet zet ik niet aan. Vergeleken de 4500cal en 3 liter melk van 2 maanden terug. Hou het nu even zo inderdaad. Dirty bulk staat na de zomer in de planning.

Ja 3x3 is niet licht, maar niet bepaald zwaarder dan de bench of squat. Kijken of het ook nog wat oplevert.

Haha ik bulk op 3200kcal al :o
Cut nu op rustdagen met 2250kcal :(

• #1.332
Doe je dan wel side raises en/of upright rows? Want daar pakken veel ze onbewust mee!:o

Upright rows, in de vorige gym die ik die altijd wel. Hier niet, maar dan pak ik side raises wel. Ik zal ze inderdaad wel daarmee meepakken, ze groeien niet door niks te doen.

Ik zou zeker bulken als ik jou was. Ook na t zien van die andere fotos, Doe droogtrainen maar volgend jaar zomer.

• #1.334
Ik zou zeker bulken als ik jou was. Ook na t zien van die andere fotos, Doe droogtrainen maar volgend jaar zomer.

Ik ga nog even door op huidige schema ja.

Komt neer op circa 3900 cal, 498kh, 243ei, 99vet

Verhouding van 52/25/23

Goede keuze!

Is wel leuk om te zien, jij als ecto zit qua verhoudingen heel anders dan ik als endo (halve endo dan)

Ben benieuwd hoe het uitpakt man!

• #1.337
Laatst bewerkt:
Massa of droog fysiek, welke zouden jullie kiezen?

Met mijn lijf droog fysiek omdat ik dat lastiger vind om te krijgen dan gains.

Doe je dan wel side raises en/of upright rows? Want daar pakken veel ze onbewust mee!:o

Kuchdeadliftskuch :D

Vind je zeker niet vet Dennis!

---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:52 ----------

Heb je een site waar je kan zien of je ect meso of dat andere bent?:P

Je hebt een mooi lijstje eigenschappen in BFFM maar je bent niet of ecto of meso of endo. Ik heb voornamelijk endo eigenschappen maar ook wat ectoness/mesoness.

Terug
Naar boven