Roth
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 748
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Foto ziet er wel bruut uit, maar geeft met al die schaduw wel een verkapt beeld. Ben benieuwd naar goede foto's!
Dan maak je van de zomer ook geen foto's...want dan vind je het waarschijnlijk..ook niet naar wensKlopt, op de foto's lijk ik getinter dan dat ik ben. Voor de rest geeft het wel een redelijk beeld hoe ik er nu bij sta.
Deftige foto's heb ik eigenlijk nog nooit gemaakt. Komen voor de zomer, wanneer alles beetje naar wens is.

Dan maak je van de zomer ook geen foto's...want dan vind je het waarschijnlijk..ook niet naar wens![]()

Mwoa is gewoon een feit. Syndroom waar iedere serieuze bb'er mee kampt, 't is nooit goed!
![]()

Ga deze week nog naar lab om bloed af te laten nemen, bloedwaardes wil ik weten. Na vrijdag ook even bellen dat ik liefst zo snel mogelijk afspraak wil. Wil toch bepaalde zaken weten betreft deze sport en diabetes. Vooral de vraag of ik insuline pieken, kan vermijden.Voelde die 3x3x90 nog makkelijk aan of was het al zwaar?
edit: Oh je deed de bench paused, dan is het netjes man!
Balen van je gezondheid, nog specifieke dingen gehoord waarom je zo baalt?
Flinke bench pik!
wat wil je vragen?Thanks heren!
Nee, heb niks gehoord. Gezondheid gaat in dat opzicht gewoon goed. Maar wil toch wel eea bespreken betreft, bulken, cutten, insuline piek, hypo's, hyper, evt kuren.
Bloedwaardes ben ik ook wel benieuwd naar. Wanneer ik in het ziekenhuis ben hopelijk dinsdag of woensdag loop ik gewoon langs. Maakt me niet echt uit met wie ik praat, als ik maar beetje duidelijkheid krijg.
Meeste wat me gewoon dwars zit is vet rondom me middel, wat 90% kans te verwijten valt aan insuline pieken. (Denk ik) Gezien vet percentage rondom rug, schouders, onder armen. Staat dat niet in vergelijkingen met wat ik rondom me middel heb. Had paar dagen terug foto gemaakt, bovenste blokken zie je netjes zitten. Maar daarna zie je buik vet zitten.