- Waardering
- 1.623
Ben benieuwd inderdaad.
Denk dat een goeie warming up echt wel wat pijntjes weg kan nemen, of iig minder pijn laat doen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat is hardloppen
Denk niet dat je een duursport kan vergelijken met een kracht sport.
hoe laag gaan jullie bij squats btw? eerst ging ik tot midden met 100 kg en nu helemaal omlaag.
helemaal omlaag = beter voor spieren keihard aan te pakken maar denk slecht voor je knieen
Interpretation of these results should be done with caution as
there are many other variables involved in the squat exercise
In this study, the researchers found glute activation during full squats to be greater
than twice that of partial squats (35.4% compared to 16.9%), hamstring activation to be similar, while
quadriceps activation dominated during the partial squats only. Understanding that the glutes and
hamstrings (and to some extent the adductors) are the primary hip extensors during
sprinting/accelerating, the take home message from this and other studies (Robertson et al 2008), could
completely change the way athlete’s prepare for and perform on the field.
nja ik vraag me af of je dat niet kunt doortrekken naar krachtsport...
anyway was ook al vergeten dat het over hardlopen ging.
dus gewoon lekker jullie warm ups doen knullies!
Wederom interessante post twisters, thanks!
Daaruit ik mag concluderen, dat het volgens de wetenschap geen enkel duidelijk significant verschil is. Al wil het kwa belasting van de spieren denk per persoon verschillen full vs parr welke meer 'schade' aan zal richten.
Wederom interessante post twisters, thanks!
Daaruit ik mag concluderen, dat het volgens de wetenschap geen enkel duidelijk significant verschil is. Al wil het kwa belasting van de spieren denk per persoon verschillen full vs parr welke meer 'schade' aan zal richten.
Kan het niet helemaal uitleggen maar het is beter voor je knieen, zag ook een filmpje van iemand die rond de 140+ squatte, ging lekker kon 8 reps perfect doen en de 9de ging ook moeiteloos maar opeens ging het mis en heeft volgens mij zij quad gescheurd, daar zit je dan moet je een half jaar met rolstoel naar school

zelfde is toen ik final destination keek, elke keer als ik ga zonnebanken word ik bang![]()
haha net ff opgezocht op YT wat een slechte film xD
Hahaha ja die zijn echt heel erg slecht. The Thing ook trouwens. Maja OT blabla yada yada![]()
Ik vind die reeks best vermakelijk!!!Zou persoonlijk zwaar gaan op compounds en 'lichter' op isolatie. Isolatie gewoon gebruiken voor harde contractie en gecontroleerde beweging, compounds lekker zwaarThanks heren!
Klopt, of ik kan meer cheaten en zo meer gewicht pakken. Vraag me af welke van de 2 beter werkt.
Maar inderdaad zeer zwak op die oefening.