MuscleMeat

Dennisik, road to 95kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.421
ik heb altijd het gevoel dat de bar van me delts af rolt :(

Daar geen last van, hij zit of op mijn keelpijp. Of hij slacht even me schouders af. Dit keer al minder last van gehad, nog paar keer proberen en zal er dan wss geen last meer van hebben.

Laatst bewerkt:
Mooi trainingen Dennis! Lekker ook die paused benched en de squats gaan ook lekker:D!

nette training bro, front squats zijn nice.

Lekkere training, toch ook heavy fsq's!

• #1.426
Niemand heeft dit gelezen :trollface:

Zal logje nog wel updaten, alleen wat minder naar andere logs kijken ivm met examens. Excuses hiervoor

Laatst bewerkt:
Lekkere frontsquats!

Succes met examens dan ;) Ik blijf jou wel gewoon volgen hoor

• #1.428
Schouders, Triceps

Shoulderpress
8x20kg
8x24kg
5x28kg

3x32kg
3x32kg
4x32kg (2 hulp, kak zooi)

PushPress
5x40kg
5x50kg
5x60kg
3x65kg

- Side raises, facepulls

CGBP
8x50kg
8x65kg
7x80kg vpr

Note: Redelijke training, 3x3x32kg beetje jammer. Voel tijdens side raises beetje gaar gevoel in linker schouder alsof 2 zenuwen omwisselen. Heb er geen last van dus zal wel.

Toch pak je flink gewicht op die db press, nice hoor.

dat van die schouderspiertjes is herkenbaar! alsof ze overelkaar heen rollen ofzo

zou me focussen op side raises en achterkant schouder, denk dat je font overpowered

Toch mooi man, 32kg is zwaar

• #1.433
Toch pak je flink gewicht op die db press, nice hoor.

Thanks!

dat van die schouderspiertjes is herkenbaar! alsof ze overelkaar heen rollen ofzo

Ja dat, beetje gaar gevoel. Heb er geen last van doet geen pijn, dus kan gewoon doorgaan.

zou me focussen op side raises en achterkant schouder, denk dat je font overpowered

Ja daar heb je een punt, al vind ik die 2 spieren niet echt fijn om te trainen. Zou er eigenlijk upright row moeten toevoegen.

Deze training ook gedaan zoals je nu aangeeft. Deed vandaag zo, lijkt me redelijk toch?
2x front
2x side
1x back

Toch mooi man, 32kg is zwaar

Klopt, al had ik de eerste keer moeite om ze in positie te krijgen. Ben benieuwd hoe dat volgende week gaat.

Thanks!

Ja dat, beetje gaar gevoel. Heb er geen last van doet geen pijn, dus kan gewoon doorgaan.

Ja daar heb je een punt, al vind ik die 2 spieren niet echt fijn om te trainen. Zou er eigenlijk upright row moeten toevoegen.

Deze training ook gedaan zoals je nu aangeeft. Deed vandaag zo, lijkt me redelijk toch?
2x front
2x side
1x back

Klopt, al had ik de eerste keer moeite om ze in positie te krijgen. Ben benieuwd hoe dat volgende week gaat.
ok zelf zou ik nu 1 x font, 2x side en 2x back doen

Heavy training. En dus toch maar posten zie ik. Dacht ook al, helemaal niets meer posten enzo, je gaat toch niet de hele tijd leren.. Kom op zeg! :P :D

• #1.436
Leren ben ik sowieso echt ** slecht in.

Vanaf maandag 6 tentamens. Leer teller staat nog op 0

:')

• #1.438
HBO Technische Informatica. (2de jaar)

Yes, hopelijk heel het weekend goed leren. Moet nog 3 toetsen voor me P als ik die maar haal, anders word ik aardig gek.

• #1.440
Trainings motivatie ziet prima, leer motivatie iets minder.

Goed nummer trouwens! :)

Terug
Naar boven