XXL Nutrition

Dennisik, road to 95kg

Heerlijke bench, congrats!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.463
Thanks heren!

Denk dat 120kg voor september mss nog wel haalbaar is.

Laatst bewerkt:
Sterk benchwerk Dennis!:D

• #1.465
Thanks!

Kort vraagje. Had donderdag na Triceps/Schouders redelijk wat last van linker tricep aanhecting (Wss, plek is buitekant elleboog)

Zondag was dat weer weg, en toen borst getraind. Heb er nu klein beetje last van. Scheelt dat ik pas vrijdag weer train. Kans dat het daarna weer terug komt na 5 dagen rust, of zal het meevallen en hierna geen last meer van hebben.

je zal denk ik geen last meer hebben hoor na 5 dagen

lekker die benchpress!!!:D goed bezig :)

Thanks!

Kort vraagje. Had donderdag na Triceps/Schouders redelijk wat last van linker tricep aanhecting (Wss, plek is buitekant elleboog)

Zondag was dat weer weg, en toen borst getraind. Heb er nu klein beetje last van. Scheelt dat ik pas vrijdag weer train. Kans dat het daarna weer terug komt na 5 dagen rust, of zal het meevallen en hierna geen last meer van hebben.

Dat ligt eraan in hoeverre het een blesure is. het zou kunnen dat je de boel een beetje overbelast hebt en je het daarom voelt en dat het na 5 dagen weer weg is. Mocht het erger zijn dan dat dan heb je er misschien langer last van en wie weet komt het dan wel steeds terug na je borst trainingen...

• #1.469
je zal denk ik geen last meer hebben hoor na 5 dagen

Nee dat verwacht ik indd niet, maar het is eerder de vraag of het dan weer terug komt.

lekker die benchpress!!!:D goed bezig :)

Thanks!

Dat ligt eraan in hoeverre het een blesure is. het zou kunnen dat je de boel een beetje overbelast hebt en je het daarom voelt en dat het na 5 dagen weer weg is. Mocht het erger zijn dan dat dan heb je er misschien langer last van en wie weet komt het dan wel steeds terug na je borst trainingen...

Klopt, even kijken na schouders, triceps vrijdag. Is het daarna weg is het wss gewoon wat extra belasting. Zo niet is het wat erger en moet ik rust houden, dan baal ik wel. Net nu het zo goed gaat met de bench.

Begrijp ik hopelijk is het niks waardoor je lichter moet gaan benchen

half 8 sletje voor le gym

Zie nu je bench pas, netjes man! :D

• #1.474
Benen, Biceps

Squat
8x60kg
5x100kg
5x130kg
3x3x150kg

45 degree Legpress
8x140kg
8x200kg
5x223kg (150kg + Gasgitaartje)
1x240kg

Leg Extension + Leg Curl

Dumbbell Curl
8x12kg
5x16kg
5x20kg
5x22kg (Laatste cheat)
5x18kg (Hammer)
8x18kg (Hammer)

Barbell Curl
8x22,5kg
8x32,5kg
8x42,5kg

Incline db curl
8x14kg
5x18kg

21e x 20kg

Note: Squats volgende week nog maar keer doen met zelfde gewicht. Kon me er vandaag echt niet aan toe zetten, laatste setje was goed diep en had nog wel wat over. Overige 2 konden ietsie beter kwa diepte. Voeding was ook vrij slecht vandaag, diabetes ook niet al te goed. Redelijke training, maar kan veel beter!

Nette training. Wel grappig dat je meer sets doet voor je biceps dan voor je benen:P

• #1.476
Nette training. Wel grappig dat je meer sets doet voor je biceps dan voor je benen:P

Haha, nee zo erg is het gelukkig nog niet.

Is 16 vs 13, al had ik vandaag echt totaal geen zin in benen.
Volgende week even opnieuw doen en dan kneiterhard!

Haha, nee zo erg is het gelukkig nog niet.

Is 16 vs 13, al had ik vandaag echt totaal geen zin in benen.
Volgende week even opnieuw doen en dan kneiterhard!

Oh ik zie dat de Leg Extension + Leg Curl niet had mee geteld:)

Vind die squat netjes en je curls ook. dus gewoon een goede training

• #1.478
Oh ik zie dat de Leg Extension + Leg Curl niet had mee geteld:)

Vind die squat netjes en je curls ook. dus gewoon een goede training

Het is niet slecht nee, maar had beter gekund was er nu alleen niet even in de stemming voor.

Tijdens squatten keek de halve sportschool, was opzich wel geinig.
6 man :trollface:

Dan vinden ze je wel een baas wss!

Terug
Naar boven