MuscleMeat

Dennisik, road to 95kg

Lekker bezig Dennis !! Keep that shit up!(y)

3kg erbij in een maand!:eek:

Sterke db shoulder press trouwens. Zoals ik vorige keer al zij, die pushpress moet omhoog kunnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.545
Lekker bezig Dennis !! Keep that shit up!(y)

Dat ben ik wel van plan inderdaad!

Waarvan de helft vet of vocht wss.

Sterke db shoulder press trouwens. Zoals ik vorige keer al zij, die pushpress moet omhoog kunnen

Tja, ik wil wel maar dat gewicht wil niet.

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:15 ----------

Rug, Biceps

Wide pull-up
8xBW
8xBW+5kg
8xBW+10kg
8xBW+14kg - pr
4xBW+18kg - pr

Dumbbell Row
8x20kg
8x25kg
8x30kg
8x35kg
10x40kg - pr
10x46kg - pr
4x54kg - pr

BOR
8x40kg
8x60kg
8x80kg

Compound Row

Dumbbell Curl
5x13kg
5x16kg
5x19kg
4x22kg

2 setjes Incline curl + Barbell Curl

Note: Geen deadlift gedaan. Zondag al gedaan en extra rust kan nooit kwaad. Laatste setje dumbbell row was het betere smijtwerk maar waren de zwaarste dumbbells dus denk keer proberen. Prima training.

lekkere training weer hoor:D

Flinke db rows brother!

Nice pull-ups!

Flinke gewichten, nice! En altijd fijn om even met de zwaarste db's te smijten :D.

Lekkere training en flinke gewichten man!

• #1.551
Thanks heren!

Had vandaag ook weer eens sinds jaren spierpijn in me biceps, nice!

Als iemand nog suggesties heeft of ervaring met bepaalde schema's zou zeggen roep het! Ben zoekend naar een nieuw schema na mijn huidige schema.

goede pull ups

Wat voor soort schema zoek je?

• #1.553
4x per week trainen.

Liefst massa. Voor de rest zit ik beetje te kijken naar WSB lijkt me opzich interessant. Gister wat in elkaar gezet, al denk ik dat ik nog veel te BB gericht met dat schema.

• #1.554
MAX-OT gaat hem denk worden, na maandag even inlezen daarover.

Gister trouwens 2 foto's van me rug gemaakt.

Definitie is er niet echt te zien vanwegge crappy foto's al is massa denk wel aanwezig, of verbeeld ik me dat?
2

Laatst bewerkt:
wel massa maar wat is je bf? lijkt hoger te worden

• #1.556
BF mss 1 of 2% gestegen. Denk max 13 a 14% ofzo. Zoals hierboven staat denk ik dat het aan de kwaliteit van de foto's ligt. Definitie is wel aanwezig.

Ga denk over maandje wat minder kh eten kijken wat ik daarmee bereik.

Woog vanochtend nuchter 87kg

Laatst bewerkt:
Massa is zeker aanwezig, ziet er erg goed uit! Kan aan deze foto liggen of aan de vorige, maar ik krijg het idee dat je wel flink gestegen bent in bf.

Nette v zie ik daar. Wel k*t dat je zelf je eigen fotos moet schieten aangezien het dan veel lastiger is. Als iemand anders het doet is de foto vaak beter en kan die gene goed kijken vanuit welke hoek en afstand(denk aan licht inval) je fysiek het beste uit komt.

Ik zie zeker massa! Die fotos van 2 maanden ( ? ) gaven mij een ander beeld. Deze al beter, gaat goed!

edit: deftige foto's zeggen natuurlijk veel meer ;)

• #1.560
Massa is zeker aanwezig, ziet er erg goed uit! Kan aan deze foto liggen of aan de vorige, maar ik krijg het idee dat je wel flink gestegen bent in bf.

Nette v zie ik daar. Wel k*t dat je zelf je eigen fotos moet schieten aangezien het dan veel lastiger is. Als iemand anders het doet is de foto vaak beter en kan die gene goed kijken vanuit welke hoek en afstand(denk aan licht inval) je fysiek het beste uit komt.

Flink valt wel mee. Licht denk aan de foto zelf, 1 a 2% valt denk niet onder flink.

V vind ik juist k*t, vooral in lat spread. Kan prima iemand vragen, maar dit was gewoon om even uit te proberen.

Zal inderdaad keer goeie foto's maken, hopelijk dinsdag even wat zon pakken. Is hard nodig :D

---------- Toegevoegd om 17:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:06 ----------

Ik zie zeker massa! Die fotos van 2 maanden ( ? ) gaven mij een ander beeld. Deze al beter, gaat goed!

edit: deftige foto's zeggen natuurlijk veel meer ;)

Thanks!

Zoals hierboven staat moet inderdaad keer nette foto's maken. Betere camera hebben we beneden liggen.

Terug
Naar boven