Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik schiet wel een x stiekem pics als die weer is aan het posen is op het schoolplein

ik schiet wel een x stiekem pics als die weer is aan het posen is op het schoolplein

Wat dacht je van overtraining?
Duidelijk dat je nu gewoon moet gaan deloaden imo, je kan trouwens ook niet gains blijven maken, je vraagt veel van je lichaam.
Max-OT, daar heb ik ook eens aan zitten denken, heb het pdfje nog liggen, nooit geopend (Bill Starr ftw!)
edit: ambitieus trouwens 105/110 kg![]()
Overtraining inderdaad, 3x3 is ook niet bepaald een comfortabele rep range.
Heb pdf nu ook liggen, ga dat nu even doorlezen.
Ach ik weet niet waar ik eindig. Dit jaar 90kg, volgend jaar 95kg. Dan ben ik nog 'maar' 21. Genoeg jaren te gaan om nog meer te gainen.
21 is jong, dat ben ik nu. Ik ben niet eens van plan lang door te blijven gaan, leuk voor nu, maar als ik zo afgestudeerd ben, ga ik rugbyen ofzo, maar wie weet blijf ik het wel super vinden.
3x3 is inderdaad niet echt super lekker om lang mee door te gaan, ik kap er over 6 weken ook mee denk ik.
Ben trouwens benieuwd naar high-res foto's!

bb is ****ing addictive shit brother. Once u got hooked to the iron, there will be no way back![]()
Een weekje deloaden is nooit verkeerd. Ik probeer zelf na 6-8 weken altijd een weekje te deloaden. Meestal krijg rond die tijd ook meer last van kleine pijntjes enzo, dus dat is dan al een teken.
Kwam dat MAX-OT van je tegen in Marvin z'n logje. Kun je een link naar die pdf geven? Lijkt mij een ideaal programma om te cutten. Ook omdat ik laatst ergens las dat als je cut het verstandiger is om weinig herhalingen super zwaar te pakken, met weinig rust tussendoor. Omdat je dan nog een hogere hartslag hebt en meer vet verbrandt.
Daarnaast is het met MAX-OT de bedoeling om je work-out in 30 a 40 minuten te doen. Dus dan kun je daarna nog makkelijk een half uur of meer cardio er achter aan pakken!
21 is jong, dat ben ik nu. Ik ben niet eens van plan lang door te blijven gaan, leuk voor nu, maar als ik zo afgestudeerd ben, ga ik rugbyen ofzo, maar wie weet blijf ik het wel super vinden.
3x3 is inderdaad niet echt super lekker om lang mee door te gaan, ik kap er over 6 weken ook mee denk ik.
Ben trouwens benieuwd naar high-res foto's!

BB is ****ing addictive shit brother. once u got hooked to the iron, there will be no way back![]()
Dat inkakken van jou en overtraining kan er ook mee te maken hebben dat je je niet aan 3x3 enzo hield. Ik heb jou zo vaak sets zien doen dat je 3 3 en opeens 4 deed. Of bijvoorbeeld bij je bank dat je toch opeens zwaarder pakt dan de bedoeling is bij 3x3. Dat kan ook meespelen he..
Wat ik me kan herrineren heb je niet heel lang geleden nog een deload week gehad? Tuurlijk zitten er wel is mindere weken tussen, maar gewoon doorbeuken brah. Heb sinds augustus al geen deload week meer gehad and doing finee