MuscleMeat

Dennisik, road to 95kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.561
//

3 Jaar verschil.

Was ook wel nodig op die 1ste foto :D

Laatst bewerkt:
Goed bezig Dennis!:D!

Goede transformatie, denk dat als je een pose laat zien het verschil nog een stuk duidelijker is.

ik schiet wel een x stiekem pics als die weer is aan het posen is op het schoolplein

• #1.566
Thanks heren! Verschil op die foto's is circa 30kg, nog 15 a 20kg te gaan! :D

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:15 ----------

ik schiet wel een x stiekem pics als die weer is aan het posen is op het schoolplein

Nu is het niet meer stiekem :mad:

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

Borst, Buik

h**ren t*ring training
Ja echt een t*ring training.

Vanavond even inlezen betreft MAX-OT. Wat ik deze week doe is een raadsel, denk gewoon 3u biceps trainen.

Volgende week starten met Max ot en nog beter en meer eten. Maandje bulken, dan licht cutten.

Is er trouwens een benaming dat men weken goed vooruit gaat, en dan op het 'hoogtepunt' van de afgelopen weken weer inkakt. Al paar keer gehad, ligt dat aan mij of hebben meer mensen dat?

Laatst bewerkt:
Wat dacht je van overtraining?

Duidelijk dat je nu gewoon moet gaan deloaden imo, je kan trouwens ook niet gains blijven maken, je vraagt veel van je lichaam.

Max-OT, daar heb ik ook eens aan zitten denken, heb het pdfje nog liggen, nooit geopend (Bill Starr ftw!)

edit: ambitieus trouwens 105/110 kg :D

• #1.568
Overtraining inderdaad, 3x3 is ook niet bepaald een comfortabele rep range.

Heb pdf nu ook liggen, ga dat nu even doorlezen.

Ach ik weet niet waar ik eindig. Dit jaar 90kg, volgend jaar 95kg. Dan ben ik nog 'maar' 21. Genoeg jaren te gaan om nog meer te gainen.

Wat dacht je van overtraining?

Duidelijk dat je nu gewoon moet gaan deloaden imo, je kan trouwens ook niet gains blijven maken, je vraagt veel van je lichaam.

Max-OT, daar heb ik ook eens aan zitten denken, heb het pdfje nog liggen, nooit geopend (Bill Starr ftw!)

edit: ambitieus trouwens 105/110 kg :D

Een weekje deloaden is nooit verkeerd. Ik probeer zelf na 6-8 weken altijd een weekje te deloaden. Meestal krijg rond die tijd ook meer last van kleine pijntjes enzo, dus dat is dan al een teken.

Overtraining inderdaad, 3x3 is ook niet bepaald een comfortabele rep range.

Heb pdf nu ook liggen, ga dat nu even doorlezen.

Ach ik weet niet waar ik eindig. Dit jaar 90kg, volgend jaar 95kg. Dan ben ik nog 'maar' 21. Genoeg jaren te gaan om nog meer te gainen.

Kwam dat MAX-OT van je tegen in Marvin z'n logje. Kun je een link naar die pdf geven? Lijkt mij een ideaal programma om te cutten. Ook omdat ik laatst ergens las dat als je cut het verstandiger is om weinig herhalingen super zwaar te pakken, met weinig rust tussendoor. Omdat je dan nog een hogere hartslag hebt en meer vet verbrandt.
Daarnaast is het met MAX-OT de bedoeling om je work-out in 30 a 40 minuten te doen. Dus dan kun je daarna nog makkelijk een half uur of meer cardio er achter aan pakken!

21 is jong, dat ben ik nu. Ik ben niet eens van plan lang door te blijven gaan, leuk voor nu, maar als ik zo afgestudeerd ben, ga ik rugbyen ofzo, maar wie weet blijf ik het wel super vinden.

3x3 is inderdaad niet echt super lekker om lang mee door te gaan, ik kap er over 6 weken ook mee denk ik.

Ben trouwens benieuwd naar high-res foto's!

21 is jong, dat ben ik nu. Ik ben niet eens van plan lang door te blijven gaan, leuk voor nu, maar als ik zo afgestudeerd ben, ga ik rugbyen ofzo, maar wie weet blijf ik het wel super vinden.

3x3 is inderdaad niet echt super lekker om lang mee door te gaan, ik kap er over 6 weken ook mee denk ik.

BB is ****ing addictive shit brother. once u got hooked to the iron, there will be no way back :)

• #1.573
Een weekje deloaden is nooit verkeerd. Ik probeer zelf na 6-8 weken altijd een weekje te deloaden. Meestal krijg rond die tijd ook meer last van kleine pijntjes enzo, dus dat is dan al een teken.

Kwam dat MAX-OT van je tegen in Marvin z'n logje. Kun je een link naar die pdf geven? Lijkt mij een ideaal programma om te cutten. Ook omdat ik laatst ergens las dat als je cut het verstandiger is om weinig herhalingen super zwaar te pakken, met weinig rust tussendoor. Omdat je dan nog een hogere hartslag hebt en meer vet verbrandt.
Daarnaast is het met MAX-OT de bedoeling om je work-out in 30 a 40 minuten te doen. Dus dan kun je daarna nog makkelijk een half uur of meer cardio er achter aan pakken!

Merkte vandaag ook al wat pijntjes ja. Denk dat ik op de deadlift 3x3 wel wat langer kan doortrekken. Mss donderdag pr poging doen. Kijken hoe ik me dan voel. Of ik maak van deze week een deload dat kan ook. Vind deload altijd t*ring saai.

Heb hem even voor je geupload dit is het.
[Link niet meer beschikbaar]

Mwah, ik zie niet echt een leven voor me zonder eerlijk gezegd. Zoals tymen zegt, is gewoon drugs. Als je wilt afkicken zal dat heel, heel moeilijk zijn.

High res foto's komen wel een keer, dit jaar nog! :o

BB is ****ing addictive shit brother. once u got hooked to the iron, there will be no way back :)

Dit!

Thanks!

Dat inkakken van jou en overtraining kan er ook mee te maken hebben dat je je niet aan 3x3 enzo hield. Ik heb jou zo vaak sets zien doen dat je 3 3 en opeens 4 deed. Of bijvoorbeeld bij je bank dat je toch opeens zwaarder pakt dan de bedoeling is bij 3x3. Dat kan ook meespelen he..

• #1.576
Dat inkakken van jou en overtraining kan er ook mee te maken hebben dat je je niet aan 3x3 enzo hield. Ik heb jou zo vaak sets zien doen dat je 3 3 en opeens 4 deed. Of bijvoorbeeld bij je bank dat je toch opeens zwaarder pakt dan de bedoeling is bij 3x3. Dat kan ook meespelen he..

Ach die 2 misstappen over 6 weken training, zullen echt niet de oorzaak zijn dat ik nu opeens helemaal inkak.

Zoals twister zegt is gewoon overtraining, 3x3 vraagt veel van je lichaam. 2 weken terug een prima pr gezet, het lichaam kan niet elke week top presteren. Deload zat er gewoon aan te komen als ik 6 a 7 weken lang op 3x3 train.

Ik zeg ook dat het overtraining is en ik kijk of er een oorzaak is. Al kan je soms gewoon toe zijn aan deloaden natuurlijk.

Maar 6-7 weken lang op 3x3 trainen zorgt ervoor dat deloaden er wel aan komt? Dat slaat toch nergens op omdat je bij de meeste trainingen, sowieso die van de eerste weken vrij lichte trainingen hebt omdat de 3x3 nog ver van je max is.

En nu ik er toch over nadenk een andere 'misstap' is bv paused bench press ipv de normale. De eerste weken 3x3 moeten juist vrij licht zijn en dat moet je niet opeens paused bench doen.

Wat ik me kan herrineren heb je niet heel lang geleden nog een deload week gehad? Tuurlijk zitten er wel is mindere weken tussen, maar gewoon doorbeuken brah. Heb sinds augustus al geen deload week meer gehad and doing finee

• #1.579
Bij 3x3 begon ik sowieso al op bijna 90% van toendertijd huidige 1rm's dat noem ik niet bepaald licht. Mijn doel was om hoog te beginnen en hoog te eindigen.

Paused zit wat in, maar moet zeggen dat ik op bench best wel wat progressie heb gepakt op slechts 6 weken.

Denk dat ik squat nog even op 150kg doe morgen, deadlift donderdag kijken of ik dan zin heb om te toppen. Mss weekje deloaden, en dan beginnen met MAX-OT. Zal schema hier zo neergooien, nu even in elkaar aan het zetten.

---------- Toegevoegd om 23:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:38 ----------

Wat ik me kan herrineren heb je niet heel lang geleden nog een deload week gehad? Tuurlijk zitten er wel is mindere weken tussen, maar gewoon doorbeuken brah. Heb sinds augustus al geen deload week meer gehad and doing finee

Geen deload inderdaad!

Vorige was iets van 2 maanden terug ongeveer, zoals hierboven staat. Denk deadlift nog even toppen, dan 4 dagen rust en dan Max OT Knallen!

Gelijk heb je man. Die mindere weken moet je gewoon erbij nemen, iedereen heeft wel is dat alles tegenzit - dat het gewoon niet wil lukken. Kom je in elke sport tegen, of je nou op bodybuild, voetbalt of tennist.

Ga je Max OT doen met de intentie om te cutten of blijf je gewoon cleanbulken?

Terug
Naar boven