XXL Nutrition

Dennisik, road to 95kg

Je hebt wel een zeer deftige bench al :)

Gaat echt goed hier dude!:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.625
Je hebt wel een zeer deftige bench al :)

Het kan altijd meer!

Mwah, het ging wel eens beter.

Net even 4kg kip gekocht, even zorgen dat rijst weer klaar staat. Dan kunnen we er weer tegen aan!

Woog paar dagen terug in de avond 89,7kg. Dus nog 300gram en we gaan een andere TT verzinnen :p

• #1.626
Benen, Biceps

Squat
12x60kg
10x60kg
6x100kg
3x120kg

6x130kg
6x135kg
6x140kg - laatste paar reps lelijk (grinds)

Leg curl
6x65kg
6x80kg
6x90kg

Leg Extension
6x70kg
6x80kg
6x90kg

Dumbbell Curl
12x8kg
10x8kg
6x14kg
3x17kg

6x20kg
6x22kg
6x23kg

Barbell curl
6x27,5kg
6x37,5kg
6x47,5kg (Laatste 3 cheat)

Concentration curl
6x12kg
6x15kg

Note: Tijd was iets te lang circa 75min, vooral omdat ik 45min bezig was met squat. Voelde me niet goed (Hypo) en mede daardoor had ik er totaal maar dan totaal geen zin in. Laatste paar reps van 140kg waren uber lelijk, maar wel gehaald.

Bicep training was nice, beste pomp. Die cheat curls hou ik erin!

Max ot vind ik heerlijk trainen, kom pas na 3,5 jaar erachter dat die opwarm sets na 1ste oefening onnodig zijn, tijd en energie verspilling. Tijd moet ik beetje opletten, vandaag beetje uitgelopen vanwege hypo en squat. Volgende keer gaat dat beter!

Balen van die hypo, je weet zelf dat je daar mee uit moet kijken, maar dat doe je wel!
Desalniettemin een lekkere training hoor. 6x140 is sterk.

Dit is toch geen Max OT wat je nu doet of ben ik nou gek? :P

ik dacht dat je bij Max OT gelijk je all out set hebt en daarna nog 1 of 2 failure sets aangepast aan de reprange.

Je bouwt nu op tot een all out set...dus dan heb je eigenlijk te weinig failure sets/te lange warming up..

dat is wat ik me kan herinneren ieg en het meest logisch lijkt..

• #1.629
Balen van die hypo, je weet zelf dat je daar mee uit moet kijken, maar dat doe je wel!
Desalniettemin een lekkere training hoor. 6x140 is sterk.

Ja hypo is wel k*t. Vooral omdat de feiten wat anders zeggen.

Net ook, best zware hypo. eet shitload aan carbs (circa 120gram) stijgt me bloedsuiker van 2,2 naar 10,2. Slechts maar 8mmol, terwijl ik normaal richting de 30 zou zitten.

Te hoog is k*t vanwege de sport, maar liever dat dan dat ik gestrekt ga.

Dit is toch geen Max OT wat je nu doet of ben ik nou gek? :P

ik dacht dat je bij Max OT gelijk je all out set hebt en daarna nog 1 of 2 failure sets aangepast aan de reprange.

Je bouwt nu op tot een all out set...dus dan heb je eigenlijk te weinig failure sets/te lange warming up..

dat is wat ik me kan herinneren ieg en het meest logisch lijkt..

Wil niet zeggen dat je gek bent, maar dit is toch echt degelijk Max OT :P

Wat je zegt klopt sowieso niet. Bij Max OT is het de bedoeling dat je tot positief falen gaat, en niet tot failure. Je moet bij elk werk setje tussen de 4 en 6 reps zitten. Je moet er minimaal 4 kunnen en maximaal 6. De eerste 4 setjes zijn warming up dus die moet je weg denken.

Wat hij ook zegt is dat je bijv bij compounds 3 werk setjes doet. (Maximaal 9 totaal)

Wat ik wel beetje onduidelijk vond is hoe je het gewicht kiest. Ik zag sommige mensen lineare progressie volgen. Maar dan mis je het principe Max OT gezien je dan laag inzet of hoog te eindigen. Dus nu probeer ik elke training beetje te kijken wat ik doe.

Squat bijv laag ingezet, voelde me niet goed. 130kg ging opzich netjes dus doe ik max 6x, dan verhogen en dan nog keer verhogen. Achteraf gezien had ik hoger in kunnen zetten om bijv met 4x145kg te eindigen. Zelfde met bench van maandag, maar dat zijn iig leer puntjes die ik nu ga meenemen voor de volgende training. Ben nog maar 2 dagen bezig dus dat.

Jij kent je lichaam het beste, ik vind het sowieso respect dat je uberhaupt bb doet. Ik ken alleen maar mensen die met gewoon werken en hobby al moeite mee hebben om bloedsuikers oké te houden (type 1 ook).

Voordeel is wel dat je je lichaam goed kent nu!

• #1.631
Jij kent je lichaam het beste, ik vind het sowieso respect dat je uberhaupt bb doet. Ik ken alleen maar mensen die met gewoon werken en hobby al moeite mee hebben om bloedsuikers oké te houden (type 1 ook).

Voordeel is wel dat je je lichaam goed kent nu!

Mwah, nog steeds te lui om bloed te laten prikken. Pas dan weet ik hoe ik het met mijn bloedsuikers heb gedaan.

Ken me lichaam redelijk, maar denk nog steeds niet perfect. Is denk eerder de vraag of dat ooit zal lukken. Heb nog wel bloed suikers die ik niet kan verklaren.

Gister nog 2 kleine mijlpaaltjes behaald.
Armen waren na de training 40cm + woog gisteravond 90,0kg. Nu dat nog even nuchter halen.

netjes hoor! 40 cm zijn wel big :D

lekker doorgaan!

Grinden op squats is anabool. Als de beweging verder goed is dan zijn ze niet lelijk! :p

Prima getraind ouwe.

Wat bedoel je met grinden?

• #1.635
netjes hoor! 40 cm zijn wel big :D

lekker doorgaan!

Maar nog niet groot genoeg! :D

We gaan zeker door.

Grinden op squats is anabool. Als de beweging verder goed is dan zijn ze niet lelijk! :p

Prima getraind ouwe.

Haha, sowieso!

Rug was gewoon recht, techniek was alleen niet perfect. Maar wou perse 6 reps, lelijk of niet.

@40 seconden, zie je dat hij klein beetje met ze rug omhoog gaat voordat ze benen omhoog gaan.

Mwah, nog steeds te lui om bloed te laten prikken. Pas dan weet ik hoe ik het met mijn bloedsuikers heb gedaan.

Ken me lichaam redelijk, maar denk nog steeds niet perfect. Is denk eerder de vraag of dat ooit zal lukken. Heb nog wel bloed suikers die ik niet kan verklaren.

Gister nog 2 kleine mijlpaaltjes behaald.
Armen waren na de training 40cm + woog gisteravond 90,0kg. Nu dat nog even nuchter halen.

Je spuit gewoon een x aantal keer insuline op een dag dus? Maar heb je niet een eigen prikker altijd bij je om te controleren dan? Er is heel veel niet te verklaren bij type 1 diabetes.

40cm is groot en 90kg is bijna 3kg zwaarder dan ik! Gaat goed man :D

Grinden is niet zo erg imo, zeker niet zoals in het filmpje. Ik heb wel vaker van die grinds bij de laatste reps op een zware 5-repper.

• #1.637
Je spuit gewoon een x aantal keer insuline op een dag dus? Maar heb je niet een eigen prikker altijd bij je om te controleren dan? Er is heel veel niet te verklaren bij type 1 diabetes.

40cm is groot en 90kg is bijna 3kg zwaarder dan ik! Gaat goed man :D

Grinden is niet zo erg imo, zeker niet zoals in het filmpje. Ik heb wel vaker van die grinds bij de laatste reps op een zware 5-repper.

Ik spuit circa 7 tot 10x per dag insuline. En controleer me stuk of 5 a 6x per dag.

Mwah het is niet klein nee, maar begin nu toch wel een pens te krijgen. Maar even aankijken hoe het vordert.

we want pics we want pics

Hele sterke training! ;)

Terug
Naar boven