istimewa
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
Nog korter? Ben jij niet goed.
Ideale tijd is 45 tot 60min
O ik dacht dat MAX OT in 30 a 40 minuten moest
..?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog korter? Ben jij niet goed.
Ideale tijd is 45 tot 60min
..?

Balen van die hypo, je weet zelf dat je daar mee uit moet kijken, maar dat doe je wel!
Desalniettemin een lekkere training hoor. 6x140 is sterk.
Dit is toch geen Max OT wat je nu doet of ben ik nou gek?
ik dacht dat je bij Max OT gelijk je all out set hebt en daarna nog 1 of 2 failure sets aangepast aan de reprange.
Je bouwt nu op tot een all out set...dus dan heb je eigenlijk te weinig failure sets/te lange warming up..
dat is wat ik me kan herinneren ieg en het meest logisch lijkt..

Jij kent je lichaam het beste, ik vind het sowieso respect dat je uberhaupt bb doet. Ik ken alleen maar mensen die met gewoon werken en hobby al moeite mee hebben om bloedsuikers oké te houden (type 1 ook).
Voordeel is wel dat je je lichaam goed kent nu!

Grinden op squats is anabool. Als de beweging verder goed is dan zijn ze niet lelijk!
Prima getraind ouwe.
@40 seconden, zie je dat hij klein beetje met ze rug omhoog gaat voordat ze benen omhoog gaan.
Mwah, nog steeds te lui om bloed te laten prikken. Pas dan weet ik hoe ik het met mijn bloedsuikers heb gedaan.
Ken me lichaam redelijk, maar denk nog steeds niet perfect. Is denk eerder de vraag of dat ooit zal lukken. Heb nog wel bloed suikers die ik niet kan verklaren.
Gister nog 2 kleine mijlpaaltjes behaald.
Armen waren na de training 40cm + woog gisteravond 90,0kg. Nu dat nog even nuchter halen.

Je spuit gewoon een x aantal keer insuline op een dag dus? Maar heb je niet een eigen prikker altijd bij je om te controleren dan? Er is heel veel niet te verklaren bij type 1 diabetes.
40cm is groot en 90kg is bijna 3kg zwaarder dan ik! Gaat goed man
Grinden is niet zo erg imo, zeker niet zoals in het filmpje. Ik heb wel vaker van die grinds bij de laatste reps op een zware 5-repper.