Fitness Seller

Dennisik, road to 95kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.641

Weet niet, denk dat ik gewoon vet ga omzetten in spieren. Anders pindakaas op me buik, dat schijnt wel goed te zijn.

Eerst even over inlezen.

Paar weken terug rug picca hier gepost. Nu nog te vroeg voor nieuwe pics

Danku!

---------- Toegevoegd om 23:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:22 ----------

Schouders, Triceps

MP
12x25kg
10x25kg
6x40kg
3x50kg

6x60kg
4x62,5kg - Laatste pp
0x70kg - PP, kak

Shoulder Dumbbell Press
6x28kg
4x31kg

Side Raises
6x9kg
6x11kg
6x13kg - techniek was ruk, maar gewoon even lomp smijten.

Facepull
2 sets

CGBP
12x30kg
10x30kg
6x55kg
3x70kg

6x80kg
4x85kg

Cable Pushdown
6x60kg
6x70kg
6x80kg

Note: Trainingstijd moet ik even opletten was dit keer ook iets langer dan 1u. Opzich niet zo erg, moet ook nog wel beetje kunnen socializen. MP ging lekker die 60kg, laatste rep was echt epic struggle. Die PP was jammer, maar niks aan te doen.

Wat een zware training man! ;)

Ff lekker met die 31kgs stoeien, nice :thumbs:

lekker hoor dennis! zo op de vrijdag avond!

• #1.645
  • #1.646
Rug, Calfes

Deadlift
12x60kg
10x60kg
6x100kg
3x140kg
6x165kg
1x170kg - hoerenzooi

BOR
6x70kg
6x80kg
6x90kg

Extra wide Pull up
6xBW+8kg
5xBW+11kg

Dumbbell Row
6x36kg
6x40kg
6x46kg

Seated + Standing calf raises:

Note: Opwarming van deadlift gaat veranderen, had meteen al een pomp wat t*ring irritant is. Daarnaast stond de halve sportschool te kijken bij me deadlift van 165kg en kwam de instructeur naar boven vliegen ik maak teveel herrie. Mag hopen dat ik niet hetzelfde liedje krijg als bij de vorige sportschool. Geen zin in k*t excuses, k*t training punt

Laatst bewerkt:
aw k*t voor je man .. ik neem wel even een abbo hier.
nou gelijk mijn eerste vraag volg je een voedinsschema

vind je training wel nice, ik stroggel met 32 kg db rows :P

31kg DB press, na die MP, ik krijg het niet voor elkaar zo zwaar te gaan na zware mp, respect.

Goede training.

Jammer van je DL training, zitten ertussen, ik ken het ;)

Misschien is het een idee om met minder reps op te warmen. dus gewoon 5jes/triples tot je bij je werkgewicht komt?

Misschien is het een idee om met minder reps op te warmen. dus gewoon 5jes/triples tot je bij je werkgewicht komt?

Eensch, was vergeten hier nog wat over te zeggen.

Je doet 22 reps met 60, ik zie het nut er niet van in.
Ik doe even snel wat met 70, paar met 100/120/140 of 130/150 en dan werksets. Sowieso niet meer dan 5 voor de warming up.

Tja als je een rep out doet met 165 kan je niet verwachten dat 170 nog heel goed denk ik. Is maar een klein verschil he. Faalde je bij de 2e rep?

• #1.653
aw k*t voor je man .. ik neem wel even een abbo hier.
nou gelijk mijn eerste vraag volg je een voedinsschema

Nice, mwah volg wel beetje richtlijnen niet exact alles. Eerst nog even wat kennis doen betreft diabetes en bb dan kan ik mijn volgende schema daarop afstemmen.

vind je training wel nice, ik stroggel met 32 kg db rows :P

Thanks, ach ik had dat eerst ook. Toen hele tijd niet gedaan en BOR gedaan ipv van dumbbell row. En toen na maanden het niet gedaan te hebben lukte opeens 4x54kg. Oh en zwaar deadliften offcourse

31kg DB press, na die MP, ik krijg het niet voor elkaar zo zwaar te gaan na zware mp, respect.

Goede training.

Jammer van je DL training, zitten ertussen, ik ken het ;)

Ja die training was wel nice, vandaag was wat minder. Focus, energie en concentratie was gewoon helemaal weg na dat klein beetje gezeik. Had ik bij de vorige sportschool ook.

Voor deadliften een idee, rest van de oefeningen nee.

Opwarmen komt van Max OT heb ik niet zelf bedacht.

Eensch, was vergeten hier nog wat over te zeggen.

Je doet 22 reps met 60, ik zie het nut er niet van in.
Ik doe even snel wat met 70, paar met 100/120/140 of 130/150 en dan werksets. Sowieso niet meer dan 5 voor de warming up.

Zie hierboven, voor deadliften ga ik het inderdaad veranderen. Rest niet, dit komt vanuit Max ot niet vanaf mezelf.

Tja als je een rep out doet met 165 kan je niet verwachten dat 170 nog heel goed denk ik. Is maar een klein verschil he. Faalde je bij de 2e rep?

165kg was geen rep out (Niet dat ik er 10x oid) Ja bij de 2de faalde ik, mede doordat concentratie gewoon weg was en zat beetje te k*tten met buikpijn. Ach kan gebeuren volgende week nieuwe kansen!

Ik dacht dat die 6reps toch wel redelijk tegen je max lag vandaar dat ik het repout noemde:P

• #1.655
Ik dacht dat die 6reps toch wel redelijk tegen je max lag vandaar dat ik het repout noemde:P

Het ligt niet ver van me max nee, maar denk dat 7 of 8 wel binnen handbereik moeten zijn. Die 170kg is gewoon triest, en dat gebeurt volgende week niet!

Terug
Naar boven