XXL Nutrition

Dennisik, road to 95kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.761
Toen ik nog pp deed waren onze press stats ongeveer gelijk denk ik en ik kon toen met 80 reppen op de pp. Hiermee wil ik niet mijzelf de hemel inprijzen maar aangeven dat jou pp toch echt hoger zou moeten zijn. Maar misschien stijgt het wel snel en zit je ook zo op de 75-80:)

Ik had het inderdaad gelezen, denk dat ik iets dieper moet zakken. Volgende week dat even proberen.

Waarvoor gestopt met de PP, vind je andere oefeningen beter?

Heb nu ook huge ass striae op me rechterschouder, zou dat specifiek kunnen komen door 1 oefening waarvan ik veel groei? Of is het gewoon combinatie van vele factoren.

Ik had het inderdaad gelezen, denk dat ik iets dieper moet zakken. Volgende week dat even proberen.

Waarvoor gestopt met de PP, vind je andere oefeningen beter?

Heb nu ook huge ass striae op me rechterschouder, zou dat specifiek kunnen komen door 1 oefening waarvan ik veel groei? Of is het gewoon combinatie van vele factoren.

Ik vond bij de pp de belasting op mn onderarmen en vooral mn polsen te groot om die oefening erg lang te blijven doen. Dit omdat er veel snelheid aan te pas komt en vooral omdat de gewichten in mn handen dan gewoon veel zwaarder zijn als bij een normale overhead press.

Heb volgens mij ook geen carry over gehad naar mn military press toen mn pushpress sterker werd maar dat zou kunnen komen omdat het zwaarste stuk van de military press onderin zit en bij een pp gaat dat juist makkelijker.

Tja eerlijk gezegd weet ik niet of je wel kan zeggen dat je schouders groeien door 1 oefening. Ik denk eerder dat het meerdere factoren kunnen zijn waarvan eten een hele belangrijke is.

Oe out gaan tijdens pushpressen lijkt me naar ouwe. Ging dat goed?

Lang niet geweest hier, maar gaat prima zo te zien dennis! keep it up. nette training gisteren.

met je bw ook alles goed? :)

• #1.767
Oe out gaan tijdens pushpressen lijkt me naar ouwe. Ging dat goed?

Staat mss niet helemaal duidelijk, ging niet out. Maar had de 67,5kg bijna gelocked en na enkele seconden had ik geen lucht meer, was nog aan het pushen maar zonder lucht lukte dat niet.

Lang niet geweest hier, maar gaat prima zo te zien dennis! keep it up. nette training gisteren.

met je bw ook alles goed? :)

Yes, BW gaat opzich ook goed. Schommelt nu rond de 90kg :)

Dalijk even naar ziekenhuis bloed afnemen, volgende week doktor. Aan de hand daarvan besluiten of ik ga cutten.

Lijkt me toch een nasty ervaring man.:(
Aan de hand van welke bloedwaarden ga je beslissen of je gaat cutten bro?

• #1.769
Niet perse de bloedwaardes, maar meer wat de doktor heeft te vertellen betreft Slin en trainen.

Gezien ik 6 tot 8x per dag slin spuit, en een insuline piek zorgt voor extra buikvet. Even kijken hoe ik dat anders kan aanpakken, dan cleanbulken. Gaat dat te langzaam cutten. Zal er denk toch keer aan moeten geloven dat cutten, zit nu rond de 14% wil ik in de winter dirty bulken moet ik maximaal op 10% beginnen.

Laatst bewerkt:
Ok sorry bro was ff vergeten dat je diabeet bent.:o

• #1.771
Kan gebeuren, maakt niet uit!

• #1.772
Rug, Kuiten

Deadlift
8x60kg
8x100kg
5x120kg
3x140kg
8x100kg
- rug voelde niet helemaal goed. Na warming up gestopt

BOR
6x80kg
6x100kg
6x100kg

Wide Grip Pull-Up
6xBW+10
6xBW+12
6xBW+14

Dumbbell Row
6x38kg
6x44kg

Seated Cable Row
8x75kg
8x85kg

- seated Calf raises

- Standing Calf Raises

Shrugs smith
8x70kg
8x110kg
8x140kg
12x160kg

Note: Rug/Onderrug voelde niet echt 100% beetje steken erin, niet echt pijnlijk voelde ze wel. Vandaar geen zware deadlift.

Toch mooie training ;)

Jonge hij pushte de bb hard de lucht in, ging vervolgens out. Flikkerde neer, kwam weer bij en stond zo weer op. Precies op tijd om de bb weer op te vangen.. :trollface:

Duh :P

Staat mss niet helemaal duidelijk, ging niet out. Maar had de 67,5kg bijna gelocked en na enkele seconden had ik geen lucht meer, was nog aan het pushen maar zonder lucht lukte dat niet.

Ah op die fiets. Dacht al, zou linke soep zijn anders :p

Ok sorry bro was ff vergeten dat je diabeet bent.:o

Analfabeet bedoel je? ??? :D

K*t van je DL vandaag trouwens. Fage shit.

damn dennis, nice stuff brah!

Lekker, ondanks je onderrug! :D

Sterke rows en shrugs ouwe, nice.:)

• #1.779

Duh :P

Analfabeet bedoel je? ??? :D

K*t van je DL vandaag trouwens. Fage shit.

Gare shit indeed. Even aankijken.

damn dennis, nice stuff brah!
Lekker, ondanks je onderrug! :D
Dat deed je zeker expres :o ;)
Maar k*t van je DL, wel flinke BOR overigens.
Sterke rows en shrugs ouwe, nice.:)

Training kan ermee door. Thanks iig!

Alles flex hier, nog getraind :)

Terug
Naar boven