- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
anyway aan je posing kan je nog veel doen. als je je poses wat beter onder de knie hebt zul je ook instant een stuk buffer ogen op je piccas.
Ik zie daar een tiet
Zit wel een pak massa op je rug man, schouders zijn pluspunt. Armen lijken op die van mij, ofwel die lopen achter.
En posen is oefenen, ik denk dat je irl buffer bent!
Twee keer borst vind ik sowieso overkill. Is sowieso een spier die makkelijker groeit dan je rug. Dus zou die zeker niet twee keer trainen.
Rug daar in tegen, zou kunnen.![]()
In verhouding to je rug bedoel ik. Met betrekking tot je houding. Als je borst overkillt gaan je schouders naar voren staan wat niet goed is.
Wat Tymen zegt! Beter leren poseren en je oogt 3x zo buff!
Twee keer borst vind ik sowieso overkill. Is sowieso een spier die makkelijker groeit dan je rug. Dus zou die zeker niet twee keer trainen.
Rug daar in tegen, zou kunnen.![]()
Is k*t als je zelf je foto moet maken. Maar hoe heb je die rug foto dan gemaakt? Want dan kan je dat met je front toch ook zo doen en poseren..
Goed om te zien dat je benen training deze keer weer goed gaat!

Je trekt je ellebogen veel te hoog en je moet meer hangen. Borst naar voren bij die BDB en schouderbladen naar buiten trekken i.p.v. naar voren. Op de vorige foto kwam je fysiek (denk ik) beter toch zn recht.
****ig bullshit. Ook niet in verhouding of wat dan ook. Raakt kant noch wal.
Lekkere squats, pfoe. Wanneer krijgen we een foto van die beentjes?
Ma: Benen + Kuiten + Bovenkant rug
Di: Borst + Voorste Schouderkop
Wo: Rust
Do: Schouders + Triceps
Vr: Rug + Biceps
Za: Rust
Zo: Borst + Triceps + Biceps