XXL Nutrition

Dennisik, road to 95kg

anyway aan je posing kan je nog veel doen. als je je poses wat beter onder de knie hebt zul je ook instant een stuk buffer ogen op je piccas.

Ik zie daar een tiet :D
Zit wel een pak massa op je rug man, schouders zijn pluspunt. Armen lijken op die van mij, ofwel die lopen achter.

En posen is oefenen, ik denk dat je irl buffer bent!

Twee keer borst vind ik sowieso overkill. Is sowieso een spier die makkelijker groeit dan je rug. Dus zou die zeker niet twee keer trainen.
Rug daar in tegen, zou kunnen. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.804
anyway aan je posing kan je nog veel doen. als je je poses wat beter onder de knie hebt zul je ook instant een stuk buffer ogen op je piccas.

Ja posen moeten wat beter, tanning ook. Heb alleen nog tot Juli school dan hopelijk even wat zon pakken.

Ik zie daar een tiet :D
Zit wel een pak massa op je rug man, schouders zijn pluspunt. Armen lijken op die van mij, ofwel die lopen achter.

En posen is oefenen, ik denk dat je irl buffer bent!

Ja armen lopen beetje achter, vandaar dat ik eraan denk om ze 2x per week te pakken.

Over irl, ze zeggen van wel maar ik geloof ze niet.

Twee keer borst vind ik sowieso overkill. Is sowieso een spier die makkelijker groeit dan je rug. Dus zou die zeker niet twee keer trainen.

Chest die makkelijk groeit? Nou die genen wil ik ook wel hebben, verschilt per persoon de 1 vind 1x per week genoeg en de ander 2x per week. Heb het zelf altijd gewoon 1x per week gedaan, wie weet dat ik in de vakantie wat meer ga doen.

In verhouding to je rug bedoel ik. Met betrekking tot je houding. Als je borst overkillt gaan je schouders naar voren staan wat niet goed is.

Wat Tymen zegt! Beter leren poseren en je oogt 3x zo buff!

• #1.809
Benen, Biceps

Squat
8x20kg
8x60kg
8x100kg
3x120kg

6x140kg
6x150kg - nice
3x150kg

Hacked Legpress
6x180kg
6x210kg
4x225kg

One leg, Leg extension
6x40kg
6x35kg
6x45kg

Leg Curl
6x75kg
6x90kg

Dumbbell Curl
11x11kg
5x16kg
5x21kg
5x23kg
4x25kg

Barbell Curl
8x27,5kg
8x37,5kg
1x47,5kg
6x47,5kg (Cheat style)

Cable Curl
8x40kg
8x50kg
8x60kg
12x40kg

Note: Nice training, jammer genoeg was ik redelijk misselijk na de 6x150kg set vandaar dat die daarna maar 3x was.

Is k*t als je zelf je foto moet maken. Maar hoe heb je die rug foto dan gemaakt? Want dan kan je dat met je front toch ook zo doen en poseren..

Goed om te zien dat je benen training deze keer weer goed gaat!

Lekker Dennis, goede training, flinke curls weer!

lekker squats :) me jelly

Je trekt je ellebogen veel te hoog en je moet meer hangen. Borst naar voren bij die BDB en schouderbladen naar buiten trekken i.p.v. naar voren. Op de vorige foto kwam je fysiek (denk ik) beter toch zn recht.

****ig bullshit. Ook niet in verhouding of wat dan ook. Raakt kant noch wal.

Lekkere squats, pfoe. Wanneer krijgen we een foto van die beentjes:D?

• #1.816
Is k*t als je zelf je foto moet maken. Maar hoe heb je die rug foto dan gemaakt? Want dan kan je dat met je front toch ook zo doen en poseren..

Telefoon op kast gezet.

Goed om te zien dat je benen training deze keer weer goed gaat!

Yes, hij ging wel lekker!

Lekker Dennis, goede training, flinke curls weer!

Yes, die curls voel ik nu nog. Heerlijk!

You mirin? Nice! :)

Je trekt je ellebogen veel te hoog en je moet meer hangen. Borst naar voren bij die BDB en schouderbladen naar buiten trekken i.p.v. naar voren. Op de vorige foto kwam je fysiek (denk ik) beter toch zn recht.

****ig bullshit. Ook niet in verhouding of wat dan ook. Raakt kant noch wal.

Dat hangen wist ik ja, wat vergeten. Rest ook, maar is toch even proberen om het goed te krijgen.

Lekkere squats, pfoe. Wanneer krijgen we een foto van die beentjes:D?

Thanks! Die komen nog wel keer, zijn denk goed in verhouding met de rest. Vorige keer rond de 65cm.

Ma: Benen + Kuiten + Bovenkant rug

Di: Borst + Voorste Schouderkop

Wo: Rust

Do: Schouders + Triceps

Vr: Rug + Biceps

Za: Rust

Zo: Borst + Triceps + Biceps

Waarom pak je niet onderrug bij benen zodat je kan deadliften en oefeningen voor hamstrings + onderrug kan doen? Die twee hebben meer raakvlakken dan benen en bovenrug. En dan heb je biceps met bovenrug, dat is nice voor rows en pullups etc. Lijkt me een stuk logischer als je kijkt naar welke je compounds je kan gebruiken voor die spiergroepen.

Dikke squats en dikke gaycurls bro.

Hele sterke training man! ;)

Mooie squats..wat moet ik me voorstellen bij een hacked legpress..? Speciaal apparaat of speciale positie op de legpress?

Nice squat, goede training Dennis!

Terug
Naar boven